Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Tak já bych dal tu se silnějším startovacím proudem. Hmotnost neřeším, to bych se na motorku nesměl najíst, dát pod sedlo kompresor nebo omylem natankovat plnou... :mrgreen:
Startér už taky nemusí být v plné kondici, ejprilky se chvíli klepou než chytnou a tudíž bych, stejně jako proud, volil cestu nejmenšího odporu.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Mate nekdo chlapi tel kontakt na Durexa mekanika ?
Dobijí to 12.6 pri 3500 ot. Prvnich 1000km vse jezdilo a startovalo na 1cku. Ale regulator dobijeni tam je asi z vyroby origo. A okolo tech 30 tis km +- muzou odchazet.
Nez ho budu objednavat je tam neco jineho co by to jeste mohlo delat ?
Ten slavny opaleny konektor je dobry. Moto najeto realnich 30400km. Je mozny kdyz je baterka uz slaba, vybita ze potom i dobijeni ukazuje min ?. Podle me blbost. Protoze bmw me ukazovalo dobijeni lehce pres 14 ikdyz byla baterka spatna.
Moto najela za 2 roky 2 tis km a baterka se nenabijela. Majitel predtim najizdel taky cca 1000km za rok. Takze o baterku se taky asi nestaral.
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Tel máš v SZ, zkus baterku došťouchnout na nabíječce a pak změřit dobíjecí napětí. Osobně si myslím, že by na to stav baterky neměl mít takový vliv.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

rousini píše:Tel máš v SZ, zkus baterku došťouchnout na nabíječce a pak změřit dobíjecí napětí. Osobně si myslím, že by na to stav baterky neměl mít takový vliv.
Uz jsem mluvil s Honzou. Moc fajn clovek.
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od pepoh »

Bramborak3 píše:
Dobijí to 12.6 pri 3500 ot.
to snad nedobija vobec. aspon v aute je 14,x
zbytkovy magnetizmus moze robit dojem ze to trochu nabija, ale 12 je malo.
Obrázek
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Sak v utery jedu za Honzou...ted uz s tim nejezdim
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Ho pozdravuj.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

pepoh píše:
Bramborak3 píše:
Dobijí to 12.6 pri 3500 ot.
to snad nedobija vobec. aspon v aute je 14,x
zbytkovy magnetizmus moze robit dojem ze to trochu nabija, ale 12 je malo.
Obrázek

Ta tabulka je coo ? Kolik ma min dobijet moto, aby nezdechla baterka nebo se nezacaly srat dalsi komponenty ?
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Dobíjení by mělo být v rozmezí 13.8 až 14.9V dle typu motorky. Záleží na mnoha faktorech. Zda nedobíjí jen na volnoběh,nebo v otáčkách. Zda za studena či za tepla. Pokud je dobíjecí soustava v pořádku a perfektní (třeba regulátor s MOSFET tranzistory), tak je jedno,kolik motorka točí a jaká je zátěž a je schopná držet stabilní dobíjecí napětí. Většinou 14.2 až 14.4V

Hodnoty pod 13V jsou už málo a nebude stíhat dobíjet při proudových špičkových odběrech nebo třeba při jízdě na dálková světla. Většina motorek s ABS a nebo se vstřikováním potřebují k funkci napětí větší než 11V ale zase opět. je to jen obecná hodnota. Někdy stačí horší aku a ABS se taky ozve,přestože dobíjení je ok
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od pepoh »

Bramborak3 píše: Ta tabulka je coo ? Kolik ma min dobijet moto, aby nezdechla baterka nebo se nezacaly srat dalsi komponenty ?
zmerane aku naprazdno aspon 2h, hodnoty ukazu % stav.
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

A jak zmereno ? Odporem ? Kdyz dovezu baterku do obchodu s baterkama, tak ji premeri.? To určo.
Ale to zvladne i honza
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

Prostě napětí při nezatíženém stavu. To zvládne s voltmetrem opravdu každý.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tady v tomhle případě nešlo o problém s aku. Regulátor napětí načnutej. Na volnoběh dobíjí,ale v otáčkách už napětí padalo ke 13V
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Jeste jednou dikec Honzi za mini servis. Motorecka je fakt jinak v top stavu. Az posles regulator, tak namontuji.
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Až uvolním garáž od stavebního materiálu , půjde Brumla přes zimu na omlazovací kůru. Jak Honza zjistil, má za sebou 300 tisíc. Prodaná mně byla stočenka. Ale stejně jezdí jak z praku.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Odpovědět