Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Moja seděla jednou a naposledy za jejím bráchou na Mustangovi. Na Africu Twin jsem ji nedostal, mohl jsem slibovat...
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Na životnost řetězu má vliv dost faktorů. Pravidelná údržba (čištění a mazání), povětrnostní podmínky (déšť a prach, sníh a sůl, jenom prach a nebo rovnou bláto …, provozní podmínky (prudké rozjezdy na první kvalt až do červenýho, stavění na zadní, nebo naopak podtáčení), servisní podmínky (správné našponování, počáteční nýtování řetězu a výběr ozubených kol) a nakonec i nákup a výběr řetězu (výrobní tolerance popřípadě vada)
Z výše uvedeného je životnost dost špatně predikovatelná. Nicméně u normálního ježdění je životnost od 20 – 40 000 km. Zažil sem ale i životnost 500 km u DID. U race použití je životnost taky kratší. Už jen proto,že kluci jezdí třeba místo 530 jen 520 a třeba i netěsněný řetězy. To proto,že se dají na takový věci jako je řetěz vydolovat třeba 2 koně … Ostatně to je i důvod,proč bych nebyl pro osazení silnějším řetězem tam,kde to není nutné resp potřeba. Zvýšíte si ztráty ….
A jen ještě doplním,že řetěz není KO jen tehdy,když už není kam našponovat. Může být nerovnoměrně vytahanej, může být přirezlej a hůř se lámat, může být tak uvařenej,že z něho vylítá mazivo. Všechny vady řetězu jdou poznat třeba i při tlačení motorky po parkovišti. Hluk, jak nabíhá na ozubení i to nepravidelné vytáhání. Citlivější jedinci to poznají hlavně při jízdě. A je to stejný,jako s oskákanou pneu. Není sjetá,ale jezdi se na tom hrozně. A to samé platí i pro řetěz …
Jinak vidle dobrý. V devadesátých letech toho bylo k vidění dost i na našich silnicích …
Z výše uvedeného je životnost dost špatně predikovatelná. Nicméně u normálního ježdění je životnost od 20 – 40 000 km. Zažil sem ale i životnost 500 km u DID. U race použití je životnost taky kratší. Už jen proto,že kluci jezdí třeba místo 530 jen 520 a třeba i netěsněný řetězy. To proto,že se dají na takový věci jako je řetěz vydolovat třeba 2 koně … Ostatně to je i důvod,proč bych nebyl pro osazení silnějším řetězem tam,kde to není nutné resp potřeba. Zvýšíte si ztráty ….
A jen ještě doplním,že řetěz není KO jen tehdy,když už není kam našponovat. Může být nerovnoměrně vytahanej, může být přirezlej a hůř se lámat, může být tak uvařenej,že z něho vylítá mazivo. Všechny vady řetězu jdou poznat třeba i při tlačení motorky po parkovišti. Hluk, jak nabíhá na ozubení i to nepravidelné vytáhání. Citlivější jedinci to poznají hlavně při jízdě. A je to stejný,jako s oskákanou pneu. Není sjetá,ale jezdi se na tom hrozně. A to samé platí i pro řetěz …
Jinak vidle dobrý. V devadesátých letech toho bylo k vidění dost i na našich silnicích …
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Po 4rech letech,pisu z myho pc. On ty leta dal v pohodě. I ty veci okolo...vse chrapalo v bublifoliich. Stacilo prislusensvi osadit baterkama...
Nevim,co Jeniku pamatujes po revoluci,ale mel jsem par kousku pucenych. Stary vrazdy,z NSR. Puvodně USA. Hruza. i ty nekrivy v ramu. Zvuk a dezajn ok. a machrovat pred pipi leda na rovine.
Nevim,co Jeniku pamatujes po revoluci,ale mel jsem par kousku pucenych. Stary vrazdy,z NSR. Puvodně USA. Hruza. i ty nekrivy v ramu. Zvuk a dezajn ok. a machrovat pred pipi leda na rovine.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak objednána řetězovka DID + Sunstar, Denso iridiovky a Valv Synpower. Kua už se mi oleje a filtry začínají hromadit... Ale to já rád, jak není do stroje rezervní náplň na výměnu, tak nejsem ve své kůži.
Momentálně ke 30l a 10 filtrům
Chtěl jsem vzít ČZ řetězovku, ale motoretezy.cz mají nějaký noname (nespecifikované kolečka a rozety) a okmoto.cz uvedené sunstary. Navíc jsem si potvrdil, že hlavní problém stávající řetězovky je v kolečku, takže značkové kalené bude nejdůležitější součáatí řetěz(ovky)ce. Pro sichr jsem vzal 2 spojky řetězu....
Momentálně ke 30l a 10 filtrům
Chtěl jsem vzít ČZ řetězovku, ale motoretezy.cz mají nějaký noname (nespecifikované kolečka a rozety) a okmoto.cz uvedené sunstary. Navíc jsem si potvrdil, že hlavní problém stávající řetězovky je v kolečku, takže značkové kalené bude nejdůležitější součáatí řetěz(ovky)ce. Pro sichr jsem vzal 2 spojky řetězu....
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No pekne.
... jezdíš se spuntama v usich?
... jezdíš se spuntama v usich?
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ne, s klapkama na očích. Děda byl netopýr.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To musi byt adrenalin jizda
Ja bez spuntu ani na skutru do prace. 22km. Novy kokos neintegralni,plexi pres cely fekal.
Integru beru jen na moto, a ne vzdy. Ale i do ni se spuntama. Hluk od vzduchu mi vadi.
Ja bez spuntu ani na skutru do prace. 22km. Novy kokos neintegralni,plexi pres cely fekal.
Integru beru jen na moto, a ne vzdy. Ale i do ni se spuntama. Hluk od vzduchu mi vadi.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Včera jsem se prima projel, bez špuntů a málem i bez paliva...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pokud jedu do roboty Yi a vzpomenu si,mrknu jestli nezevlujes u okna. A nesledujes provoz
Skutrmo jezdim jinudy.
Skutrmo jezdim jinudy.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Samozřejmě, že sleduji. Jenže teď je to nuda, všichni plynule projíždějí.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
ze by pokrivenie zubov bolo spôsobene nekvalitou materiálu kolecka alebo reťaz ho takto poskodila? Alebo dávaš tomu take paľby? Je to akoby do strany keď motor brzdí ohnuté, inak zuby v celku OK.
Pozriem bližšie na moje, keď som to aj čistil, som si nevšímal či sú neni zuby ohnuté. Už toľko nečistim-jedine po daždi keď umývam celu moto, mazanie s prevod. olejom cez mazač reťaze- reťaz je dlho čistá a namazana.
Pozriem bližšie na moje, keď som to aj čistil, som si nevšímal či sú neni zuby ohnuté. Už toľko nečistim-jedine po daždi keď umývam celu moto, mazanie s prevod. olejom cez mazač reťaze- reťaz je dlho čistá a namazana.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mě to přijde, že jsou zuby jakoby zahloubené v tahu. Motorka je z druhé ruky, za rezavý řetěz vlastní vinou bych se musel hanbou propadnout...
Koupil jsem ji na podzima a najel jsem 2kkm.
Koupil jsem ji na podzima a najel jsem 2kkm.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Kdyz je to jen JAKOBY, tak v pohodě. Rez taky nesnáším. U aut ap.. Jenze moto beru,tak nejak vic industriálně. Sice u retezu je to asi blby. Me se libi motky,takovy ty obycejny, železný,otluceny,bezplastovy,nebarevny......avsak spolehlive a v tomto směru udrzovane. Patina nevadi.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Na italceJerry3 píše:Včera jsem se prima projel, bez špuntů a málem i bez paliva...
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Moc pije...