Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A aby to nebylo o autech v motovlákně, tak to trochu racingově napravím.
Aktuálně z depa
https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5DD6491A
Aktuálně z depa
https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5DD6491A
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Racing ano. Ale tipnul bych tak 125 - 250 ccm.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
jojo je to Cagiva Mito 125 SP. Na motoru je cca 40 koní, což je úžasný. Z týhle třídy se pomalu stávají jednorožci ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Když měl Petr CBR 125, říkali jsme tomu vosička. Toto je sršeňDurex píše:Cagiva Mito 125 SP....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Víš co je sranda? Já tady teď taky mám CBR 125. A je to fakt hrozný Je to jak kolo. A největší masakr je, když ty 2 125 ky postavím vedle sebe. A to se nebudu bavit o jízdě. Zatím co ten 4 takt lape po dechu už kolem kila jak horolezec v 5000m, tak to SP letí 200. Nebudu říkat,že o tom neví. Ví a sakra hodně,ale může ještě o trochu víc A to je na motor velikosti krabice od bot slušný
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Však ono to nejmenší CBR-ko s asi 13-ti kobylkama je tak na první ošahání dvou kol Mito je oproti tomu raketka.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Kurva ale starat se o to...
Hlavne valec a pist. To je průser. U nas to neumí nikdo pořádně opravit..Nikasil..top olej do primazu. Primaz se na chvíli posere a delas to znovu? Uz neee. Začínal jsem na mitu rok 1996. ZA 4500km se me motor nevysypal naštěstí. Prevodovka jo. Ale diky šikovným znamostem se vyrobily oz kola za par babek a jelo se dal
Hlavne valec a pist. To je průser. U nas to neumí nikdo pořádně opravit..Nikasil..top olej do primazu. Primaz se na chvíli posere a delas to znovu? Uz neee. Začínal jsem na mitu rok 1996. ZA 4500km se me motor nevysypal naštěstí. Prevodovka jo. Ale diky šikovným znamostem se vyrobily oz kola za par babek a jelo se dal
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Na olejsraz přijede Jarda na nejrychlejším mopedu v republice. Na Korsice v pohodě najel 2500 km.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dobrý olej, super cena https://www.motoretezy.cz/cz/e-shop/193 ... a2-4l.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No nikasil se ve Strakonicích opravdu neumí. Oddělený mazání se u takových motorů odpojuje a míchá se do benzínu. Já na 2T 125 najezdil cca 35 000 km a nelituju. I když sem to 3x hvízdnul. Poprvé v 11 000 ot a překvapilo mě to. Ty další kousance už byla rutinaBramborak3 píše:Kurva ale starat se o to...
Hlavne valec a pist. To je průser. U nas to neumí nikdo pořádně opravit..Nikasil..top olej do primazu. Primaz se na chvíli posere a delas to znovu? Uz neee. Začínal jsem na mitu rok 1996. ZA 4500km se me motor nevysypal naštěstí. Prevodovka jo. Ale diky šikovným znamostem se vyrobily oz kola za par babek a jelo se dal
Kdo se naučil jezdit na 2T, tak pak dokáže jezdit se vším. Naučí tě to. Jezdecky i manuálně. A pak, když si koupíš velkýho čtyřtakta, tak tě potěší i spotřeba, protože to všechno pak bere míň, než poladěna dvacka
Ale to svezení za to stojí ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak pro tydvoutaktní nadšence ještě něco... Až za mnou někdo přijde,že chce dvoutaktní skútrovou vodou chlazenou padesátku, tak řeknu ne! A pokud už ti začne mizet voda,tak nejezdi rok a nedolévej jen kohoutkovou. Je to možná hit v restauraci,ale do Derbi se to fakt nehodí ... A když už se rozhodneš, že to nechám opravit, tak i když pumpa je za 500, tak výměna není opravdu na pár minut ... Ricinu zdar
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5DD6A334
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5DD6A334
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9846
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Něco málo pro vyznavače (a milovníky) jedné stopy...
https://www.youtube.com/watch?v=-dn7FtP ... pp=desktop
https://www.youtube.com/watch?v=-dn7FtP ... pp=desktop
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Motocyklový motor v 11 let staré užitkové čtyřkolce (v příbuzenstvu), popis problému:
- za tepla opravdu hodně ztrácí výkon až má tendence chcípnout, za studena je to O.K.
- startuje dobře.
- postupně se snižovaly volnoběžné otáčky a na volnoběh to chcípalo, což jsem sice provizorně korigoval šroubem pro nastavení volnoběžné polohy plynového pedálu (tj přidáním paliva), ale není to ideální a za studena je volnoběh nyní hodně vysoký (2000 ot/min) a celkově volnoběžné otáčky dost kolísáji, po příliš rychlém ubrání plynu motor chcípá, byť za tepla jsou volnoběžné otáčky celkem správné cca 1400 ot/min). Stroj byl často provozován jen na velmi krátké pojížďky (desítky až stovky metrů) a samozřejmě nějaká aditivace benzínu byla "zbytečná", protože tento způsob používání "ničemu určitě nevadí", nevýměny olejů radši ani zmiňovat nebudu .
Nějaký nápad kde hledat příčinu ? Zalepená jehla karburátoru ? Půjde to do servisu, ale rád bych měl tušení co tak asi lze čekat.
- za tepla opravdu hodně ztrácí výkon až má tendence chcípnout, za studena je to O.K.
- startuje dobře.
- postupně se snižovaly volnoběžné otáčky a na volnoběh to chcípalo, což jsem sice provizorně korigoval šroubem pro nastavení volnoběžné polohy plynového pedálu (tj přidáním paliva), ale není to ideální a za studena je volnoběh nyní hodně vysoký (2000 ot/min) a celkově volnoběžné otáčky dost kolísáji, po příliš rychlém ubrání plynu motor chcípá, byť za tepla jsou volnoběžné otáčky celkem správné cca 1400 ot/min). Stroj byl často provozován jen na velmi krátké pojížďky (desítky až stovky metrů) a samozřejmě nějaká aditivace benzínu byla "zbytečná", protože tento způsob používání "ničemu určitě nevadí", nevýměny olejů radši ani zmiňovat nebudu .
Nějaký nápad kde hledat příčinu ? Zalepená jehla karburátoru ? Půjde to do servisu, ale rád bych měl tušení co tak asi lze čekat.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Zasrany vnitrnosti nevypalenim
Pridreny pist
Ucpany kanaly
Karbec se fyzicky rozklada,benzin ho rozpousti
Prisavani fal vzduchu,ac neni slyset
Funkce skr klapky a jak je ovladansla
System prech otacek
...........aj atd a dalsi
Pridreny pist
Ucpany kanaly
Karbec se fyzicky rozklada,benzin ho rozpousti
Prisavani fal vzduchu,ac neni slyset
Funkce skr klapky a jak je ovladansla
System prech otacek
...........aj atd a dalsi
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Může toho být opravdu hodně. Vše co napsal Pedro. Za mě ještě přidám možný problém s indukční cívkou.
Nicméně primárně udělat karbec a pak změřit tlaky hrnků. No a pak by se vidělo dál. Pokud z motoru nejdou divný zvuky, tak se přikláním ke karburaci.
Nicméně primárně udělat karbec a pak změřit tlaky hrnků. No a pak by se vidělo dál. Pokud z motoru nejdou divný zvuky, tak se přikláním ke karburaci.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis