Oleje.cz

 

Návratnost denního svícení

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Hombre » pon zář 04, 2017 17:51

Ten kdo vymyslel a povolil denní svícení je kokot. Některé vemena na ně jezdí za šera, v dešti, v tunelu jim stačí taky. Když již se musí svítit i ve dne, tak ať ta kára doproti jde vidět. Na 80% plechovek v protisměru nejde vidět, až dojedou na 30 m tak je znát, že nějakou bludičku tam mají rožnutou. Jiní, co to svítí, zase to mají nabastlený nad asfaltem, že přes zvlnéní cesty nejdou vidět. Denní zakázat!!!!
BMW R 1100 RT - Brumla, Valvoline All-Climate 20W-50
Hombre
 
Příspěvky: 1727
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Brno

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Jerry3 » pon zář 04, 2017 18:36

Kdyby jenom to! Ono je těch blbostí podstatně víc. Motivem zavedení většiny z nich bylo "udělat něco za řidiče", jenž se tím pádem stává stále horším a horším řidičem. Ostatně tu máme jistý vzor - piloty moderních civilních letounů: jsou tak otrávení tím, jak si dnes nemohou "ručně" zapilotovat, že když už najednou neočekávaně musejí, tak selhávají.

No a motivem těch naprosto zbytných inovací je mít "něco extra", tedy získat jakousi pofidérní komparativní výhodu nad konkurencí - viz především Audi.
Jerry3
 
Příspěvky: 10745
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Pitris » pon zář 04, 2017 19:28

Hombre píše:....Na 80% plechovek v protisměru nejde vidět, až dojedou na 30 m tak je znát, že nějakou bludičku tam mají rožnutou. Jiní, co to svítí, zase to mají nabastlený nad asfaltem, že přes zvlnéní cesty nejdou vidět. Denní zakázat!!!!

Jestli jsou homologovaný a namontovaný tak jak mají být, pak jsou OK. Ale je pravda, že je až s podivem, s jakými bludičkami někteří jezdí, a že jim to prochází....:(
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - v motoru Repsol Competicion 5w40, na zimu Ravenol SSL 0w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23520
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Jerry3 » pon zář 04, 2017 19:57

Když on Číňan na ten svůj paskvil klidně vyrazí jakoukoli značku. :x
Jerry3
 
Příspěvky: 10745
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Pitris » pon zář 04, 2017 20:39

Já měl tím homologované na mysli opravdu ty kvalitní.... Které svítí tak jak svítit mají.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - v motoru Repsol Competicion 5w40, na zimu Ravenol SSL 0w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23520
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Jerry3 » pon zář 04, 2017 23:08

Tak na ty můžeš jet i za úplné tmy.
Jerry3
 
Příspěvky: 10745
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Jezevcik » úte zář 05, 2017 11:51

Jerry3 píše:Když on Číňan na ten svůj paskvil klidně vyrazí jakoukoli značku. :x

Homologační značka CE (Communauté Européenne) je Číňany používána také, ale písmenka C E jsou zde vyčůraně oddělena nepatrně větší mezerou a interně znamenají "Chinese Export". Evropan je spokojen a Číňan nasycen.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Jezevcik
 
Příspěvky: 3333
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Jerry3 » úte zář 05, 2017 13:00

Jenže CE není ona homologační značka, kterou jsem měl na mysli já.
Jerry3
 
Příspěvky: 10745
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Pitris » úte zář 05, 2017 15:29

Jerry3 píše:Tak na ty můžeš jet i za úplné tmy.
Já ano.

Jerry3 píše:Tak na ty můžeš jet i za úplné tmy.
Není to RL ? Nebo tak nějak....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC 148kW - v motoru Repsol Competicion 5w40, na zimu Ravenol SSL 0w40, v převodovce Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 23520
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Jerry3 » úte zář 05, 2017 15:31

Pokud si to ještě pamatuji, tak DRL.
Jerry3
 
Příspěvky: 10745
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod BigBang » stř zář 06, 2017 14:33

RL mají všechny tovární auta, který mají denní svícení součástí dalšího světla, např. mlhovek.
A2 1.4 TDI - Rav VMO, Bosch
Fabia 3 1.2TSI - Rav SSL
W353 Tourist - M2T :D
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
MX-5 - PC 10w40, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
BigBang
 
Příspěvky: 1449
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Jerry3 » stř zář 06, 2017 14:49

Homologační značkou ovšem je E v kroužku s číslem národní zkušebny. Někdy u toho bývá i číslo příslušného technického předpisu EHK.
Jerry3
 
Příspěvky: 10745
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Brembo » stř zář 06, 2017 15:15

Pokial to prídavné svetlo nemá označenie RL jedná sa o obrysové prídavné svetlo. Kupujucich to nezaujíma-hlavne nech to nestojí 50€,predajcovi je jedno čo predá. Prídavné svetlá na denné svietenie spravidla nie je možné zakupit pod 50€,s hliníkovým chladičom idu až na 100-150€ pár. Tak prečo by kupovali drahé,ked vedla maju za 15€,hlavné,že to svieti-je jedno,že ako biedne. Prevažná vačšina aut s prídavným obrysovým svetlom ich používa ako denné.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Brembo
 
Příspěvky: 2121
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod Pedro » stř zář 06, 2017 17:15

Mi sviti dostatecne dost, zadny umiracky. A jak pise J3, o homologaci.
A dle nazvu vlakna, navratnost necekam. Jen si tak nejak sami funguji jak maji a to mi staci. A abych to poznal na spotrebe, sorry, takovy machr som neni. Staci mi, ze nemusim svitit modrobilejma Hackama a vlastně celou karou.
SHáčko-Penr. 10w50. Citygrip
Yiaruša 3dv-MO CFS NT 5w40. Quartaris
Sediš 4x4-Val. Drb. C3 5w40. Riken
SůVa 650-Val. Drb. 10w40. Angel GT
Alma 3dv, hračka-Penr. 10w50. Klb. HP3

IVECO EC 80e180 Rubia 10w40
MAN TGS 26.360 Aral 10w40
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 7478
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Návratnost denního svícení

Příspěvekod NOVON » pát zář 08, 2017 5:50

Pitris píše:
Hombre píše:....Na 80% plechovek v protisměru nejde vidět, až dojedou na 30 m tak je znát, že nějakou bludičku tam mají rožnutou. Jiní, co to svítí, zase to mají nabastlený nad asfaltem, že přes zvlnéní cesty nejdou vidět. Denní zakázat!!!!

Jestli jsou homologovaný a namontovaný tak jak mají být, pak jsou OK. Ale je pravda, že je až s podivem, s jakými bludičkami někteří jezdí, a že jim to prochází....:(

Mno ale ty stoji 2000+ ,a to malokdo obetuje,radeji čínu za 400 :-)
Octavia Combi 1.9TDI 66kw+chip 85 kW
Octavia Liftback 2.0 MPI 85kw
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2840
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01
Bydliště: kopr

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník