Návratnost denního svícení
Moderátor: Colommbo
Re: Návratnost denního svícení
A dá se tím uspořit násobně více, než nějakým denním svícením.
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Návratnost denního svícení
Dobrý den! Sleduju tohle vlákno prakticky od počátku a řešit nějakou návratnost denního svícení mi připadá, odpusťte, jako naprostý nesmysl... Daleko důležitější než nějaký LEDky apod. jsou podle mého hlava a pravá noha, takže za mě osobně souhlas s Itallem!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Návratnost denního svícení
S šestiválcovou"dvaapůlkou"bych vliv LED diod taky vůbec neřešil:-)
Fakt je ten,že si třeba stačí uvědomit nesmyslnost ždímání plynu v kopci,kdy už to stejně nemá vliv a jen to tam vesele teče.
Fakt je ten,že si třeba stačí uvědomit nesmyslnost ždímání plynu v kopci,kdy už to stejně nemá vliv a jen to tam vesele teče.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Návratnost denního svícení
Dnes jsem zaregistroval i vliv středové konozole, která mi překážela u plynu, tak jsem ji vyndal a hodil dozadu do Transporteru a naráz jsem si mohl i protáhnout nohu směrem ke spolujezdci a krásně se mi šlapalo na plyn
Re: Návratnost denního svícení
O kolik klesla spotřeba?:-)skodovkar píše:Dnes jsem zaregistroval i vliv středové konozole, která mi překážela u plynu, tak jsem ji vyndal a hodil dozadu do Transporteru a naráz jsem si mohl i protáhnout nohu směrem ke spolujezdci a krásně se mi šlapalo na plyn
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Návratnost denního svícení
Dle této logiky je také možné hlavou a pravou nohou kompenzovat ježdění s autem naloženým zbytečnými krámy, na podhuštěných gumách, s nepoužívaným střešním nosičem... Nikdo tu přece netvrdí, že to nejde! Jenže v reálu se opravdu šetří po kapkách a v zásadě jde o to, aby deklarované údaje o spotřebě odpovídaly normálním jízdním podmínkám, nikoli takovým, kde např. nemusím brzdit: tím nemyslím brzdit zbytečně, ale prostě proto, že mi z důvodu provozních podmínek nic jiného nezbývá. Normální jízda přece není eko-rallye, jak ji někteří pojímají a ještě to staví na odiv jako vzor veškeré ctnosti!Colommbo píše:... Daleko důležitější než nějaký LEDky apod. jsou podle mého hlava a pravá noha, takže za mě osobně souhlas s Itallem!
P.S.: Třeba jediným důvodem pro opuštění klasických (a stále nejlepších, resp. z hlediska vlastností nepřekonaných) hydraulických posilovačů řízení byla úspora (v daném případě nikoli kapková) paliva v rámci měření dle platné metodiky - elektrický či elektrohydraulický posilovač totiž v rámci normalizovaného testu vůbec nepracuje, tudíž nespotřebovává energii navíc, která se musí někde vzít! Jenže kdo v normálním provozu jezdí stále jen rovně, aby se pohyboval v "normalizovaných podmínkách" testu spotřeby?
Re: Návratnost denního svícení
Nevim myslím že drl světla mají svůj smysl vliv na usporu budoumít taky vliv, přeci jenom ty všechny spotřebiče taky něco spotřebuji ne?Už tu někdo psal 150w nehledě na to že já mám xenony a výbojka je o něčem jiném než žárovka za stovku,a hlavně to je v té pravé noze o tom žádná, když člověk zná jenom pedál na podlaze a neustále brzdy tak mu nepomůže nic,při dnešních cenách paliv ani snad nejde jezdit jako prase, pokud to člověka netrápí že jezdí za 10l nekteří i za víc Já osobně se snažím tomuto státu příspět na palivech co nejmín.
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Návratnost denního svícení
jj, nějak takhle obecně to bylo myšleno...Návštěvník píše: Dle této logiky je také možné hlavou a pravou nohou kompenzovat ježdění s autem naloženým zbytečnými krámy, na podhuštěných gumách, s nepoužívaným střešním nosičem...
