Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Tak jsem objednal ravenol motobike 10w50 ester pro Rsv mille 1000. Za 740kc 4L a posta zdarma. Nova verze api SN prijde z Nemecka 26.8.
U dufy.cz fajn pristup vzdy.
Ma opodstatneni tam davat zavodni verzi racing motobike ester s usvo za 373 kc litr ? 10w nebo 15w50 ? Na bezne jizdy po silnici obcaas vytocit asi nee ze ? To umaze i elf 10w50...za 450 penez
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Máš na ten olej nějaké reference, že bych ho vzal do šivříku v 15W-50?
To SN přijde jen v 10W-50??? Je to za dobrý peníz, bez poštovného a filtry má taky :wink:
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

V 15w50 by taky mela dojit SN. Ale uz je to stribrny obal. Poolosysntetika. Reference zatim nemam. Ale jinde maji ten 10w50 motobike ester za 1000kc.
Podle kvality ravenolu by to melo byt ok. Za lepsi peniz jsem 10w50 nenasel. Slo me i o estery. Motul 7100 10w50 za 1230kc...A motul 5100 10w50 by stacil, ale jen api SM
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

No tak já jsem se všema povozama připraven aspoň na roční výpadek rafinerií, ale asi vezmu. Dík
Edit: Tak to bych vzal 10W-50
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

U motorky nemá cenu řešit SM, SN nebo SL.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Myslis ?
Tak ono mel jsem za to ze SM ma ,, horsi aditiva na ekolologii ale u vymeny do 4 tis km to je asi jedno.
Ono ten ravenol 10w50 motobike ester stejne nemeli skladem a museli ho objednat z DE. A to uz stejne dojde verze SN. Navic 4x 1L. Za stejnou cenu te 4 litrovky v akci. Jednani dudy posledni dobou jen supeer.
Myslim ze si i jezdil motobike ester v cbr 900 ne?
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9841
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Bramborak3 píše:...Jednani dudy posledni dobou jen supeer...
Nemysli pořád na ten sex... :mrgreen:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Bramborak3 píše:....ze SM ma ,, horsi aditiva na ekolologii....
O tu tady nejde.
Bramborak3 píše:....ze si i jezdil motobike ester v cbr 900 ne?
Jj :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od pepoh »

bacha na mokru spojku :mrgreen:
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

O spojce je JASO MA / MA2.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Ze slavné Jawadoby :wink: https://www.garaz.cz/clanek/stastny-hav ... .seznam.cz
Teď už tady kvůli pár lumpům nejsou ani ty závody :evil:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Bramborak3 píše:
rousini píše:Když už jsem měl doma v kaňálu N98 do šivříka,..
Ahoj. Na toho shivera mas doporuceny benzin v Tp Ba 95? Ze bych taky zkusil porovnat tank ono Ba98 a eurooil 95. DO RSV 1000. Do obojiho benzinu davam aditiva wynns, popr millers, protoze oboji nemaji aditiva
Včera jsem vyjel N98 v šivříku do sucha a nalil z bandasky N95. Výkonově to nerozpoznám, uvedené vibrace ve vyšších otáčkách jsou stejné... Asi si to zatím sedá (3500km). Takže to vypadá jen na víc očouzený výfuk s N95.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Hele ono bude stacit jezdit na levnou, ale dobrou Ba 95 Eurooil bez aditiv a obcas tam prihodit millers petrol octan aditiv nebo wynns. Stejne jsou ty 95 ky podle testu min 96 oktanu...I na Ba 95 od EO + millers me jede 330i hodne dobre. A to ma psane v tp 98. Ale pro klid duse...
U motorek ktere maji uz extra kompresy, vykon atd ( jako nove sportovni litrove motorky ) je dobre davat 100oktan. Protoze maji v Tp i psane only performance petrol..I jerry to tady vysvetloval. Cim vetsi komprese, tim vhodnejsi vic oktanu
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Já tam povětšinou liju N95 z táborskýho Teska. Párkrát jsem tam chytil závoz a vždy mi řidič potvrdil, že jede ze Smyslova (sklad Čepro) stejně jako k Eurooilu. Rozdíl 2 drobáky na litru. A aditivuji furt. Nicméně do versatilky už N98 v nějakém poměru zůstane. Tam to i přes nižžší kompresi funguje.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Zítra jedu na test dobíjení a stav baterky na RSV 1000. Baterka stará. A Ejpril je na slabou baterku háklivá. At si nezničím volnoběžku. STart nevyjde, zacvakají budíky a otáčkomer začně skákat aniž by motor bezel. Vynulují se budíky. Neděla to pokažde. A po dlouhe jízde moto v pohode nastartuje. Tudiž dobíjení ne. na 90% baterka. Mám tam dát trosku větší baterku než se doporučuje nebo tu co tam má být.? Ta větší je o 1.5cm vyssí ale vleze tam. Má 200a start proud oproti 150a. Kapacita je 12 ah místo 10ah. A ta větší je těžší o 400g a už tam moc nevlezle držak, který drží baterku aby se nehýbala...Ale treba Yuasa ma v klasicke doporucene velikosti start proud 180a oproti exide 150a. A-tech taky 180a. A tu tam ted mám. 2 roky ale moto moc nejezdila a buhví jestli baterku nechali v motroce xx mes..Má 3.7 kg. Zase o 1kg mín jak vetší exide. A mít pod prdelý o 1 kg mín v prostřed moto dělá dost. Na exide mam ale cenu a byla by za 600kc
Odpovědět