Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jak co.
Ve skuru mam katalyzator. Teda uz je obejit.
Do motorek to serou taky.
A hafo elektroniky. Tuhle znamej resil na novem MTecku zlutou kontrolku motoru.
Bo hodil zadek na stojan kvuli mazani retezu a abs a kontrola trakce to vyhodnotily jako chybu a snizil se vykon motoru. Reset odp aku nepomohl. Musel do Jamahy.
V pondeli jsem byl nekde sluzebne a stala tam MV agu.
Nejaky model 800. Skoro nahac. V predu plasty a blikace v zrcatkach. Novy stroj.
Vzadu letmy ulozeni a vosklivy.
Ocumoval jsem a prisel majitel.
Rikal charisma a koule jo. Ale to to vse. Za ty starosti uz nikdy....
Ve skuru mam katalyzator. Teda uz je obejit.
Do motorek to serou taky.
A hafo elektroniky. Tuhle znamej resil na novem MTecku zlutou kontrolku motoru.
Bo hodil zadek na stojan kvuli mazani retezu a abs a kontrola trakce to vyhodnotily jako chybu a snizil se vykon motoru. Reset odp aku nepomohl. Musel do Jamahy.
V pondeli jsem byl nekde sluzebne a stala tam MV agu.
Nejaky model 800. Skoro nahac. V predu plasty a blikace v zrcatkach. Novy stroj.
Vzadu letmy ulozeni a vosklivy.
Ocumoval jsem a prisel majitel.
Rikal charisma a koule jo. Ale to to vse. Za ty starosti uz nikdy....
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To už taky není úplně pravda ... bohuželtonny píše:Colommbo píše: Přijde mi, že u motorcyklů je ten svět ještě normální.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak zrovna kat neberu jako nějakou vymoženost nebo něco, co by mě zase nějak na moto extra obtěžovalo.
No, za chyby se platí. Mazat řetěz na centrálu s točícím se kolem je trochu hazard. Tady to dopadlo ještě dobře. Navíc co čekal, když má ABS a určo i kontrolu trakce ...
Na mazání řetězu centrální stojan ano a je to velkej pomocník. Ale kolem točit rukou a hlavně mazat správný místo.
Tak jestli to byla MV Brutale, tak to je krásnej kus "železa" A letmý kola jsou nádherný. A jaký starosti? Jezdíš a když ne,tak to řeší servis Nicméně i doma na tom jde pořád dost udělat ...
No, za chyby se platí. Mazat řetěz na centrálu s točícím se kolem je trochu hazard. Tady to dopadlo ještě dobře. Navíc co čekal, když má ABS a určo i kontrolu trakce ...
Na mazání řetězu centrální stojan ano a je to velkej pomocník. Ale kolem točit rukou a hlavně mazat správný místo.
Tak jestli to byla MV Brutale, tak to je krásnej kus "železa" A letmý kola jsou nádherný. A jaký starosti? Jezdíš a když ne,tak to řeší servis Nicméně i doma na tom jde pořád dost udělat ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mám taky Italku, navíc dost specifickou , jak svého času prohlásil Durex. S elektronikou jsem měl rovněž zpočátku problém: napřed výpadky zapalování při použití přepínače světel, následně při použití houkačky. Servis to údajně řešil rozebráním a promazáním sdruženého přepínače u levé rukojeti. Od té doby klid. A to jsem s tím absolvoval dost jízd v dešti i několik hustých průtrží mračen. Pravda, z těch moderních "fičur" tam mám jen ABS.
Jinak italský skútr zcela bez problémů (tady vyjma nekompetentního zásahu rakouského servisu ), a to má navíc i protiprokluz.
Jinak italský skútr zcela bez problémů (tady vyjma nekompetentního zásahu rakouského servisu ), a to má navíc i protiprokluz.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jj, dneska je to s autama v zádeli. Nic jednoduchého s rozumnou výbavou neexistuje a tak možnost v něčem se hrabat, něco si sám opravit, seštelovat, udělat údržbu je jen na motorce.
Zrovna o víkendu jsem řešil zapojení vyhřívání heftů přes relé a napájení USB konektoru jen pokud je zap. zapalovaní. V podstatě vše šlo udělat s 12V žárovkou na drátech (zkoušečkou) a multimetrem pro kontrolu nulového odběru při vypnutém zapalování.
Koukám po silnější Brevě a už i ta hydraulická spojka mi přijde jako zbytečný hi-tech
Zrovna o víkendu jsem řešil zapojení vyhřívání heftů přes relé a napájení USB konektoru jen pokud je zap. zapalovaní. V podstatě vše šlo udělat s 12V žárovkou na drátech (zkoušečkou) a multimetrem pro kontrolu nulového odběru při vypnutém zapalování.
Koukám po silnější Brevě a už i ta hydraulická spojka mi přijde jako zbytečný hi-tech
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Breva 1200 má hydraulické ovládání spojky. Osobně to považuji za ideální řešení, samozřejmě pokud to umíš správně seřídit. Dnes už to umím!
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Letme ulozeni vec nazoru. Nelibi se mi to. Tak mi nezajima ani funkcnost.