A MartinvRS má v podstatě taky pravdu, já jen že existují jinší komponenty a hlavně subjekty na výši spotřeby nemalý vliv mající...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Návratnost denního svícení
Spotřeba asi narostla, ale rychlost takyJezevcik píše:O kolik klesla spotřeba?:-)skodovkar píše:Dnes jsem zaregistroval i vliv středové konozole...
Re: Návratnost denního svícení
Colommbo: Souhlasem se mnou si Návštěvníka řádně nadráždil .
Re: Návratnost denního svícení
Návštěvník: Co je to "zbytečné" brzdění, asi by se těžko hledala shoda. Pro někoho snad jen jízda se zataženou ručkou, a to ještě pouze v případě, že zrovna nevysušuje brzdy .
Re: Návratnost denního svícení
akou rychlostou sa jazdi na eko rally ???Normální jízda přece není eko-rallye, jak ji někteří pojímají a ještě to staví na odiv jako vzor veškeré ctnosti!
50 km/hod alebo viac alebo menej ?
Re: Návratnost denního svícení
Co je tohle za otázku? Pro absolvování dané trasy je stanoven časový limit, tj. minimální rychlostní průměr. Je na řidiči, jaký způsob jízdy zvolí, aby se do něho vešel. Jelikož se však nejvíce podvádí v úsecích rychlostních omezení (z hlediska spotřeby je sakra rozdíl, jestli obcí projedu 50 km/h za cenu brzdění před cedulí a akcelerace za ní, nebo zcela plynule stálým tempem 70 km/h), nasazují se radary kvůli kontrole. Jenže ty radary nemohou být všude a během eko-rallye se o jejich umístění pochopitelně ví...
Re: Návratnost denního svícení
Omyl. Při eko jízdě nemá motor 30 kW, ale třeba jen 12-15. Tedy kolem 80 až 90 km/hod. Tj. jsme kdesi na 1/30. Při 6 litrech to jsou právě ony 2 dcl. Pokud ujedete 100 tisíc km, je to 200 litrů. Což je úspora 7000 Kč. Je to málo?
Re: Návratnost denního svícení
a nie len najlepších aale i niekolkokrát bezpečnejších. Na služobnej Fobii,naštastie nutený použit len zriedkakrát práve ten elektrický posilovač na bezpečnosti nepridal. ***********Počas jazdi sa pokazil snímač na posilovači a samozrejme vypadol vždy,ked ste to najmenej potrebovali. Fobia bola opravená a problém sa opakoval niekomu inému,ten to nezvládol a naštastie fobia putovala tam kam patrila-do šrotu.Návštěvník píše:Dle této logiky je také možné hlavou a pravou nohou kompenzovat ježdění s autem naloženým zbytečnými krámy, na podhuštěných gumách, s nepoužívaným střešním nosičem... Nikdo tu přece netvrdí, že to nejde! Jenže v reálu se opravdu šetří po kapkách a v zásadě jde o to, aby deklarované údaje o spotřebě odpovídaly normálním jízdním podmínkám, nikoli takovým, kde např. nemusím brzdit: tím nemyslím brzdit zbytečně, ale prostě proto, že mi z důvodu provozních podmínek nic jiného nezbývá. Normální jízda přece není eko-rallye, jak ji někteří pojímají a ještě to staví na odiv jako vzor veškeré ctnosti!Colommbo píše:... Daleko důležitější než nějaký LEDky apod. jsou podle mého hlava a pravá noha, takže za mě osobně souhlas s Itallem!
P.S.: Třeba jediným důvodem pro opuštění klasických (a stále nejlepších, resp. z hlediska vlastností nepřekonaných) hydraulických posilovačů řízení byla úspora (v daném případě nikoli kapková) paliva v rámci měření dle platné metodiky - elektrický či elektrohydraulický posilovač totiž v rámci normalizovaného testu vůbec nepracuje, tudíž nespotřebovává energii navíc, která se musí někde vzít! Jenže kdo v normálním provozu jezdí stále jen rovně, aby se pohyboval v "normalizovaných podmínkách" testu spotřeby?
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta