Nafta od Agipu

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Slavo

Příspěvek od Slavo »

Tu som sa zabudol podpísať.
:oops:
Pri porovnávaní uvádzaných kvalitatívnych parametrov naozaj nevidím nič zvláštne, čo by ma malo presvedčiť ( pravda, okrem reklamných drístov), ale tým nechcem povedať, že musí byť zlá.
Zo zverejnených podkladov usudzujem, že je to normálna nafta, nič viac.
Petr H.

Příspěvek od Petr H. »

:lol: oni tam nepíšou, že to nějaká zvláštní nafta. Jen že ti pročistí vstřiky. V případě, že je máš zakarbonované, vrátí se ti výkon na původní úroveň. Dříve jsem na původní Agip naftu dlouhé roky jezdil. Jedno je jisté, i když to byla široko daleko zatraceně nejdražší nafta, naprosto bezkonkurenčně na plnou nejdelší dojezd. A to tak, že na 40 litrů tankování rozdíl až 100 km (statistika za 300 000 km, 2 průběžně se střídající řidiči). A je fakt, že vstřiků jsem moc nevyměnil. Vozidlo Škoda Pick up 1.9D
Itall

Příspěvek od Itall »

Nafta nevím, ale benzin od Agip byl jeden z nejlepších, ale už tam dlouho netankuji, kvůli ceně. K té vůni (nebo zápachu) benzinu - také jsem si všiml, že je to dost různé. Někde byl cítit, jako by v něm byla nafta (možná byla), teď, co se přidává líh, tak byl někde cítit, jako slivovice :-) Zkrátka je to zajímavé, člověk ani neví, na co vlastně jezdí. Ale mám subjektivní pocit, že dříve (hlavně před r. 1989) měl benzin konstantní a celkem příjemnou vůni. Dnes je to jiné.
Slavo

Příspěvek od Slavo »

Petr H. píše::lol: oni tam nepíšou, že to nějaká zvláštní nafta.
Práve že píšu (prémiové palivo, nadstardantní diesel ...). Celý článok je v podstate reklama. Tiež nerozumiem čo znamená "Zákaznická specifikace diesel tech ". Znamená to, že existuje aj nezákaznícka špecifikácia s inými parametrami? Ak je tá nafta ako sa v článku uvádza : "výsledkom dlhoročného výskumu", bohatá na čistiace prísady ...
Prečo má potom rovnakú cenu? Ten dlhoročný výskum robili zadarmo? Čistiace prísady sú tiež zadarmo?
Ale nič proti tomu. Nechcem popierať jej kvality. Určite je :wink: (tak ako väčšina ostatných a dodávaných tuzemskými rafinériami). Len si pri porovnaní zverejnených parametrov s inými "obyčajnými" naftami nevidím nič zvláštne.
modelář

Příspěvek od modelář »

Itall píše:Ale mám subjektivní pocit, že dříve (hlavně před r. 1989) měl benzin konstantní a celkem příjemnou vůni. Dnes je to jiné.
To není subjektivní pocit, ale dobrý čich na tetraetylolovo, které se už delší dobu nepoužívá. :wink:
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Petr H. píše::lol: oni tam nepíšou, že to nějaká zvláštní nafta. Jen že ti pročistí vstřiky. V případě, že je máš zakarbonované, vrátí se ti výkon na původní úroveň. Dříve jsem na původní Agip naftu dlouhé roky jezdil. Jedno je jisté, i když to byla široko daleko zatraceně nejdražší nafta, naprosto bezkonkurenčně na plnou nejdelší dojezd. A to tak, že na 40 litrů tankování rozdíl až 100 km (statistika za 300 000 km, 2 průběžně se střídající řidiči). A je fakt, že vstřiků jsem moc nevyměnil. Vozidlo Škoda Pick up 1.9D
jezdim na Agip uz neco pres rok a beru vyhradne jenom tam a jenom dieseltech, spotrebu nesleduju ale jede to bez problemu v zime /parkuji celorocne venku/ v lete bez problemu
Odpovědět