Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ne TŘI, nýbrž TŘETÍ svíčku...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ja sice jen jednu svíčku, ale za to 110 km. Povinnosti k rodičům.
Zacinaji mi odcházet gumii. 16tkm. Vzorek 3-4mm, elasticnost se vytrácí.
Plánoval jsem je dobrousit pres leto. Asi pizdec.
Zacinaji mi odcházet gumii. 16tkm. Vzorek 3-4mm, elasticnost se vytrácí.
Plánoval jsem je dobrousit pres leto. Asi pizdec.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Kluci, jak je ošetřeno zabránění zavzdušnění propojovací hadice mezi L a P třmenem přední brzdy a pokud ne, tak jak to odvzdušnit?
Uvolnil bych třmen na konci brzdového vedení a zvedl ho, abych obrácené U vedené nad blatníkem narovnal a umožnil bublinkám vystoupat do zvednutého třmenu, který bych v této poloze odvzdušnil. Jenomže brzdová hadička nad blatníkem je v úchytkách nýtovaných k blatníku.
Nevím jestli je tam nějaké zavzdušnění, motorka s bržděním nemá problém, jen při odvzdušňování, kdy má člověk možnost to detailně zkoumat má páčka od momentu dotyku desek s kotoučem docela pružný chod. Není to hned tvrdý. Možná je to tím, že tam nejsou pancéřovky...
Uvolnil bych třmen na konci brzdového vedení a zvedl ho, abych obrácené U vedené nad blatníkem narovnal a umožnil bublinkám vystoupat do zvednutého třmenu, který bych v této poloze odvzdušnil. Jenomže brzdová hadička nad blatníkem je v úchytkách nýtovaných k blatníku.
Nevím jestli je tam nějaké zavzdušnění, motorka s bržděním nemá problém, jen při odvzdušňování, kdy má člověk možnost to detailně zkoumat má páčka od momentu dotyku desek s kotoučem docela pružný chod. Není to hned tvrdý. Možná je to tím, že tam nejsou pancéřovky...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Kluci,,, no furt lepší, nez hosi-hosani. Nebo treba ZDAREC hosi.
Funguje to? Mrkni na těsnost a chuj s tym.
...
Funguje to? Mrkni na těsnost a chuj s tym.
...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mohl bych tě oslovit "hele dědo". Takhle na mě volal v kauflandu u kasy hošík z předemnou stojícího nákupního vozíku.
Něco k věci tam nemáš
Něco k věci tam nemáš
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ošetřeno je to měděnýma podložkama v benju a řádným dotaženímrousini píše:jak je ošetřeno zabránění zavzdušnění propojovací hadice mezi L a P třmenem přední brzdy
Normálně vymačkáním kapaliny,dokud půjdou bublinyrousini píše:tak jak to odvzdušnit?
Odpověděl sis sám. Pokud to není zavzdušněný a má to gumovější chod,tak jednak je to vlastnost gumových hadic a pak do jisté míry brzdiče,pokud to není monoblok ...rousini píše:jen při odvzdušňování, kdy má člověk možnost to detailně zkoumat má páčka od momentu dotyku desek s kotoučem docela pružný chod. Není to hned tvrdý. Možná je to tím, že tam nejsou pancéřovky...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mám.
Jestli je páčka na prvni zmacknuti stejne jako na opakované, neres nesmysle.
U gumovek se to projevuje vic nez u pancu, kdysi jsem je nekde mel...
A oslovení,, dedek,, u mi nehrozi. Mam jméno, tak pro rodinny okruh se pouziva vyhradne pro osloveni, nebo prezdivkou.
U nas se na tata, matka, deti..., nehraje. Všechny generace.
Jestli je páčka na prvni zmacknuti stejne jako na opakované, neres nesmysle.
U gumovek se to projevuje vic nez u pancu, kdysi jsem je nekde mel...
A oslovení,, dedek,, u mi nehrozi. Mam jméno, tak pro rodinny okruh se pouziva vyhradne pro osloveni, nebo prezdivkou.
U nas se na tata, matka, deti..., nehraje. Všechny generace.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Díky všem, příště do dotazu napíšu Kluci a Péťo.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To je jak z Modry Ústřice.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já ti ty motorkářský gatě z modryustrice.com asi objednám
edit: Když jsem pokládal dotaz na možné zavzdušnění propojovací hadice mezi třmeny neměl jsem to přesně před O-Očima. Propojovací hadice je pod úrovní odvzdušňováků a tudíž by se zavzdušnit neměla. Já tama prohnal snad půllitr
edit: Když jsem pokládal dotaz na možné zavzdušnění propojovací hadice mezi třmeny neměl jsem to přesně před O-Očima. Propojovací hadice je pod úrovní odvzdušňováků a tudíž by se zavzdušnit neměla. Já tama prohnal snad půllitr
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Po dlouhý době na dílně zase vostrý náčiní. Tentokrát Honda CBR 400RR 1990. Babička,ale pořád dává ...
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=600E212C
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=600E212C
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Si nedáš pokoj ani o svátcích?
Kolik toči bába?
Kolik toči bába?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Nedám. Jednak toho je moc a pak mě to baví No zatím nevím. Vrčela krátce. Je bez vody. Ale červený začíná od 14 500 ot. Uvidíme,až to složím a pojedu projet
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Už podle toho plexikrytu to fakt vypadá na hodně horký náčiní... Ale musej z toho bolet záda.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Však všichni už víme, že Honda točí nejvícPitris píše:Kolik toči bába?