Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
rousini, na tebe sem si v pátek vzpomněl. Mám na dílně Dorsoduro 750. Je to vlastně motor shiveru už s elektronickým plynem. Vlastně všechno stejný,jako u větší devítky. Má to najeto asi kolem 30 000 km a ta elektronika se zbláznila. Ale docela mě překvapilo,jak se za každou cenu ten motor snaží držet v běhu a s jakýma hodnotama předstihu, i když už to střílí do sání jako prase a pod klapkou to hoří. Ale vypadá to,že příčinu už asi mám po dni bádání,tak jen že kdyby si to měl nedejbože nemocný,tak to už umím léčit
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Nestraš... Prdel je, že z té sedmpade udělali devítistovku zvětšením zdvihu. Ten motor musel být fest podčtverec.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Co jsem koukal, tož vrtání mají stejné 92mm, sedmsetpade má zdvih 56,4mm a devítistovka 67,4mm. Tedy i tak výrazný podčtverec.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo pořád je to podčtverec
Jinak tady něco ohledně vzduchových filtrů... papír a nebo bavlna?
https://youtu.be/l5YItPD5Bpw
Ano,opět na výšku. Ale je to prostě další spontáni video
Jinak tady něco ohledně vzduchových filtrů... papír a nebo bavlna?
https://youtu.be/l5YItPD5Bpw
Ano,opět na výšku. Ale je to prostě další spontáni video
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Co se použití a materiálu vzduchových filtrů týče, v těch uvedených (no-race) případech v moto i auto jednoznačný souhlas, Jene! Ale je to marný, je to marný, je to...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ty papíráky se na tuto motorku (opět stejné s 900) v aftermarketu špatně shání a origo jsou drahé.
Na jaře jsem objednal 3ks UFI z GB za litr a došlo to bez výpalného.
Na jaře jsem objednal 3ks UFI z GB za litr a došlo to bez výpalného.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak 2 menší videjka z repase hlavy
Je to z instagramu,tak proto opět na výšku:)
https://www.instagram.com/reel/Cl0o__2q ... MyMTA2M2Y=
https://www.instagram.com/reel/Cl58DWdK ... MyMTA2M2Y=
Je to z instagramu,tak proto opět na výšku:)
https://www.instagram.com/reel/Cl0o__2q ... MyMTA2M2Y=
https://www.instagram.com/reel/Cl58DWdK ... MyMTA2M2Y=
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Z toho instáče to jde přehrát, ale máš jakožto neregistrovaný asi jen pět shlédnutí, a pak to chce registraci. Nebo tak to aspoň funguje u mě.
Vertikální video v tomto formátu ještě přežiju, protože je relativně krátký, ale když to má řekněme 3 a víc minut, mluvíš do kamery apod., tak to je horizontáně prostě lepší. A držet to jako prase kost můžeš taky
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
chlapi nejaká rada ohladom dobíjania na moto. Alternátor klasika s permanentnými magnetmi. Napatie na vývodoch aku pri naštartovanom motore podpriemerné 12,6V. S otáčkami sa nemení. Podla predpisu výrobcu by to malo byt pri 5000 14 V až 15,5V. Regler hreje pomerne výdatne. Tak som objednal z druhovýrobi nový a to isté,ako originál. Tak som odmeral napatie medzi fázami na alternátore,pri 5000 rpm by to malo byt 75V,mne to dáva na všetkých troch až 90V. Premeral som vzájomne i fázi,ale nevyzerá to na skrat,ani na prerazenie medzi fázami. Samozrejme kontrolka dobíjania nesvieti.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jednou jsem to už konzultoval s Durexem a přes jeho nedoporučení jsem při výměně oleje dal do Versysky 15W-50 místo 10W-40.
Po prvním nastartování (vlažný motor) motorka naskočila na volnoběh 1000 ot namísto obvyklých 1400 za tepla nebo 1700 obohacená. Trošku jsem dostal bobky, že ten hustější olej klade větší odpor ale to je blbost, protože ŘJ si to ohlídá.
Teplý volnoběhy jsou jako obvykle, ale řazení a především podřazování je naráz rychlejší, přesnější s menším meziplynem. Motor snese nižší otáčky, není ucukaný a víc tahá (logika říka placebo nebo je to tím, že jsem jel jen v triku).
