Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

rousini píše:co by mohl přizdisráč mého ražení přidat k lepšímu?
Třeba jestli si tvá MG taky stále lehá na bok (jako kůň) - (u mne na) ten pravý? :twisted:
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Nevím na co přesně narážíš, doufám žes to nepoložil.
Guzzinu jsem odhmyzil a je připravena k potenciálnímu zájemci. I když ten pěkný podzim dnešních dní ji ještě vezmu vyvětrat. Ten prodej asi nebude na ruce utrhání, ale já si ji dovedu představit, jako příjemný kochací a neunavující stroj, který moc místa v garáži neukousne (dokud nepřijde třetí kus :mrgreen: )-

Guzzinám jsem se , ač nerad zpronevěřil, protože v aktuální nabídce nemají nic, co by mě zajímalo a bylo za rozumné peníze. Starý kusy na který se nic nedělá už nechci...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

rousini píše:Nevím na co přesně narážíš, doufám žes to nepoložil.
Jo, dokonce už 3x. Tedy poprvé ne já, ale značkový servis při první garančce.
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

No, tak já k tomu mám furt dost respekt, ale naštěstí ta Versyska je už mnohem tužší a snad budu mít možnost postupně zjišťovat limity trakce, které bych si rád v rozumných rychlostech osahal. Zatím jsem ve fázi uvědomování si a vnímání během jízdy jistých fyzikálních zákonitostí, které mi v začátcích přišly mimo mísu. Třeba kontra řízení.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

rousini píše:Třeba kontra řízení.
To mě taky. Ale funguje to :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Jenže já jsem ji položil vlastně ani ne při jízdě, poněvadž tempo loudavé chůze bych za jízdu ani neoznačil.
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Za takový banality by se člověk asi vždycky nejraději kop do zádele...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Když se to stane poprvé (pád z rukou nejlepšího mechanika ve značkovém servisu, ale bez vážnějších stop), nevěříš. Když se ti to samotnému stane podruhé (následek zajetí do blbého místa v kombinaci s únavou a jezdeckou chybou, tentokrát s již hodně patrnými šrámy), jsi děsně nas.aný. No a když tě napotřetí shodí prudký poryv bočního větru při zastavování ve vyústění účelové komunikace, už ani nevíš, co si máš myslet.
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Vím, že jsi někde psal, že máš problém došlápnout. Já naštěstí mám v poměru své nevelké postavy dlouhé nohy, takže docela dobře dosáhnu, ale fakt stačí trochu hlouběji pod nohou v kombinaci se štěrkem a bota jedééé...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

Takovýma problémama bych trpět nechtěl :mrgreen: Ne, sranda. Uznávám, že to je k nasrání. Naštěstí zatím nic, klep, klep :wink:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Kdyby jste nemeli ty mindraky z mensich lehkych nevykonych moto. To je jak s plechovkama.
Nejsem vubec obr. A vyse popsane stroje jsou. Jen to ego a chybejici erekci nezvladnou.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Pedro sorry, ale v tomhle případě si úplně mimo ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Pedro píše:Nejsem vubec obr....
A proto se cítíš dobře ve starým velkým náklaďáku :P
Pedro píše:Pred par hodinama potrebovala sesterska firma prevezt mezi akcema ctyrnapravovyho MAN vanu. Na tom neni nic zvlastniho...,ale je z r. 1992,s manualni prevodovkou a pulenejma qaltama.
A dnes ne uz kazdy umi,bo velky auta jsou uz leta automaty.
Uzil jsem si to jak maly kluk hracku.
Ne, vážně. Užíváš si to. A líbí se Ti to.
Nebo jak Almu - jezdíš s ní málo a užíváš si s ní zatáčky. Protože si to s ní užiješ. A motorku nebo skútr bereš jako spotřební užitkovou věc.
No jiní berou právě tu motorku jako něco co si chtějí užít. A Ty se jim teď divíš že ji nechtějí poškodit. Já ne.... A taky nechci Fároše položit. Ano, je mě na něm dobře. A chci si těch 150 koní užít. Je to špatně?
Taky si byl nas*anej, když si tenkrát Almu zaplachtoval. Nebo ji vopřel....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Nejak nechapu souvislosti.
Chtel jsem naznacit ze kdyz Jarda ma problemy s doslapem, proc neporidi mensi a lehci moto. V malych rychlostech a se lip manipuluje. Zejmena kdyz das cela chodidla na zem. Znamej ma novyho Versyse. A dosahne s bidou na spicky jak baletka. Nejen ze vypada pri manipulaci smesne ale hlavne se skoro neudrzi pri zastaveni. Nemluve o snaze se posunout vpred ci vzad.

Jo skutr je ucelak a i me bavi. Usetri cas v kolonach. Nejen.
Moto uz jen na delsi cesty nekam za kumpanama na prodlouzene vikendy. Jezdit jen tak pro nic za nic uz mi neba. No vlaste nikdy to nebylo nic pro me. Driv byly cesty i hodne ucelove.
Tak asi tak.

A stale nejak Jarku nechapu tvuj text. Nevadi, chuj stym. Hlavne ze nesnezi a hodinova mzda bezi ac uz dlouho zevluju. :wink:
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Já to, co napsal Jarek, plně chápu.

A proč si nepořídím něco menšího? Inu proto, že moto používám hlavně jako cesták na dlouhé trasy, což mi lehký a obvykle málo výkonný naháč s bídnou ochranou jezdce stěží v mnou požadovaném pohodlí nabídne.
Odpovědět