motorový olej RAVENOL

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
NO HITS
Příspěvky: 457
Registrován: úte srp 27, 2013 8:27
Bydliště: Brno

Re: motorový olej RAVENOL

Příspěvek od NO HITS »

Procedura za mnou. Nečekal jsem že z toho vyteče zase taková černota. Čistej proplachovej olej jsem nakonec neprojížděl, jen po sepnutí sehary jsem to párkrát podržel v otáčkách během 10 minut. Vytekl stejně tmavej jak původní po 8tkm před nalítím BG. Takže jsem si nařídil každou 4. výměnu oleje použít BG. Motor je zase tichý, klidnější.
PS, to EPR smrdí jak margotka.

Bramborak - to co vyteklo jsem rozhodl dát mechanikovi pro kamna, to bych neměl odvahu Ti nabízet ani do svyho druhýho-pracovního auta co jde za chvíli do šrotu.
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80


Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Kammol
Příspěvky: 19
Registrován: ned čer 14, 2020 12:16

Re: motorový olej RAVENOL

Příspěvek od Kammol »

Jak tak koukam, tak vymena oleje je i docela veda :-D ja myslel, ze staci dodrzovat kratsi intervaly. Tak at slouzi. A co mas za motor?
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: motorový olej RAVENOL

Příspěvek od Bramborak3 »

NO HITS píše:Procedura za mnou. Nečekal jsem že z toho vyteče zase taková černota. Čistej proplachovej olej jsem nakonec neprojížděl, jen po sepnutí sehary jsem to párkrát podržel v otáčkách během 10 minut. Vytekl stejně tmavej jak původní po 8tkm před nalítím BG. Takže jsem si nařídil každou 4. výměnu oleje použít BG. Motor je zase tichý, klidnější.
PS, to EPR smrdí jak margotka.

Bramborak - to co vyteklo jsem rozhodl dát mechanikovi pro kamna, to bych neměl odvahu Ti nabízet ani do svyho druhýho-pracovního auta co jde za chvíli do šrotu.