Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Dneska se podíváme na koncovku. Koupíte si (nebo vyrobíte :) )docela drahou karbonovou koncovku a to neznamená,že tím to haslo. Karbon je sice fajn,ale když se časem vata vypálí,tak vám to udělá díru i do toho obalu. Koukejte na koncovky a jakmile uvidíte barevnej flíček, tak už nejezdit a šup postarat se ...

Lepší je to ale dělat preventivně dřív. V tomto případě sem se mrknul na ty svoje z Busy. A bylo skoro pozdě. Takže ze mě si příklad fakt nebrat :lol:

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5DD4ACA6
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Pekne vyhorely...
Dvouvalce ani ladaky moc nepotrebuji. Coz vyhoda.
Na mym jedinym 4valu jsem musel tlumic origo trochu osidit o jednu prepazku aby to v nizsich ot bylo trochu slyset. Pred tim to kvicelo jen ve vysokych, coz jsem nepouzival.
Skutry taky upraveny, i prvni 2t. To však delal mechos, bo tam spatny krok a rozhodi se vykon.
Kdysi jsem si zkousel nehomo duhovy Sharon. Uz nevim na jakym stroji,no hruuuza hukot.
Do aut si davam homolo lehce brucivy.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Já mám laďák s relativně decentním zvukem - prošel přes STK, ale řekl bych že při mé (snad jen dočasně malé) frekvenci jízd vydrží hodně dlouho :D :(
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Taky letos a i vloni,malo jizd. Nebavi mi jen tak jet na projizdku.
10tkm a i vic, z let minulych,uz nebude. Kratke i stredne dlouhe jizdy ucelovky, zvlada skutr. A nemusi se furt radit.... (I kdyz toto SV ma slusne poskladany qalty s znatelnyma odstupama. Ne jak ta prvni, nekdo ji dal kratsi sekundar a zejmena Hornet. Tam vse u sebe a pocit ze 6q je na delsi cestu malo).
Naposledy upravil(a) Pedro dne pon srp 19, 2019 8:24, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Já ti nevím. Hornet jede na 6q 200 km/h. To je ti málo? :lol: Tak si musíš zvolit jinej sekundární převod.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Se mnou zalehly 220,na 5q. Chvilku. No sel by i chlup vic, jenze ja bobky. V TP 229.
Jeniku, ja to myslel tak ze by mohly byt delsi odstupy. Ale jo je to otackovy stroj.
SV pro me lepsi. Teda s tim prevodem co mam na teto. Ta prvni tenkrat o hodne kratsi. Byl jsem paty majitel. A byly tam nizky siroky riditka. Fuj. Asi naky poulicni rebel... :D
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Jojo o tom vím. Dokonce sem viděl i onboard video. Akorát je jen na fb ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Kdyby jel dědula (nebo snad účastníci závodu) tím správným směrem, ještě by jim ukázal, jak silnou motivací jsou slevy v Kauflandu!

Teď vážně, můj ex-tchán sice už téměř nic neslyšel, málo viděl a hlavně mu to moc nemyslelo, ale stále ještě řídil. Dokonce se mu podařilo "přehlédnout", že způsobil kolizi tří aut...

P.S. pro zaryté příznivce striktního dodržování rychl. limitů: To vše samozřejmě v rámci platných limitů. :twisted:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Jerry3 píše:....můj ex-tchán sice už téměř nic neslyšel, málo viděl a hlavně mu to moc nemyslelo, ale stále ještě řídil....
A od doktora ještě povolení měl, že :?: :?
Manželka dělá (jako občanský pracovník) u policie, a vykládal tam dopravák že mu jeden senior předložil potvrzení od lékaře že řídit může. Ale zatáčet jen vpravo :shock: :evil:
Ale já jsem poznal, a viděl jezdit (jak píšeš) dědulu :P s osmi křížky na Suzi GSX-750.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Na to jsem zapomněl: kvůli blokaci krční páteře nemohl otáčet hlavou a měl zatuhlý úchop obou rukou. Jinak se ale ve zdraví dožil svých 105. narozenin. Ovšem za volant už nepatřil hodně dlouho.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Otec,84, jezdi. Doktory nesnasi takze protekci nema. Chemii bere jen 2x tydne na tlak. Bo sezere co najde, jezdi s dedkama po pivovarech,ovoce a zeleninu nee.
A stara se mi o chalupu a pozemek. Ja ac majitel na to kadim a skoro tam nejezdim.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Moderní retro. A nevypadá špatně.... https://www.garaz.cz/clanek/prvni-dojmy ... &source=hp
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Ačkoliv nelze upřít snahu, tak já z toho na větvi zase tak nejsem. Nicméně pořád lepší něco,než nic. Ale oslavit 90 let motorkou, vyráběnou vlastně někde jinde ...

Je pravda, že to není odfláknutý. Opravdu spousta hezkých věcí. Ale ten chladič je prostě hroznej. A jakkoliv vypadá motor hezky, tak ten chladič to zabil. Chápu, že se vzducháčem by neprošli homologací (což by neprošli ani teď), ale prostě se mi to příčí.

Nedělám si iluze, že by se u nás zase velkosériově dělali motorky. Udělat motor je šílený a kór v týhle nejistý době. na druhou stranu to vyloučený úplně taky není. Všude ve světě ale i u nás pořád lze vytvořit velkou a světově uznávanou firmu původem skoro z garáže. Krásný příklad je 3D tiskárny Průša. Na druhou stranu to letí, což se o vyhlídkách spalovacíh motorů moc říct nedá.

Takže Jawa byl pojem. Stejně, jako svého času ČZ. Bohužel už ujel vlak. A obávám se, že je dál, než jednu stanici. Nicméně podle mě by prostor pro malý série a přestavby byl a bylo by to možná víc, než si někde nechat něco dělat s mojím logem ...

Ale každej si musí udělat názor sám. Ale pohled na bývalé budovy je dost smutnej. Tedy ty,které se nesrovnaly se zemí.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Prohlédl jsem si fotografie, důkladně. A ač jsem velmi zřídkavý svářeč, řadu detailů bych udělal lépe. Přinejmenším bych se vynasnažil ty ošklivé svary alespoň přebrousit.
Odpovědět