Jo Italsky skutr drtim fest. Co se tyka podminek a frekvence jizd. Nikoliv vsak brutalnim zachazenim s heftem. A taky bez jedinny zavady. 200-250 km tydne. Krome toho ze je injektione nema zadnou vybavu.
Kat mu bral vykon tak proto vykuch. Tak husty a tezko prostupny jsem asi nevidel.
Kdyz porovnam a Almim, ten je pruchodnejsi.
SV samozrejme zadny nema a ani nic jinyho. Mam rad holatka.
Jo Italsky skutr drtim fest. Co se tyka podminek a frekvence jizd. Nikoliv vsak brutalnim zachazenim s heftem. A taky bez jedinny zavady. 200-250 km tydne. Krome toho ze je injektione nema zadnou vybavu.
Kat mu bral vykon tak proto vykuch. Tak husty a tezko prostupny jsem asi nevidel.
Kdyz porovnam a Almim, ten je pruchodnejsi.
SV samozrejme zadny nema a ani nic jinyho. Mam rad holatka.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
S autama to není tak hrozný. Nedávno sem měnil třeba rameno. V pátek budu dělat brzdy na přední nápravě. A časem i tlumiče.rousini píše:Jj, dneska je to s autama v zádeli. Nic jednoduchého s rozumnou výbavou neexistuje a tak možnost v něčem se hrabat, něco si sám opravit, seštelovat, udělat údržbu je jen na motorce.
Zrovna o víkendu jsem řešil zapojení vyhřívání heftů přes relé a napájení USB konektoru jen pokud je zap. zapalovaní. V podstatě vše šlo udělat s 12V žárovkou na drátech (zkoušečkou) a multimetrem pro kontrolu nulového odběru při vypnutém zapalování.
Koukám po silnější Brevě a už i ta hydraulická spojka mi přijde jako zbytečný hi-tech
Zapojení USB pokud je zap. zapalování není zase tak složitý. Nicméně třeba u BMW, kde nenajdeš jedinou pojistku, tak by si to neudělal
Hydraulická spojka je super věc. A pokud byste jezdili enduro, tak byste to poznali o to dřív. Japonci to umějí. U italů občas zlobí pumpa u páčky. U rakušáků se pro změnu bojuje s magurou dole. U BMW nebývá problém. Tedy pokud jsou pravidelné výměny náplní. To platí i pro japonce.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak Yamaha R1 je pryč...rozloučil jsem se se ctí. 275 na tachu na 4ku, kde je 90 tka a 1km rovina končící přejezdem a s mirnou zatáčkou u mostu. Ta motorka je psycho...ale musim mit 500tis abych dostal uver, hypotéku na dum..Nešlo jinak
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Si se s tím nemazal....Bramborak3 píše:275 na tachu na 4ku
Už bych si to měl taky zase zkusit
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5DE0842F
Tak nový koutouče a desky jsou na dodávce. Ještě budu měnit pravej třmen,ale to je jedno. Jen mě to utvrdilo v tom,že dělat motorky je pro mě relax i když občas z toho taky rostu. Ale ty auta ... Dopoledne strávit s tím,že se snažíte povolit 4 zarezlý šrouby ... Když se povolí, tak zase nejde sklepnout kotouč. Když už je dole,tak jsou zarezlý vodící čepy třmenu. No prostě žádnej relax.
Co se ale musí nechat, tak pořád mě příjemně překvapují ceny náhradních dílů hlavních komponent, jako tlumičů, kotoučů atd. Na motorkách to jsou jiný pálky. Tam si za 2 kotouče a 4 desky opravdu mohu 2 000 kč nechat jen zdát
Tak nový koutouče a desky jsou na dodávce. Ještě budu měnit pravej třmen,ale to je jedno. Jen mě to utvrdilo v tom,že dělat motorky je pro mě relax i když občas z toho taky rostu. Ale ty auta ... Dopoledne strávit s tím,že se snažíte povolit 4 zarezlý šrouby ... Když se povolí, tak zase nejde sklepnout kotouč. Když už je dole,tak jsou zarezlý vodící čepy třmenu. No prostě žádnej relax.
Co se ale musí nechat, tak pořád mě příjemně překvapují ceny náhradních dílů hlavních komponent, jako tlumičů, kotoučů atd. Na motorkách to jsou jiný pálky. Tam si za 2 kotouče a 4 desky opravdu mohu 2 000 kč nechat jen zdát
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Nenamazals to, Jeníku, tedy příště "nepojedeš" (zas to nesundáš).
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Namazal Jardo! Jen když jsem to fotil,tak sem to nemazal. Ale neboj, vzpomněl sem si na to. Akorát že já nejsem moc brzdař, takže ty kotouče už asi dělat nebudu Nebo možná budu, protože dřív se rozpadnou než sjedou Navíc to budu ještě v pátek znova sundávat z důvodu výměny třmenu, tak to pro jistotu máznu víc
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jde/šlo mi o styčnou plochu mezi nábojem kola a kotoučem. To jen pro upřesnění.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já vím a taky sem to tak myslel. Ono to vyznělo s tím rozpadnutím kotoučů blbě. Ale dosedací plocha byla namazána
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis