od Hombre » úte lis 19, 2019 23:54
Včera pokořena hranice 160000 km.
Zadělání chladiče pomáhá při rychlejší jízdě, olej tam termoventil pustí, až se motor ohřeje. A to je problém, při -4°C se ohřeje rychleji, než v +4°C za mrholení. Ta voda dovede ochladit válce tak, že z modrého políčka(nezahřátý motor) se nemohu dostat, né tak aby termoventil pustil olej do chladiče. Tahat za to když to je studený, aby se to ohřálo, je hovadina.Tím veškerá teorie v manuálu jde do prdele. Nastartovat a rozjede se, tak kulové. Nastartovat, nechat zahřát na provozní teplotu, nad modré políčko, a mohu tahat, teplota stoupá i z důvodu zakrytého chladiče.
Mondeo 2.0L 16V, Valvoline Durablend 10W-40
BMW R 1100 RT - Brumla, Valvoline All-Climate 20W-50