Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9841
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

...avšak jak by podotkl můj dlouholetý (od MŠ) kamoš kdysi mekánik "Hezký, ale musí se s tím dělat..."
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

To je pravda. Ale za to se s tím dělá krásně a s radostí :lol: Je to můj 5 momenťák a fakt kus hezkýho nářadí :lol:

Navíc teď se nemusím bát,že kecá a že bych urval šroub :D
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

On totiš málo kdo ví, že nastavím moment, utáhnu šrouby a momenťák povolím do stavu "0". Jinak je do měsíce k ho.nu.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

To je pravda. A taky se málo ví,že když koupíš novej,byť kalibrovanej momenťák a nebudeš ho třeba 2 roky používat a bude jen jako záložní a bude skladovanej v povoleném stavu,tak když pak budeš znova dělat kalibraci,tak neprojde... Ono mu nic nedělání taky vadí.

A v neposledné řadě u momenťáků při dotahování se vlivem dotahování zahřívá přužina a tím mění moment vypnutí. U levnějšího momenťáku třeba při dotažení 6. šroubu a nastaveném momentu 10 Nm momenťák cvakne už při skutečných 8 Nm ... proto sem trochu zainvestoval do něčeho lepšího :D
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

A aby se tu nekrandalo jen o nářadí,tak jedna aktuální zajímavější fotečka z dílny :D

https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=60EDCCF5
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2517
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od lefort »

Honzo rozebrat to umí každej, ale dát to pak zase dohromady, to je kumšt! :lol:
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

No právě, proto mě to rozebírání jde a baví

Ale to skládání, to skládání … :lol: :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Pokračování ...
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=60F1D2DF

3 a 4 kolečko KO - načnutý boční zuby a rovněž i na 6-kovým kole. Modrofialová řadící vidlička. Takže domeček plný rozbitých koleček
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Co to je za motor ?
Mam dotaz. Asi jsem nasel Mille 1000 v topu. Po majiteli co se o ni staral a veskere nemoci aprilie ma vyresene. Mel ji 7 let. Jde o olej. Daval tam Motul 5100 15w50. Bohate staci. Ale ja to vse resim az moc a ten olej je Api SM. Coz je nic moc. Chtel bych davat SL, SN. A kdyz budu chtit zustat u Motulu, tak potom jedine alternativa 7100 15w50. Ale ten uz stoji silenych 1240kc 4 L. Na ty moje 3000km za rok...A 300v jen o 200kc vic. Nebo muzu v klidu prejit treba na shell advance 4t 15w50 ? Za 140 litr? Neboo Ravenol ester 15w50 175 litr.
Jde o to ze mam v hlave z drivejska, ze zmena oleje zpusobila klouzani spojky. Pri zmene na olej co tam byl drive zaas klid. Me se to teda nikdy nestalo. Kamosum jo. Ale myslim jen u japoncu
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Je to Hayabusa 1300.

Jinak můžeš buď zůstat u jakékoliv 15w50 a nebo klidně 10w50 popřípadě 10w60. A nemusíš se bát. Je to vyzkoušené
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Takze ikdyz aprilia pro V2 motory a celkove pro v-twin ktm, ducati doporucuji 15w50 nevadi ani 10w50 ? Dobre dekuji. 10w60 uz je mooc
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Mě tam po záběhu nalili Eneos GP4T Ultra Enduro 15W-50. Levnej taky není, ale kolega se šívrem mi pochválil Shell Advance, který jsem koupil na dolití během záběhu. Prý mu s ním zmizelo mravenčení ve stupačkách při vyšších ot.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Bramborak3 píše:Takze ikdyz aprilia pro V2 motory a celkove pro v-twin ktm, ducati doporucuji 15w50 nevadi ani 10w50 ? Dobre dekuji. 10w60 uz je mooc
Začnu od konce. 10W60 není moc. Dávám to do svý KTM, kde je předpis 10W50 a která má stejně suchou skříň jako ten Rotax a měl sem to i v Hayabuse,kde je 10W40.

Oni italové to předepisujou od samýho začátku (15W50) a dovolím si tvrdit,že je to převážně kvůli nim (italům) a jejich způsobu používání,než aby to bylo opodstatněno nějakou potřebou motoru.

Jinak ta 10W50 se dost podobá 15W50 akorát s tou 10W50 na tom budeš při startu líp a v oblasti provozní teploty budou ty oleje na stejno. Tam sme někde kolem 18 cst ...

A ještě doplním,že ten Rotax si rád hází olej do sání a dost se i odpařuje a stou 10W60 se to zlepší. Ale ani s 10W50 na tom nebudeš špatně
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Vetřelce asi zná každý. Když si hezky hoví v bříšku a pak najednou chce ven ...

Tak taková podobná analogie ze světa moto. Yamaha R1 a ve 170 km/h se najednou rozhodne jít vetřelec ven ...
Na druhé foto je prasklý blok hned za válcema. Tady už nebude vzkříšení ...

https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=60F400E3
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět