Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Taková a případná další "vylepšení" včetně všelikých asistentů jsou, jak píšeš, poplatná době a týká se to jak aut tak i motorcyklů. Jsemť názoru, že stoupá množství lidí, co si pořizují auta a motorky, sice mají dost/hodně peněz, avšak s nadsázkou vědí vpodstatě jen to, že mají čtyři event. dvě kola.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Njn, některý pomocníci jsou na litrech, aby na to mohlo naskočit trdlo rovnou z autoškoly, některý (paliv. mapy a antihopp) na výkonech 50 k k hownu a další kategorie - cingrlátka, aby oslovili generaci tapťáků.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Musím ocenit analogový budíky (aspoň na první pohled) Druhá generace je ošklivá. Tečka Tohle se povedlo. Pořád to je spousta masa, ale aspoň z fotek nepůsobí tak otekle.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ta první Hayabusa byla, je, a pořád bude KRÁLOVNA. Ale zaplaťbůh že jsou schopni / ochotni vyrobit v dnešní době tuto generaci.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To je pravda. Už jen proto,že u tý mojí tachometr nekončí číslovkou 280 a rozhodně není omezena na 299 ...
Ale kouknul sem se na víc fotek a nová Hayabusa by mělo být spíš v uvozovkách. Nazval bych to faceliftem 2 generace. Protože krom elektronické nálože, změnu vzhledu (z baculky taková vzpěračka,protože pořád je to kus motorky) vidím klasicke USD vidle, rám stejný a na první pohled i s první generaci. Min stejně řešený. Nevidět víko spojky,tak by při pohledu na motor člověk řekl,že je to 1 generace. Jak by řekl klasik: stejný chyby, stejný známky ... Určitě je přepracovanej výfukový systém. A oproti mojí je daleko větší olejový chladič. Takže pod líbivým kabátkem tu máme zase tu starou známou. Takže podle mě do vývoje moc peněz nešlo. Jde spíš o nějaký záchvěv,aneb vyždímat ještě nějaký peníze ze starý technologie. Min co se motoru týká ...
A ještě takový doplněk k tomu olejovýmu chladiči. Na současné generaci je 2x tak velký,jak na první. Na první pohled by se mohlo tedy zdát, že první generace musela mít problém s přehříváním oleje. No, realita je taková, že když se s motorkou jede a topí se trochu pod kotlem, tak v létě se držím kolem 80 st. C. Na jaře a na podzim mám problém se přehoupnout přes 60 st. C. Teplota roste jen když se s motorkou jede pijánko. Taková ta turistika po chorvatských letoviscích. Takže tady vidím to hlavní zacílení ....
Ale kouknul sem se na víc fotek a nová Hayabusa by mělo být spíš v uvozovkách. Nazval bych to faceliftem 2 generace. Protože krom elektronické nálože, změnu vzhledu (z baculky taková vzpěračka,protože pořád je to kus motorky) vidím klasicke USD vidle, rám stejný a na první pohled i s první generaci. Min stejně řešený. Nevidět víko spojky,tak by při pohledu na motor člověk řekl,že je to 1 generace. Jak by řekl klasik: stejný chyby, stejný známky ... Určitě je přepracovanej výfukový systém. A oproti mojí je daleko větší olejový chladič. Takže pod líbivým kabátkem tu máme zase tu starou známou. Takže podle mě do vývoje moc peněz nešlo. Jde spíš o nějaký záchvěv,aneb vyždímat ještě nějaký peníze ze starý technologie. Min co se motoru týká ...
A ještě takový doplněk k tomu olejovýmu chladiči. Na současné generaci je 2x tak velký,jak na první. Na první pohled by se mohlo tedy zdát, že první generace musela mít problém s přehříváním oleje. No, realita je taková, že když se s motorkou jede a topí se trochu pod kotlem, tak v létě se držím kolem 80 st. C. Na jaře a na podzim mám problém se přehoupnout přes 60 st. C. Teplota roste jen když se s motorkou jede pijánko. Taková ta turistika po chorvatských letoviscích. Takže tady vidím to hlavní zacílení ....
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Hódně rychlá turistika
A asi ano. Já co mám zkušenost s Fárošem, tak uchladit motor / resp. teplota chladicí kapaliny (a určitě i oleje) je vyšší při 50-ti než při 250-ti km/h.
A asi ano. Já co mám zkušenost s Fárošem, tak uchladit motor / resp. teplota chladicí kapaliny (a určitě i oleje) je vyšší při 50-ti než při 250-ti km/h.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
ještě odkaz na zdroj: chmi.cz
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Však taky v sobotu proběhne probuzení Brumláka ze zimního spánku. Na letošní sezonu připraven součástí držáku navigace i antiradar. Kdo to má pořád hlídat, spoza kterého kříku vyskočí chrániči.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No já pro letošek dokoupil jen kovový držák mobilu - navigace a doufám, že dojde i na boční kufry, co se mi už rok válí doma.
Dnes jsem zahájil. Přišlo to bezprostředně v 15:00. Tvl. to je hic, rychle rukavice, přilba, kde je nákrčník? Nasadit baterku - chytne to vůbec a ať stihnu aspoň tu hodinku v sedle než se okosí. Pajáda
Dnes jsem zahájil. Přišlo to bezprostředně v 15:00. Tvl. to je hic, rychle rukavice, přilba, kde je nákrčník? Nasadit baterku - chytne to vůbec a ať stihnu aspoň tu hodinku v sedle než se okosí. Pajáda
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Po skoro dvou měsících stání venku jsem jen trochu oživil baterku(3 zimu venku má za sebou)a motor naskočil na drc. Jelikož jsem již pomalu Zlíňák, od dubna i tam mám práci, moc jsem nevěřil, že to bude bez problémů. Asi jsem seřízení motoru v létě udělal OK. Kovadlina buší jak za mlada
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Colommbo
- Příspěvky: 9929
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To budeš asi muset přesídlit, nebo se chystáš dojíždět...? Ono to vychází tak nějak kolem stovky, na druhou stranu cesta přes Slavkov a Buchlovské hory je pro motorkáře potěšením.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Práci od 1 dubna mám, v pátek jedu podpisovat smlouvu a vyzvednout papíry na vstupní kontrolu.
Vyřizuji inž.sítě na pozemku, na kterém během června bude postaven mobilní domek s garáží a konečně vlastní dílnou 25m2. To budu mít 4km do práce.
Konečně se budu moc hrabat v mašinách.
Vyřizuji inž.sítě na pozemku, na kterém během června bude postaven mobilní domek s garáží a konečně vlastní dílnou 25m2. To budu mít 4km do práce.
Konečně se budu moc hrabat v mašinách.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak vidíš pane Když si o práci přišel bylo to blbý, ale teď to vypadá že sis i splnil sen. Bude dílna, a práci si sehnal, i když místo Komety budeš fandit asi Beranům A ty 4 km budeš jezdit na kole....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Nic neobvyklého u každého sporta v létě a tepla. Problém kapot. Když jsem jel městem na R1 2008 a měl tam 2ku a jel 40...a občas zastavil, tak během minuty na budíku voda 110st a sepla sahara a trochu to srazila.A pořád dokola. Ta motorka potřebuje jet aspon 70...Jinak se topí. A čím větší výkon tím větší problém..Pitris píše:Hódně rychlá turistika
A asi ano. Já co mám zkušenost s Fárošem, tak uchladit motor / resp. teplota chladicí kapaliny (a určitě i oleje) je vyšší při 50-ti než při 250-ti km/h.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo. Já míval při popojížďkách po zastavení 105° a sepnul větrák. Ani při míň, ani při víc. Prostě při 105-ti. Vloni se spínač poroučel, koupil jsem nový (origo na cbr 929) a byl za Honzem v Třebkách A tento drží 85° max. Na víc to nevylezlo a to jsem se cestou zpět do kolony dostal a popojížděl. A za jízdy 80°
Ale už je to asi jedno protože na 99% s moto končím. Na jaře ji odvezu Bere ji zeť - dal jsem mu dceru, a prodám mu i motorku A.... konec se dvěma koly Mám čtyři
Ale už je to asi jedno protože na 99% s moto končím. Na jaře ji odvezu Bere ji zeť - dal jsem mu dceru, a prodám mu i motorku A.... konec se dvěma koly Mám čtyři
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF