Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Radim 4,5,6 v pomerne nizkych otackach, takze bez spojky skoro vzdy. Staci jen drobet na mzik povolit heft.
Nekdy i dolu bez spojky, pokud je cas a muzu nechat otacky hodne spadnout. Ovladani spojky mi jde velmi lehce, v lankach doplnen teflon a ostatni pohyblive dily rovnez osetreny. Celkove pri jizde moc neradim, takze i kdyby nutno spojkovat, zápěstí to zmakne.
Pro urcite jezdce to vsak uplatneni ma, podle toho jak to popisujes. Mi vsak vterina ztraty behem razeni tak nejak je fuk.
Nekdy i dolu bez spojky, pokud je cas a muzu nechat otacky hodne spadnout. Ovladani spojky mi jde velmi lehce, v lankach doplnen teflon a ostatni pohyblive dily rovnez osetreny. Celkove pri jizde moc neradim, takze i kdyby nutno spojkovat, zápěstí to zmakne.
Pro urcite jezdce to vsak uplatneni ma, podle toho jak to popisujes. Mi vsak vterina ztraty behem razeni tak nejak je fuk.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jednou se mně to stalo. Neuvědomil jsem si, že nejedu na kole ale na mášině. Zmáčkl jsem levý blinkr(na kole přehazovačka) a nohou bez spojky zařadil. Naštěstí nahoru, být to dolů, tak si rozbíjí hubu o plexy.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ty mas letmé ulozeni? Tam to asi musi byt prda do kardanu. Kdyz obcas jezdim na VS 800 nebo VTX 1300,ac letmy nemaj, razeni bez spojky uplne sametove neni. (kardany) Tak spojkuju. Nastesti jsou to 5q. To jim zavidim. A dobre odstupnovane.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Rychlořazení je na horských pasech dost znát.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ja byl akorat kdysi na GG, nepamatuji si ze bych mel s razenim potize. A to jsem jezdil obcas ostreji. Nyni uz vubec. Ani rychle. Kdo furt radi a bavi ho to, ten to jiste oceni.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Na GG a jemu podobné, nejen síla a pružnost motoru, ale hlavně jak je rychlá jednička a odstupňování dva, tři. Oproti Rumunsku jsem na Korsice musel i já vrácák na "kozí cestě" přes spojku. Ten šel o metr na dvou metrech. A to jsem byl rád, že mě z toho vytáhl jeden válec, který na poslední chvíli bafl. Jinak bych lehl.
Ps: pro neznalé,kozí cesta je klikatá asfaltová cesta, šířky auta, i s motorkou se tam blbě vyhne. Ale to důležité, má uprostřed namalovanou přerušovanou čáru.
Ps: pro neznalé,kozí cesta je klikatá asfaltová cesta, šířky auta, i s motorkou se tam blbě vyhne. Ale to důležité, má uprostřed namalovanou přerušovanou čáru.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Je to sice par let, nepamatuji si ze bych musel na GG neco tahat pres spojku. Ani kamos s vtx.
Ani jinde, myslim teda behem jizdy.
Kozi neznam, zrejme je to neco, co jsem projizdel v Calabrii po horskych vesničkach, resp jejich propojovacich miniasfaltkach, tenkrat s Vespou s razenim v leve rukojeti.
Tam byl problem se vyhnout i s Pandou ap.
Moc zabavny to jezdeni nebylo, krajina a dediny ano.
Ani jinde, myslim teda behem jizdy.
Kozi neznam, zrejme je to neco, co jsem projizdel v Calabrii po horskych vesničkach, resp jejich propojovacich miniasfaltkach, tenkrat s Vespou s razenim v leve rukojeti.
Tam byl problem se vyhnout i s Pandou ap.
Moc zabavny to jezdeni nebylo, krajina a dediny ano.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To jo, jeden den jsme volili kochačku po zapadlých dědinkách. Potkávali jsme na těch 170km jen GS. Ale stálo to za to. Hřebeny bez stromů, rozhled na všechny strany, božský klid, jen ptáci nám zpívali u svačiny. V dáli zasněžené hory. Nebýt té nudné úmorné přesunové cesty k trajektu, jedu příští rok znovu.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já to myslel spíš tak, že když kolega začal během cesty alpskými průsmyky konečně používat rychlořazení (na GS ho má jen nahoru), konečně jsem mu přestal "skákat na záda".
Jinak zrovna GG je úplná pohodička ve srovnání s tím, co jsme za necelý týden absolvovali. Tedy až na tu vichřici, která tam aktuálně panovala.
Jinak zrovna GG je úplná pohodička ve srovnání s tím, co jsme za necelý týden absolvovali. Tedy až na tu vichřici, která tam aktuálně panovala.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ja tam jel tenkrat jakozto na svuj prvni pas, nebot mi bylo receno, ze je to pohodovy a abych se otrkal. A byla to pravda. Jen jizda do kopce, jako vsude jinde. Akorat trochu delsi se snehovymi useky.
Planoval jsem pak další, ale nak to furt nevychází.
Planoval jsem pak další, ale nak to furt nevychází.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jen zbytečně zaplatíš 20 EUR.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak jsem si dal kroupy, vichr a hafo vody. Ze 17ti km je 6 v tunelu, nicméně libilo se mi to. Jizda na hranici přilnavosti,... Jako za mlada...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dnes jsem si vypůjčil CFMOTO 650NK. Jel jsem s tím pouze půl hodiny, přesto to byla velmi zajímavá zkušenost: byl jsem velmi příjemně překvapen, vlastně celým strojem, v prvé řadě však podvozkem (schválně jsem se vydal na kostky, kterých je už dnes pomálu). Třebaže bylo znát, že motor je ještě syrový (nájezd pouhých 38 km), choval se mimořádně kultivovaně a výkonově (hlavně kvůli tomu, že s naháčem bych asi nejezdil tak, jak jezdím s cesťákem) by mi úplně stačil. Vadily mi vastně pouze dvě věci: že je to naháč (na takový nápor tlaku na hlavu a hrudník nejsem ani trochu zvyklý) a miniaturní a ve slunci dnešního dne špatně zřetelné kontrolky.
A tak jestliže přímého konkurenta Yamahu MT-07 bych si nekoupil ani náhodou, tohle klidně, i kdybych zcela odhlédnul od ceny!
P.S.: Jo a na zem dostanu jen tak tak...
A tak jestliže přímého konkurenta Yamahu MT-07 bych si nekoupil ani náhodou, tohle klidně, i kdybych zcela odhlédnul od ceny!
P.S.: Jo a na zem dostanu jen tak tak...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já si dnes taky vyzkoušel - potřetí letos Fároše A táta po třech letech VFR-ko.
Ráno (po noční) asi 150 km, a bylo to Já si ztenčil na nových gumách PP
Ráno (po noční) asi 150 km, a bylo to Já si ztenčil na nových gumách PP
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Brzy ráno se jelo dobře, ovšem v poledne už peklo...