Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

A aby to nebylo o autech v motovlákně, tak to trochu racingově napravím.

Aktuálně z depa :lol:
https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5DD6491A
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27403
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Racing ano. Ale tipnul bych tak 125 - 250 ccm.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

jojo je to Cagiva Mito 125 SP. Na motoru je cca 40 koní, což je úžasný. Z týhle třídy se pomalu stávají jednorožci ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27403
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Durex píše:Cagiva Mito 125 SP....
Když měl Petr CBR 125, říkali jsme tomu vosička. Toto je sršeň :twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Víš co je sranda? Já tady teď taky mám CBR 125. A je to fakt hrozný :lol: Je to jak kolo. A největší masakr je, když ty 2 125 ky postavím vedle sebe. A to se nebudu bavit o jízdě. Zatím co ten 4 takt lape po dechu už kolem kila jak horolezec v 5000m, tak to SP letí 200. Nebudu říkat,že o tom neví. Ví a sakra hodně,ale může ještě o trochu víc :wink: A to je na motor velikosti krabice od bot slušný :lol: :lol: :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27403
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Však ono to nejmenší CBR-ko s asi 13-ti kobylkama je tak na první ošahání dvou kol :) Mito je oproti tomu raketka.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Kurva ale starat se o to...
Hlavne valec a pist. To je průser. U nas to neumí nikdo pořádně opravit..Nikasil..top olej do primazu. Primaz se na chvíli posere a delas to znovu? Uz neee. Začínal jsem na mitu rok 1996. ZA 4500km se me motor nevysypal naštěstí. Prevodovka jo. Ale diky šikovným znamostem se vyrobily oz kola za par babek a jelo se dal
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Na olejsraz přijede Jarda na nejrychlejším mopedu v republice. Na Korsice v pohodě najel 2500 km.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27403
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Bramborak3 píše:Kurva ale starat se o to...
Hlavne valec a pist. To je průser. U nas to neumí nikdo pořádně opravit..Nikasil..top olej do primazu. Primaz se na chvíli posere a delas to znovu? Uz neee. Začínal jsem na mitu rok 1996. ZA 4500km se me motor nevysypal naštěstí. Prevodovka jo. Ale diky šikovným znamostem se vyrobily oz kola za par babek a jelo se dal
No nikasil se ve Strakonicích opravdu neumí. Oddělený mazání se u takových motorů odpojuje a míchá se do benzínu. Já na 2T 125 najezdil cca 35 000 km a nelituju. I když sem to 3x hvízdnul. Poprvé v 11 000 ot a překvapilo mě to. Ty další kousance už byla rutina :lol:

Kdo se naučil jezdit na 2T, tak pak dokáže jezdit se vším. Naučí tě to. Jezdecky i manuálně. A pak, když si koupíš velkýho čtyřtakta, tak tě potěší i spotřeba, protože to všechno pak bere míň, než poladěna dvacka :lol:

Ale to svezení za to stojí ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tak pro tydvoutaktní nadšence ještě něco... :) Až za mnou někdo přijde,že chce dvoutaktní skútrovou vodou chlazenou padesátku, tak řeknu ne! :D A pokud už ti začne mizet voda,tak nejezdi rok a nedolévej jen kohoutkovou. Je to možná hit v restauraci,ale do Derbi se to fakt nehodí ... A když už se rozhodneš, že to nechám opravit, tak i když pumpa je za 500, tak výměna není opravdu na pár minut ... Ricinu zdar

https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5DD6A334
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Něco málo pro vyznavače (a milovníky) jedné stopy... 8)
https://www.youtube.com/watch?v=-dn7FtP ... pp=desktop
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shi
Příspěvky: 1314
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Shi »

Motocyklový motor v 11 let staré užitkové čtyřkolce (v příbuzenstvu), popis problému:
- za tepla opravdu hodně ztrácí výkon až má tendence chcípnout, za studena je to O.K.
- startuje dobře.
- postupně se snižovaly volnoběžné otáčky a na volnoběh to chcípalo, což jsem sice provizorně korigoval šroubem pro nastavení volnoběžné polohy plynového pedálu (tj přidáním paliva), ale není to ideální a za studena je volnoběh nyní hodně vysoký (2000 ot/min) a celkově volnoběžné otáčky dost kolísáji, po příliš rychlém ubrání plynu motor chcípá, byť za tepla jsou volnoběžné otáčky celkem správné cca 1400 ot/min). Stroj byl často provozován jen na velmi krátké pojížďky (desítky až stovky metrů) a samozřejmě nějaká aditivace benzínu byla "zbytečná", protože tento způsob používání "ničemu určitě nevadí", nevýměny olejů radši ani zmiňovat nebudu .

Nějaký nápad kde hledat příčinu ? Zalepená jehla karburátoru ? Půjde to do servisu, ale rád bych měl tušení co tak asi lze čekat.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Zasrany vnitrnosti nevypalenim
Pridreny pist
Ucpany kanaly
Karbec se fyzicky rozklada,benzin ho rozpousti
Prisavani fal vzduchu,ac neni slyset
Funkce skr klapky a jak je ovladansla
System prech otacek

...........aj atd a dalsi
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Může toho být opravdu hodně. Vše co napsal Pedro. Za mě ještě přidám možný problém s indukční cívkou.

Nicméně primárně udělat karbec a pak změřit tlaky hrnků. No a pak by se vidělo dál. Pokud z motoru nejdou divný zvuky, tak se přikláním ke karburaci.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět