Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Novy Vulkan neni copr motka. Technikou. Musi se stredne tocit. Uni, bezpohlavni.
Posez na pohodu. Není to styl,, vosa na bonbónu,,. Kde visís na riditkach s nohama vzadu a koleny od sebe.

Zed, co rict. R4 je nuda, mel jsem tri vlastni a nejake půjčky , proste to funguje. Nejen Kawa.
Jo kdyz Zed, tak 4doutnik. Jen kvuli oranz barvě a fukum.

Kdybych byl mladsi, tak pujdu do MM 1200 nebo Triu tripl.
Nebo Integru ve skutru. Coz je bomba. Nebavi mi radit. Haxnou.
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Tak on je to takovej spíš krujzřík, stupačky to má vepředu (ne plotny) a řidítka nejsou vysoko, takže na tom nejsi jako X. K té motorce mi chybělo V-éčko a nějakéj bublák projev. Nejede zle, ale nebudí emoce.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Pedro píše:Jo kdyz Zed, tak 4doutnik. Jen kvuli oranz barvě a fukum.
To je totiž asi to jediný, co je na motorce dobrý. Vzhled. Ale motorově a hlavně podvozkově špatný ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Jelikož mě kolísal volnoběh, a při prudkém přidání plynu motor vynechával, byl jsem nucen včera po 175 tisících km udělat repasi klapek. Rozebrání , vyčistění, přefutrování , seřízení klapek, seřízení volnoběhu,nastavení hodnoty potenciometru, synchronizace válců za 5 hodin práce.
Výsledek, volnoběh jak přibitý, a motor jde za plynem jak z praku. Konečně nemám tak očouzený výfuk od bohaté směsi.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Gratuluju. Super. Sice to není úplně scifi,ale taky to chce cit. Takže :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Trochu neco reality. Cestou z práce, najednou silene zvuky, neco jako cirkularka. Od motoru, přední cesti variatoru..., chcipnul. Po nastartovani neudrží volnobeh, tak jsem toho nechal. Ted tramvaji pro Yi a vozik. V kompletních motohadrech, uzasny. Venku +25.
Skutrak zklamal. :evil:
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Dnes již na suchu jsem odzkoušel, co jsem seřídil. Když jsem dal prudce plný nad 3500 otáček,pokaždé motor zakuckal a zatrhal.To jsem jel ráno do práce. Celou směnu jsem přemýšlel, kde je chyba. Sice nerad, ale musím definitivně potvrdit, že DENSA s mou mašinou opravdu nekamarádí. Dal jsem ta zpět BRISK,a bylo po problému. Při prudkém přidání plynu tam vstřik narve benzin a DENSA ulije. Po zakuckání se proberou a fungují. Brisky v naprosté pohodě, to je asi i ten důvod, proč při dovozu od západních soudruhů, tyto svíčky tam jsou. Eliminují i to boxerské zacukání, kdy motor přechází mezi dvěma mapama ŘJ.
Tím pádem mašina nachystána na Balkán.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

To psal i Durex, že BRISK-y neuliješ....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Ono všechno chce svoje. A když se chce, tak i Brisky se dají ulejt :lol: Ale v bramboráckých motorech sem vyzkoušel mraky svíček a Brisky tam jedou opravdu nejlíp. A to ještě ty platinový. Ale i ty obyč jsou lepší jak předepsaný NGK ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Moc elektoniky, to já nerad. Já zůstanu u te své 24 let staré kovadliny, která nebyla ještě materiálově odrbávána.:lol:
Jinak co je psáno o nástupci, mohu potvrdi. I za deště, když se necourám za kombajnem nebo nestojím na semaforu, nepromoky nepotřebuji.
Ve dvoustovce posed jak v šedesáti a to předjíždím s odklapnutým hledím. V autách nevěřícně hledí, obvzláště, když batůžek zapomene schovat vlasy, které má po pás.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
drippp333

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od drippp333 »

Dobrý den.

Chtěl bych se zeptat ohledně skútrů...
Tuníte nějak? A máte nějaký kde sháníte věci?

Díky
Naposledy upravil(a) Pitris dne čtv črc 02, 2020 17:17, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Reklama smazána.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Tunil jsem kdysi jen 50 2t. Odblokovat a poladit, aby to vubec jelo.
Vetsi nasledniky uz ne. Potrebuji spolehlivost, jezdim letem zimou, dnem i noci. Pouze vymeny nekterych zarovek za jine, qalitni pneu a náplně. Nic vic.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Na skrytou reklamu netřeba reagovat, Peťo... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Reklama smazána.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět