Přiznám se, že potřebuju popostrčit, abych se taky zasmálColommbo píše:Na svrbějící dlaně existuje zaručený recept. Musíš si na něj však počkat, až odbije 22. hodina...
Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ještě je moc brzo, tož jedině takto: ._/.._/_/_ _ _/./._./_ _ _/_/../_._/._//
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Díky, už mě nesvrbí ...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak to škoda vobec nie je. A ani sa nečudujem.Všetky modeli rovnaké,len iný dizajn. Takmer žiadny vývoj,otrasné jezdné vlastnosti,slabé brzdy,pochablý podvozok. Príliš vysoké ceny. Už desiatky rokov taží len z legendy,prespal dobu ako Jawa. Zničil konkurenta Buell,ktorý vyrábal naozaj zaujímavé stroje na urovni,i ked výber bloku spochybnujem. Ale ich posledný model mal konečne iný motor,nie HD,ktoré sa zbiera do otáčok dost neochotne.Colommbo píše:Rýsuje se další "oběť doby a pokroku"...? Pokud ano, bude to škoda a to píšu jako nemotorkář.
http://www.autoforum.cz/predstaveni/jed ... -internetu
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Voltaire: "S vaším názorem nesouhlasím, ale do smrti budu hájit vaše právo jej říkat...!" A jako starý muž trpící předsudky se na to dívám stejně jako on. Existuje hodně starých věcí, které mají své mouchy, vady, pihy na kráse a možná právě pro ně je máme rádi. Naprostá dokonalost je jedna velká nuda...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Sem tu,ale co se slazení týká,tak bych na ty válce ten cukr asi nasypal,ale to je tak celý Sem trochu přejetej. Ale o tom později. Mě tedy ruce vůbec nesvrbí,protože mám letos už přes 1000 km na moto
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5E8F5915
https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5EBD367B
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5E8DCD71
Letos bylo opravdu moc teplo a navíc pršelo. Zlatě,když chumelí a je -10 ... Ale celkově mi přijde,že ten sraz jde do kopru. Letos slabá účast, samej zákaz, čím dal všechno dražší a navíc tam jezdí čím dál více bab. A to nikdy nedělá dobrotu. Navíc tím,jak se otepluje,tak tam jezdí lidi,kteří by tam v zimě nejeli. No co, svět se mění
tím navážu i na to HD.
A Erik se zničil sám a to né jednou... Já to taky dřív viděl jinak. Japonský choppery že jsou jinde. Motorem, podvozkem brzdama. Dá se na nich jet rychle. Ale u HD o to nejde. tam je důležitej styl, zvuk a ta nedokonalost. Proto jezdí půl světa na HD. Ten zvuk ti žádný japonec nedá. Protože to není díky jejich konstrukcí možný. A to kouzlo tý historie taky ne. A dokonalost opravdu nudí. Třeba takovej Gold Wing. Bez vibrací. Bez zvuku. Nuda. Ale chápu,že jiný na to má odlišný názor. Že se ale moto svět mění a k horšímu to je bez debat. Je to vidět u každýho výrobce ...
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5E8F5915
https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5EBD367B
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5E8DCD71
Letos bylo opravdu moc teplo a navíc pršelo. Zlatě,když chumelí a je -10 ... Ale celkově mi přijde,že ten sraz jde do kopru. Letos slabá účast, samej zákaz, čím dal všechno dražší a navíc tam jezdí čím dál více bab. A to nikdy nedělá dobrotu. Navíc tím,jak se otepluje,tak tam jezdí lidi,kteří by tam v zimě nejeli. No co, svět se mění
tím navážu i na to HD.
S tím absolutně nesouhlasím. Všechny modely rozhodně stejný nejsou. Vývoj v oblasti motoru docela brutální na poměry HD. Nový HD už brzdí,starý cestovní koráby jsou v brzdách slabý to je pravda. Ale na druhou stranu s HD se nejezdí na brzdy. Otřesný je kolikrát zpracování,ale né jízdní vlastnosti. vysoké ceny jsou jen tady. V USA to stojí jiný peníze. Asi jako indická JAWA tady a v Indii ... Vůbec nezaspali dobu. Oni cíleně v tý době žijou. Protože ty motorky jsou o tý době. Asi jako by si tvrdil,že kovář,co kove meč zaspal dobu,když než se zabíjí pistolema, dronama a pod ... Naopak se podívej na elektrický model. Předběhli všechny klasický výrobce. A jak to dopadlo? Zákazníci HD to nechtějí ...Brembo píše:Všetky modeli rovnaké,len iný dizajn. Takmer žiadny vývoj,otrasné jezdné vlastnosti,slabé brzdy,pochablý podvozok. Príliš vysoké ceny. Už desiatky rokov taží len z legendy,prespal dobu ako Jawa. Zničil konkurenta Buell
A Erik se zničil sám a to né jednou... Já to taky dřív viděl jinak. Japonský choppery že jsou jinde. Motorem, podvozkem brzdama. Dá se na nich jet rychle. Ale u HD o to nejde. tam je důležitej styl, zvuk a ta nedokonalost. Proto jezdí půl světa na HD. Ten zvuk ti žádný japonec nedá. Protože to není díky jejich konstrukcí možný. A to kouzlo tý historie taky ne. A dokonalost opravdu nudí. Třeba takovej Gold Wing. Bez vibrací. Bez zvuku. Nuda. Ale chápu,že jiný na to má odlišný názor. Že se ale moto svět mění a k horšímu to je bez debat. Je to vidět u každýho výrobce ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Zajímavý je, jak se kovanej motorkář s kovaným nemotorkářem dokážou někdy shodnout. Tedy aspoň na věcech, který i kova-nemo je schopnej chápat.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak jestli ta postava vpravo na druhé fotce je ženská, tak tam nuda asi nebylaDurex píše:Letos slabá účast, samej zákaz, čím dal všechno dražší a navíc tam jezdí čím dál více bab. A to nikdy nedělá dobrotu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
obávam sa , že ide len o nejakeho zabudnuteho hašišáka z 80.tich rokov ...ale nakoniec, zrak už mi tak neslúži a aj doba je iná...že?
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Fakt dobrá práce, Jene!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Děkuju. Je tam ještě dost chyb, vypadli mě smajlíci a někde mám dvě čárky za sebou. Ale to vyřeší ještě pár korekcí. Jen nevím,kdy se na ně dostanu ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Je to čitelné, a je to pitelné
Nuda teda fakt nebyla
Nuda teda fakt nebyla
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
ej boha, motky uz hukaju s hlasnymi vyfukami....zimny odpocinok im dlho nevydrzal..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30