Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Nemam kam jezdit a duvod. Když jsem mival maloobsahove skutraky, musel jsem na moto jezdit casteji celorocne. Současný zvlada uplne vsechno. Navic je takovej hravejsi, flexibilnejsi...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak jsem po včerejšku už nechal baterku v gucině. V garáži už nevymrzne a vyndávání obnáší sundávání kastlíku, který už má potrhané gumové pouzdra narážecích trnů. Chvíli jsem si říkal, že jí střelím, ale vím že potřebuju alespoň 2 motorky. Jeden starej kus nejlépe vzducháč doma muší buc.
Dokud nenajdu něco slušně vypadajícího, se stupačkama, s rozumným zvukem a charakterem Véčka, tak bude muset být připravená občas podržet
Dokud nenajdu něco slušně vypadajícího, se stupačkama, s rozumným zvukem a charakterem Véčka, tak bude muset být připravená občas podržet
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Přední brzdové kotouče vyměněny, synchronizace a seřízení motoru provedeno. Hodnoty na potenciometru vstřikování mimo mísu. U pravého o třetimu větší podtlak než u levého. Největší průser byl, chybějící záslepka u jedné klapky po udělání podtlaků.
Dodělal jsem třetí zásuvku přímo v kufru, aby dobíjená elektronika na dovolené byla pod zámkem.
Tento víkend probíhá testovací jízda, z plné nádrže do plné. Volnoběh a spotřeba ukáže kvalitu seřízení. Před seřízením stačilo vrknout plynem, zadýmilo se od výfuku a mašina vystřelila. Nyní jde plynule za plynem, tak ho můžu dát i plný, bez toho, aby za mnou nebyl oblak kouře.
Dodělal jsem třetí zásuvku přímo v kufru, aby dobíjená elektronika na dovolené byla pod zámkem.
Tento víkend probíhá testovací jízda, z plné nádrže do plné. Volnoběh a spotřeba ukáže kvalitu seřízení. Před seřízením stačilo vrknout plynem, zadýmilo se od výfuku a mašina vystřelila. Nyní jde plynule za plynem, tak ho můžu dát i plný, bez toho, aby za mnou nebyl oblak kouře.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Karle, ty tomu stroji musíš davat za usi. Nepamatuji, ze bych do prvni SV a pak Hornika, na kterych jsem daval 13-15tkm rocne, delal takove opravy, udrzbu.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ale on má BMW. Projde očistcem už na Zemi
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o amotorkách všeobecně
To je stejny, mit S 1000 MB na jezdeni do prace, dovcu...
Ano, hobby na obcasne jizdy. U auto i moto, co mi pristane doma, po par tkm udelam mega servis. Nikdy ne hned, cekam co se projevi.
Pak uz na to prdim. Jen sleduji a nasloucham.
Ano, hobby na obcasne jizdy. U auto i moto, co mi pristane doma, po par tkm udelam mega servis. Nikdy ne hned, cekam co se projevi.
Pak uz na to prdim. Jen sleduji a nasloucham.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Na to, jak je to jeho BMW staré a kolik má nejspíš v reálu najeto, jezdí skvěle!
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Yes! Staré věci nemusí být špatné, některé jsou ke všemu ještě krásné...!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Stařík má 24 let a poctivých 163 000 km na tachometru, ročně dávám kolem 23 tis. km . To již má nárok na výměnu opotřebovaných dílů.
Seřízení vypadá že bude OK. Za včerejšek po práci a dnešek nalítáno 390km, a ještě se nerožlo hladové oko. A to z toho 150 km ve dvou.
Sem tam nějaká koktavka se snažila ukázat svou nadřazenost na cestách, ale byl to pro ní marný boj.
Seřízení vypadá že bude OK. Za včerejšek po práci a dnešek nalítáno 390km, a ještě se nerožlo hladové oko. A to z toho 150 km ve dvou.
