Flexou, jedině flexouHombre píše:Co se týče Korsiky,odřený boty, odření policajti na stupačkách, gumy sedraný,rozdrolený jak po okruhu, ale stále 5mm poserproužek. Kufry, výfuk nedřel o asfalt. Mám sundat poserproužek pilníkem, abych byl motorkkář??
Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- BigBang
- Příspěvky: 1861
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To jsi dobrej, Hombre, 5 mm není moc . Protože vím, jakou "intenzitu" jízdy vyžaduje shodit poserproužek na běžné silnici, nemyslím si, že někdo z ČR s mozkem v hlavě by to chtěl zkoušet zrovna na Korsice. To není nic proti tobě, chci jen říci, že s rozumnou mírou rizika to ani nejde.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mam 1,5 a na skutru 1 cm. To tak nejak vyplynulo z myho z myho stylu, zadna snaha o zmensovani u me neni. Jedu tak ja chci, zadnej extrem. U me pp nema zadnou hodnotu, navic drobet zalezi na mnoha faktorech. Stroj podvozek guma silnice..., jaky se vybrousily, takove jsou. Umyslne je zmensovat nebudu.
Edit- kousek za Phou u D1 je nove, no skoro, otevrena velka pobocka MOTOZEMu.
Pojedu pred obedem na kukacku. Bo na odpo tu hlasi silne slunce a zatim nejvyssi teploty letos.
Edit- kousek za Phou u D1 je nove, no skoro, otevrena velka pobocka MOTOZEMu.
Pojedu pred obedem na kukacku. Bo na odpo tu hlasi silne slunce a zatim nejvyssi teploty letos.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Domníval jsem se, že jde pouze o skladové prostory.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Plnotucna prodejna. Mam u nich objednane padaky, tak vyzvednu a vokouknu.
Pry uz to tam nejaky mesic je. Vubec jsem si nevsiml, kolega z prace, Banditista, mi upozornil.
A pritom je to z dalnice smer Pha videt. Jezdim pomerne casto sluzebne do Porici, fy Wrigleys, zpatky je to dobre videt. Pokud clovek cumi...
Pry uz to tam nejaky mesic je. Vubec jsem si nevsiml, kolega z prace, Banditista, mi upozornil.
A pritom je to z dalnice smer Pha videt. Jezdim pomerne casto sluzebne do Porici, fy Wrigleys, zpatky je to dobre videt. Pokud clovek cumi...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No, já si toho sice všiml, ale kvůli poloze "uprostřed skladů", navíc v průmyslové zóně, mě nenapadlo, že může jít o prodejnu.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Chapu. Vsude okolo nabídka stavebnich stroju, nakladaku a podobnych zajimavych veci.
Pofrcim na skutru, mozna i pritule pojede. Chci mrknout i do nove pobocky insporlinu na Kutnohorske. Tak spravime kolecko po JZ za mestem.
Pofrcim na skutru, mozna i pritule pojede. Chci mrknout i do nove pobocky insporlinu na Kutnohorske. Tak spravime kolecko po JZ za mestem.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Včera sem dokončil servis na Yamaze ThunderAce 1000. Ventily,karbce, synchro, komplet desky a papuče a přední vidle. Byl sem to projet a prostě paráda! Když si vezmu,že tuhle motorku koupíte za 40 000 kč ...
Pořád je to hezký, neskutečně pohodlný, má to krásnej spodek a ve vrchu to dokáže taky pozlobit. Může se jet na dovču, na okruh, nebo jen každý den do práce. Prostě úžasná motorka za pár peněz. A mimochodem, i když váží 240 kg, tak se na ní jezdí líp, jak na o 50 kg lehčím SV ... Tohle má totiž podvozek ...
Je to klasickej sport z 90 let - tohle je model z roku 2000 - a tím pádem má velkou a pohodlnou nádrž, široký a rovněž pohodlný sedlo a to i pro spolujezdce. Z dnešního pohledu je to cesťák,ale pořád ty koule tam jsou, ale použitelný kdykoliv a jakkoliv ... Tohle totiž nikdy nebyla rozpočtovka ...
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5D7F64F0
Pořád je to hezký, neskutečně pohodlný, má to krásnej spodek a ve vrchu to dokáže taky pozlobit. Může se jet na dovču, na okruh, nebo jen každý den do práce. Prostě úžasná motorka za pár peněz. A mimochodem, i když váží 240 kg, tak se na ní jezdí líp, jak na o 50 kg lehčím SV ... Tohle má totiž podvozek ...
Je to klasickej sport z 90 let - tohle je model z roku 2000 - a tím pádem má velkou a pohodlnou nádrž, široký a rovněž pohodlný sedlo a to i pro spolujezdce. Z dnešního pohledu je to cesťák,ale pořád ty koule tam jsou, ale použitelný kdykoliv a jakkoliv ... Tohle totiž nikdy nebyla rozpočtovka ...
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5D7F64F0
Naposledy upravil(a) Durex dne sob čer 15, 2019 7:50, celkem upraveno 1 x.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
PP má stejný fluidum, jako koleno v zatáčce a já ho řadím do stejný kategorie diskuzí, jako chcípat klíčkem nebo chcípákem a nebo kůže nebo textil ...
Jsou motorky,kde to konstrukčně nejde sjet. Teda jde,ale budete brousit i nádrží, řidítkama a motorem ...
Na okruhu shodit na většině motorek PP jde většinou dobře. Na běžný silnici už to taková sranda není. Nebo je,ale cíleně si musíte najít kvalitní povrch, musí tam být super zatáčky a musí tam být malej nebo žádnej provoz, což vylučuje to druhé a první ...
On PP nemusí být vlastně žádný ukazatel jezdeckého umu,ale vlastně je. Na druhou stranu je to jako s tím kolenem. To, že budu každou zatáčku tahat koleno po asfaltu ještě neznamená, že pojedu rychleji a nebo líp ...
Jsou motorky,kde to konstrukčně nejde sjet. Teda jde,ale budete brousit i nádrží, řidítkama a motorem ...
Na okruhu shodit na většině motorek PP jde většinou dobře. Na běžný silnici už to taková sranda není. Nebo je,ale cíleně si musíte najít kvalitní povrch, musí tam být super zatáčky a musí tam být malej nebo žádnej provoz, což vylučuje to druhé a první ...
On PP nemusí být vlastně žádný ukazatel jezdeckého umu,ale vlastně je. Na druhou stranu je to jako s tím kolenem. To, že budu každou zatáčku tahat koleno po asfaltu ještě neznamená, že pojedu rychleji a nebo líp ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
V jednom radku tri varianty ktere se navzajem vyrusuji. Tak tedy jak to vidis? Mas to vyvraceni puvodni myslenky, nazoru, posledni dobou v hafo textech.Durex píše:
On PP nemusí být vlastně žádný ukazatel jezdeckého umu,ale vlastně je. Na druhou stranu je to jako s tím kolenem. ...
Motka na foto jiste technicky zajimava, bohuzel to neni videt. A na motku ma moc valcu. A SV nevynasim do nebes, na to jiste delana nebyla.
Kdyz vsak porovnam, jak rikas nizkorozpoctovku na konci 90tych let a dnes..., jsem rad za to co se mi libilo pri uvedeni na trh a i nyni.
To asi aktivně pamatovat nemuzes.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Kdyby s tim nezacal Ital, vubec bych o ni nepsal.
Podotykam ze jsem pri opetovnem nakupu hledal kulate trubky, nediod svetla a analog pristroje. Coz je do r. 02. A jiz zmineny ok tech stav a nezkurvenost kutilama. Jo, trvalo to mesice.
J3- neco jsem tam nakoupil, plánovane i ne. Ochotný personal. Rozmotal a vyzkousel dve plachty Oxford primo dole na svem SH, no slozit do puvodniho obalu ani nahodou. Az treti sedla vzal jsem ji spolu s jinymi vecmi.
Prodavacka rikala, ze si s nima nejak pohraje. Ma muj obdiv.
Podotykam ze jsem pri opetovnem nakupu hledal kulate trubky, nediod svetla a analog pristroje. Coz je do r. 02. A jiz zmineny ok tech stav a nezkurvenost kutilama. Jo, trvalo to mesice.
J3- neco jsem tam nakoupil, plánovane i ne. Ochotný personal. Rozmotal a vyzkousel dve plachty Oxford primo dole na svem SH, no slozit do puvodniho obalu ani nahodou. Az treti sedla vzal jsem ji spolu s jinymi vecmi.