Tahlenta výměna nebyla jen obvyklá změna projevu způsobená čerstvým olejem. Motor je víc v medu, utlumený a možná to způsobilo ztrátu mikrozbrklosti, která mě srala.
Pro sich ho budu pečlivě ohřívat a pomalu přidávat.
Po prvním nastartování (vlažný motor) motorka naskočila na volnoběh 1000 ot namísto obvyklých 1400 za tepla nebo 1700 obohacená. Trošku jsem dostal bobky, že ten hustější olej klade větší odpor ale to je blbost, protože ŘJ si to ohlídá.
Teplý volnoběhy jsou jako obvykle, ale řazení a především podřazování je naráz rychlejší, přesnější s menším meziplynem. Motor snese nižší otáčky, není ucukaný a víc tahá (logika říka placebo nebo je to tím, že jsem jel jen v triku).
Tahlenta výměna nebyla jen obvyklá změna projevu způsobená čerstvým olejem. Motor je víc v medu, utlumený a možná to způsobilo ztrátu mikrozbrklosti, která mě srala.
Pro sich ho budu pečlivě ohřívat a pomalu přidávat.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To je nádhera. Jawa 350 r.v. 1936 - a motor s nekrytými ventily
https://www.rajveteranu.cz/57036-jawa-3 ... alozkaFoto
https://www.rajveteranu.cz/57036-jawa-3 ... alozkaFoto
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ano, takovýto detail mě u motorcyklů taky bere za srdce... Nimbus 750, r.v. 1952
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1792
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo. To je ten od Colommba, ale po faceliftu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dobrý večer všem,
mám dotaz týkající se vypuštění oleje u motorky na zimu.
Nemyslím tím výměnu, ale čistě vypuštění, nechat vykapat, vyměnit olejový filtr, vrátit vypouštěcí šroub oleje a nechat to být.
Olej nalít až na jaře. To samé kardan a převodovka.
Je tohle vhodné ?
Předpokládám, že tam olejový film zůstane do jara.
Jen nesmím zapomenout a nesmím motorku v zimě nastartovat
Ptám se proto, že mému kamarádovi, který na zimu vyměnil motorový olej v motorce pravděpodobně podkapával vstřik, protože na jaře při kontrole hladiny v okénku nenašel hladinu, ale okénko bylo plné. Odpustil tedy trochu oleje, jelikož si pamatoval, že olej nalil na střed okénka a ejhle. Olej byl cítit po benzinu. Tudíž ho vypustil a bylo ho tam 7 litrů, ačkoli on nalil 3,8 litru oleje.
Pokud by se mi tohle stalo, tak tím způsobem, který jsem popsal na začátku
a) na to přijdu při jarní kontrole okénka, kde by nemělo být nic
b) neznehodnotím si na podzim nově nalitý olej
Děkuji za případné odpovědi.
mám dotaz týkající se vypuštění oleje u motorky na zimu.
Nemyslím tím výměnu, ale čistě vypuštění, nechat vykapat, vyměnit olejový filtr, vrátit vypouštěcí šroub oleje a nechat to být.
Olej nalít až na jaře. To samé kardan a převodovka.
Je tohle vhodné ?
Předpokládám, že tam olejový film zůstane do jara.
Jen nesmím zapomenout a nesmím motorku v zimě nastartovat
Ptám se proto, že mému kamarádovi, který na zimu vyměnil motorový olej v motorce pravděpodobně podkapával vstřik, protože na jaře při kontrole hladiny v okénku nenašel hladinu, ale okénko bylo plné. Odpustil tedy trochu oleje, jelikož si pamatoval, že olej nalil na střed okénka a ejhle. Olej byl cítit po benzinu. Tudíž ho vypustil a bylo ho tam 7 litrů, ačkoli on nalil 3,8 litru oleje.
Pokud by se mi tohle stalo, tak tím způsobem, který jsem popsal na začátku
a) na to přijdu při jarní kontrole okénka, kde by nemělo být nic
b) neznehodnotím si na podzim nově nalitý olej
Děkuji za případné odpovědi.