Sem tam nějaká koktavka se snažila ukázat svou nadřazenost na cestách, ale byl to pro ní marný boj.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Karle, ty seš Iron man. To co dáváš ročně na Brumle tak to já auty. Dát to také na motce, tak mne musí po každé jízdě minimálně namasírovat, o zimních měsících ani nemluvě. A to seš ještě o pár let starší.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Karel von Diabol
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dnes 8tkm skutr. Zpojizdnen po velke repasi 12.3.19
Zavada, 1x H4.
Ostatní zarovky osazeny,vyjma blinkru, ne ze bych vyznavac, LED. Ucelove.
Protože konstrukter byl kokot
Zavada, 1x H4.
Ostatní zarovky osazeny,vyjma blinkru, ne ze bych vyznavac, LED. Ucelove.
Protože konstrukter byl kokot
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Asi jsem Guzzi pozitivní. Po O jsem sedl na Versyse jsa se projet směrem na jih a užívat luxusního počasí v sedle. Jenže po 25 km jsem to obrátil k domovu, dal kafé a na Gucině vyrazil směr sever, do kopečků Jistebnicka. Tam je tak malebná krajina, pastviny, dobytek, balvany v terénu, zakroucený silničky a pozor! I ty 3. tř. mají nový povrch!
Ale vo co go? Prostě ta kochačka ze sedla klidné motorky, která nenutí jet rychle a soustředit se je úplně jinde. Já vím, že 650 Versys není žádný extra brko, ale je to řaďák naladěný na vyšší střední pásmo, pod 3500 rpm je neklidný a na každé otevření plynu ze zavřené polohy cuká. Takže přiletění k vinglu s rychlým skopáním kvaltů a trefení potřebného plynu je furt boj s potníma žlázama.
Na druhou stranu bych nechtěl kochací mašinu vyloženýho lenochoda, kterej nedovede přitvrdit muziku a nechat se povodit v zatáčkách. Jak tak koukám s mým omezeným rozhledem, furt se vracím ke gucinám nějakou V7 nebo V9. Ne že bych nechtěl vyšší kubatůru, ale nic tam guzzi pro mě nemá. Nějaká 1100 Breva už se skoro 10 let nedělá a pokud ji člověk nekoupí kosmeticky v top stavu, tak už ty díly nesežene, okapotovaný, těžký cesťák nechci a jejich čopry taky ne.
Skoro bych si tu svoji i nechal, ale kam hrábnu, tam je vidět, že měla tvrdý život.
Ale vo co go? Prostě ta kochačka ze sedla klidné motorky, která nenutí jet rychle a soustředit se je úplně jinde. Já vím, že 650 Versys není žádný extra brko, ale je to řaďák naladěný na vyšší střední pásmo, pod 3500 rpm je neklidný a na každé otevření plynu ze zavřené polohy cuká. Takže přiletění k vinglu s rychlým skopáním kvaltů a trefení potřebného plynu je furt boj s potníma žlázama.
Na druhou stranu bych nechtěl kochací mašinu vyloženýho lenochoda, kterej nedovede přitvrdit muziku a nechat se povodit v zatáčkách. Jak tak koukám s mým omezeným rozhledem, furt se vracím ke gucinám nějakou V7 nebo V9. Ne že bych nechtěl vyšší kubatůru, ale nic tam guzzi pro mě nemá. Nějaká 1100 Breva už se skoro 10 let nedělá a pokud ji člověk nekoupí kosmeticky v top stavu, tak už ty díly nesežene, okapotovaný, těžký cesťák nechci a jejich čopry taky ne.
Skoro bych si tu svoji i nechal, ale kam hrábnu, tam je vidět, že měla tvrdý život.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dnes po odzkoušení po seřízení na svíčky Brisk, dány Densa. Jde to lépe za plynem, ale jak byla bohatá směs před seřízením, tak si lépe vedly Brisky. Spotřeba šla o 1,5 L dolů
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50