nabíječka,tady baterií

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od bjukemen »

Jerry3 píše:Co a jak se ukáže až tak za týden.
za tyzden tam uz bude zalozena nova, nevadi za blbost sa platí a stava sa o aj ne-amaterom ako som si myslel ze nim som
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od Brembo »

v takomto prípade platí,čím skor pripojit na nabíjačku. A podla možnosti nabíjat malým prudom. Ked sa inteligentka nechytí,pripojit usmernené trafo-alebo blbu nabíjačku a potom inteligentnu nabíjačku,pustit a počkat pár minut,kým sa elektronická nechytí a potom možno trafo odpojit.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od bjukemen »

spravil som tak, zatial velmi nestuplo napatie na svorkach, ma 12,1V po 6hod.
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od Durex »

On nebude problém mít na svorkách třeba 12,5 V. Ale jednak jí třeba víc nenabiješ a je to málo. Za druhé po odpojení začne napětí klesat dolů. A za třetí bude test v autě až jí zatížíš studeným startem. A čtvrtý test bude chování po měsíci - čehož se nedožije a navíc si avizoval,že už bude jiná ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od Misojogi »

Ale jednak jí třeba víc nenabiješ a je to málo.
prave preto nechavam pri hlbokom vybiti bateriu na nabijacke aj dva dni kym nedosiahnem pozadovanych 13,5 V (ked lidlack nabijacka hlasi plne nabitie zelenou farbou LED)
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od Jerry3 »

Pokud je akumulátor už poškozený, tak je ti to stejně houby platný.
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od pepoh »

Misojogi píše:..
dosky nie su hole, ale do nich pri vyrobe su na + , - doskach natlacene chemicke pasty.
ked vybijes baterku alebo prezije silny naraz ,pasty "vypadnu" (stratia kontakt) z dosiek a dojde ku chemickym zmenam (aj sulfatacia), to znamena nizky vykon baterie. hlavny chemicky proces prebieha medzi pastami, olovene platne su na mechanicke uchytenie, a zber prudu
uz sa nemozes na 100% spolahnut na taku baterku..
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od Misojogi »

Jerry3 píše:Pokud je akumulátor už poškozený, tak je ti to stejně houby platný.
zistil som ze rozne prasky na regeneraciu akumulatoru mi nikdy nefugovali naopak bateriu definitivne dorazili
ma niekto navrh na nieco co fuguje? nejaky zazracny prasok na desulfataciu ktory naozaj prinesie vysledky? ja mam vazne obavy ze taky asi neexistuje
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od Durex »

Jediné co opravdu funguje na desulfataci aku je normálně fungující dobíjecí soustava ze staré školy. Neprovozovat vyšťavenou aku. 1x za rok opravdu chytrou nabíječkou vhodným programem aku nabudit.
A provozovat jen aku tak,aby nekleslo napětí dlouhodobě pod 12,4 V. Nic jiného nefunguje
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9845
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od Colommbo »

Souhlasím s tebou, Jene. V autě, zdá se, vše funguje, jak má, jednou za rok, většinou před zimou, připojím Ctek MXS 5.0 a vliju nový život do žil. Možná už zítra. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od Brembo »

Mišo potvrdzujem,2 x som použil raz rusku Machtu,či ako sa volala a raz nejaku zo švarčiarska. Obe baterky skratovali do 3 mesiacov.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
bjukemen
Příspěvky: 4867
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od bjukemen »

bude ina,ale zatial je doma tak je na nabijacke, po 24hod. ma na svorkach 13,6V
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od Misojogi »

Obe baterky skratovali do 3 mesiacov.
to mas stastie, mne odisli prakticky okamzite po nasypani prasku a nabiti
bude ina
ako hovori klasik : bude to ina radost, bude to smutok
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9845
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od Colommbo »

Jak jsem včera slíbil, připojil jsem dnes CTEKa, krátce po zapojení se rozsvítila (postupně) až čtvrtá oranžová kontrolečka, tož jsem čekal, že to asi bude rychlé. A ano, už po dvou hodinách zelený světýlko hlásí, že je hotovo. U mě (snad, doufám, věřím...) dobrý! :)
P.S. Aby taky nee, Varta Silver Dynamic 74Ah a 750A je v autě od loňského května.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
torro
Příspěvky: 583
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: nabíječka,tady baterií

Příspěvek od torro »

A víš proč? Protože ty máš ještě normální auto s normálním nabíjením. :wink:
Odpovědět