Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Novy Vulkan neni copr motka. Technikou. Musi se stredne tocit. Uni, bezpohlavni.
Posez na pohodu. Není to styl,, vosa na bonbónu,,. Kde visís na riditkach s nohama vzadu a koleny od sebe.
Zed, co rict. R4 je nuda, mel jsem tri vlastni a nejake půjčky , proste to funguje. Nejen Kawa.
Jo kdyz Zed, tak 4doutnik. Jen kvuli oranz barvě a fukum.
Kdybych byl mladsi, tak pujdu do MM 1200 nebo Triu tripl.
Nebo Integru ve skutru. Coz je bomba. Nebavi mi radit. Haxnou.
Posez na pohodu. Není to styl,, vosa na bonbónu,,. Kde visís na riditkach s nohama vzadu a koleny od sebe.
Zed, co rict. R4 je nuda, mel jsem tri vlastni a nejake půjčky , proste to funguje. Nejen Kawa.
Jo kdyz Zed, tak 4doutnik. Jen kvuli oranz barvě a fukum.
Kdybych byl mladsi, tak pujdu do MM 1200 nebo Triu tripl.
Nebo Integru ve skutru. Coz je bomba. Nebavi mi radit. Haxnou.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak on je to takovej spíš krujzřík, stupačky to má vepředu (ne plotny) a řidítka nejsou vysoko, takže na tom nejsi jako X. K té motorce mi chybělo V-éčko a nějakéj bublák projev. Nejede zle, ale nebudí emoce.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To je totiž asi to jediný, co je na motorce dobrý. Vzhled. Ale motorově a hlavně podvozkově špatný ...Pedro píše:Jo kdyz Zed, tak 4doutnik. Jen kvuli oranz barvě a fukum.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jelikož mě kolísal volnoběh, a při prudkém přidání plynu motor vynechával, byl jsem nucen včera po 175 tisících km udělat repasi klapek. Rozebrání , vyčistění, přefutrování , seřízení klapek, seřízení volnoběhu,nastavení hodnoty potenciometru, synchronizace válců za 5 hodin práce.
Výsledek, volnoběh jak přibitý, a motor jde za plynem jak z praku. Konečně nemám tak očouzený výfuk od bohaté směsi.
Výsledek, volnoběh jak přibitý, a motor jde za plynem jak z praku. Konečně nemám tak očouzený výfuk od bohaté směsi.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Gratuluju. Super. Sice to není úplně scifi,ale taky to chce cit. Takže
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Trochu neco reality. Cestou z práce, najednou silene zvuky, neco jako cirkularka. Od motoru, přední cesti variatoru..., chcipnul. Po nastartovani neudrží volnobeh, tak jsem toho nechal. Ted tramvaji pro Yi a vozik. V kompletních motohadrech, uzasny. Venku +25.
Skutrak zklamal.
Skutrak zklamal.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dnes již na suchu jsem odzkoušel, co jsem seřídil. Když jsem dal prudce plný nad 3500 otáček,pokaždé motor zakuckal a zatrhal.To jsem jel ráno do práce. Celou směnu jsem přemýšlel, kde je chyba. Sice nerad, ale musím definitivně potvrdit, že DENSA s mou mašinou opravdu nekamarádí. Dal jsem ta zpět BRISK,a bylo po problému. Při prudkém přidání plynu tam vstřik narve benzin a DENSA ulije. Po zakuckání se proberou a fungují. Brisky v naprosté pohodě, to je asi i ten důvod, proč při dovozu od západních soudruhů, tyto svíčky tam jsou. Eliminují i to boxerské zacukání, kdy motor přechází mezi dvěma mapama ŘJ.
Tím pádem mašina nachystána na Balkán.
Tím pádem mašina nachystána na Balkán.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To psal i Durex, že BRISK-y neuliješ....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ono všechno chce svoje. A když se chce, tak i Brisky se dají ulejt Ale v bramboráckých motorech sem vyzkoušel mraky svíček a Brisky tam jedou opravdu nejlíp. A to ještě ty platinový. Ale i ty obyč jsou lepší jak předepsaný NGK ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Hombre, že by někdy nástupce ? https://www.autojournal.cz/test-bmw-r12 ... .sznhp.box
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Moc elektoniky, to já nerad. Já zůstanu u te své 24 let staré kovadliny, která nebyla ještě materiálově odrbávána.
Jinak co je psáno o nástupci, mohu potvrdi. I za deště, když se necourám za kombajnem nebo nestojím na semaforu, nepromoky nepotřebuji.
Ve dvoustovce posed jak v šedesáti a to předjíždím s odklapnutým hledím. V autách nevěřícně hledí, obvzláště, když batůžek zapomene schovat vlasy, které má po pás.
Jinak co je psáno o nástupci, mohu potvrdi. I za deště, když se necourám za kombajnem nebo nestojím na semaforu, nepromoky nepotřebuji.
Ve dvoustovce posed jak v šedesáti a to předjíždím s odklapnutým hledím. V autách nevěřícně hledí, obvzláště, když batůžek zapomene schovat vlasy, které má po pás.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat ohledně skútrů...
Tuníte nějak? A máte nějaký kde sháníte věci?
Díky
Chtěl bych se zeptat ohledně skútrů...
Tuníte nějak? A máte nějaký kde sháníte věci?
Díky
Naposledy upravil(a) Pitris dne čtv črc 02, 2020 17:17, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Reklama smazána.
Důvod: Reklama smazána.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tunil jsem kdysi jen 50 2t. Odblokovat a poladit, aby to vubec jelo.
Vetsi nasledniky uz ne. Potrebuji spolehlivost, jezdim letem zimou, dnem i noci. Pouze vymeny nekterych zarovek za jine, qalitni pneu a náplně. Nic vic.
Vetsi nasledniky uz ne. Potrebuji spolehlivost, jezdim letem zimou, dnem i noci. Pouze vymeny nekterych zarovek za jine, qalitni pneu a náplně. Nic vic.
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Na skrytou reklamu netřeba reagovat, Peťo...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Reklama smazána.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF