nabíječka,tady baterií
Moderátor: Colommbo
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv říj 26, 2017 23:08
Re: nabíječka,tady baterií
Ok, díky. A případnou novou aku mám tedy koupit AGM? Vyplatí se investovat 1000kč+?
Re: nabíječka,tady baterií
V daném případě určitě.
Re: nabíječka,tady baterií
Spíše napětí.Martin0912 píše:Tahle novější verze má místo "vločky" teplotní čidlo, takže by si měla sama určovat dobíjecí proud podle okolní teploty.
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv říj 26, 2017 23:08
Re: nabíječka,tady baterií
Díky za opravu .Jerry3 píše:Spíše napětí.Martin0912 píše:Tahle novější verze má místo "vločky" teplotní čidlo, takže by si měla sama určovat dobíjecí proud podle okolní teploty.
Re: nabíječka,tady baterií
Máš ročník 2011,tam sa tuším s AGM ani nepočítalo. Pokial sa vnávode o použitelnosti AGM nič nedozvieš,je lepšie použit klasický akumulátor. Auto to škodit nebude,no batérii už áno.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: nabíječka,tady baterií
Měl jsem za to, že řeč tu jde o autě s inteligentním dobíjením.
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv říj 26, 2017 23:08
Re: nabíječka,tady baterií
Podívám se doma do manuálu, ale mělo by tam být. Tuším , že jsou právě od roku 2011. Ale v mém autě je originál Ford baterie EFB. Takže zkusím zjistit , jestli je aku původní.Jerry3 píše:Měl jsem za to, že řeč tu jde o autě s inteligentním dobíjením.
Ale podle typu auta mi to ani žádné AGM nenabízí, proto se tu ptám . Rozměry jsou 315x175x175mm,pravá.
Edit: https://autobaterie.heureka.cz/ford-12v ... a-1754041/ - tuhle mám teď,jakou byste mi doporučili konkrétně náhradu? Co jsem se dočetl na fórech, tak by měla obsahovat CA kvůli vyššímu Forďáckému proudu jako např.origo? V manuále ani zmínka o typu baterie.Jen klasické kecy od výrobce.
Inteligentní dobíjení info jsem také nenašel.
Nejdřív zkusím dobít tuhle, ale moc tomu nedávám... AGM jak radil Jerry, jsou v téhle kapacitě moc vysoké nebo nejsou dělané na SS (nebo to nemám řešit , když ho vypínám)?
Re: nabíječka,tady baterií
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv říj 26, 2017 23:08
Re: nabíječka,tady baterií
A co myslíš konkrétně?Ten článek jsem četl, aku na téhle stránce hledal taky, ale výsledek viz koment výše.Misojogi píše:skus pozriet
https://www.autobaterie-pema.cz/cs/tech ... DG_5dThD0M
Re: nabíječka,tady baterií
tak potom jedine dotaz na vyrobcu cez VIN cislo, ci mas alebo nemas inteligentne dobijanie a ze ake baterie su vhodne pre Tvoje auto
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: nabíječka,tady baterií
Každá AGM je dělaná na SS a Ca technologie znamená prostě celkovou vyšší odolnost, tj. svým způsobem předchůdce toho, co dnes přestavuje AGM. A o proud jde v případě desek posílených Ca jen v tom smyslu, že z menší a lehčí baterie dostaneš při startování vyšší hodnoty proudu.
Re: nabíječka,tady baterií
Lepší technologii akumulátoru můžeš použít vždy, otázkou ale je, zda to má smysl z ekonomického hlediska.Misojogi píše:tak potom jedine dotaz na vyrobcu cez VIN cislo, ... a ze ake baterie su vhodne pre Tvoje auto
Re: nabíječka,tady baterií
to Martin0912: Nebudu do toho hlavně Jerrymu zasahovat, ale pro jistotu sem překopíruji jeho příspěvek z onoho druhého vlákna:
Martin0912 píše:Proč nemůžu vyndat akumulátor z auta? Asi mi něco uniklo
Jerry3 píše:Můžeš, ale musíš zapojit náhradní zdroj, a to tak, aby nedošlo ani k mžikovému výpadku napětí v palubní síti vozidla. Dokážeš to?
Neboť jinak hrozí, že různé ŘJ zapomenou to, co si mají stále pamatovat a co obvykle není úplně snadné je znovu "naučit".
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv říj 26, 2017 23:08
Re: nabíječka,tady baterií
Pitrisi díky, ale byl jsem v tu dobu na mobilu a ten mi přestal posílat oznámení, takže jsem o té odpovědi předtím nevěděl. Samozřejmě jí vytahovat nebudu, nabiju v autě, nic na zálohu nemám.
Jerry: Ok, zkusím najít AGM s vhodnými rozměry, díky za info .
Jerry: Ok, zkusím najít AGM s vhodnými rozměry, díky za info .
Re: nabíječka,tady baterií
Pokud tam nemáš inteligentní dobíjení, je to zbytečné.