Prodavacka rikala, ze si s nima nejak pohraje. Ma muj obdiv.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ale vubec ne. Jsou situace, kdy jezdis kudlu a mas to smeteny do hran. Jenze obujes novou gumu a jedes dovcu po dalnici. Takze bude poserpruh. Ale to neznamena, ze by jezdec neumel.Pedro píše:V jednom radku tri varianty ktere se navzajem vyrusuji. Tak tedy jak to vidis? Mas to vyvraceni puvodni myslenky, nazoru, posledni dobou v hafo textech.Durex píše:
On PP nemusí být vlastně žádný ukazatel jezdeckého umu,ale vlastně je. Na druhou stranu je to jako s tím kolenem. ...
Motka na foto jiste technicky zajimava, bohuzel to neni videt. A na motku ma moc valcu. A SV nevynasim do nebes, na to jiste delana nebyla.
Kdyz vsak porovnam, jak rikas nizkorozpoctovku na konci 90tych let a dnes..., jsem rad za to co se mi libilo pri uvedeni na trh a i nyni.
To asi aktivně pamatovat nemuzes.
Navic hlubokej naklon neznamena rychlost. Takze muzu jezdit a mit poserpruh, ale mit rychlejsi cas a nebo vetsi najezdovy rychlosti nez nekdo, kdo PP nema.
On svet totiz neni cernobilej a nic neplati obecne. Vzdy zalezi na podminkach a okolnostech. Ale ve vetsine pripadu je zadni kolo bez PP vyzitkou jezdce, co umi popr jaky ma srdicko. Pak podle otrhany pneu se da vicist, zda je tlak pneu ok, zda ma dobrej podvozek a nebo jestli to jen zbytecne nerve...
Takze ackoliv se muze zdat, ze si protirecim, tak to tak byt nemusi a je to jen dusledek toho, co sem uz videl a zazil. A proto je lepsi diskuze realna, nez tady psana castokrat vytrzena z kontextu a nebo jen blbe vysvetlena. Ale kazdej at si z toho vezme co chce. Ja vim svoje ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Na motku nema moc valcu. Je to uplne stejny, jako kdyz bych napsal, ze sv jde blbe.Jakoby jen na 2 hrnky
Je to o preferencich. Ja muzu 1, 2, 3 i 4 hrnky.
A o vynaseni sv do nebes to nebylo. Vzdyt i ja sem rekl, ze to neni spatna motorka a ze ma super motor. To bylo mireno jinam. Proste to neni o hmotnosti.
Jen ze se da za "par" korun koupit motorka z minulyho stoleti, ktera i dnes udela paradu a po radnem servisu to nanda dnesnim rozpoctovkam a navic je sakra univerzalni. Takze poridit dobrou moto neznamena se zadluzit.
Je to o preferencich. Ja muzu 1, 2, 3 i 4 hrnky.
A o vynaseni sv do nebes to nebylo. Vzdyt i ja sem rekl, ze to neni spatna motorka a ze ma super motor. To bylo mireno jinam. Proste to neni o hmotnosti.
Jen ze se da za "par" korun koupit motorka z minulyho stoleti, ktera i dnes udela paradu a po radnem servisu to nanda dnesnim rozpoctovkam a navic je sakra univerzalni. Takze poridit dobrou moto neznamena se zadluzit.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Je pravda jak píše Honza, jedu stejně rychle, jak mašina přede mnou. On šmrncá stupačkama, a já do nich mám ještě daleko. Výhodou zatáčkové Korsiky je supr asfalt, který drží. Zatáčky i 180° jsou plynulé, bez změny poloměru. Stačí najet stopu, mašinu položit, a jen si hrát s plynem. Otázkou pak je, jakou stopou vyjedeš, protože na ní navazuje další na opačnou stranu. A tímto tempem, pod sebou propast, si užíváš i 30km. Žádná obava, že to ustřelí, jen si i v zatáčkách hlídat svou půlku. Nová přední guma vydrží ještě Šumavu a musím koupit novou. U RT to je jiné jak u jiných mašin, bez zkopávání kvaltů je neubrzditelná. Zatáčky nemohu za pět, vždy dle poloměru s výtočenou trojkou, čtverkou, jinak se nechce pokládat a má snahu tečnou že zatáčky ven. Bylo to čtrnáct dnů jezdeckého kurzu.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Universalni jak pro pro koho. Kdyby se sundaly ty skutrplasty, svetla na riditka a riditka hore, bez hokejek
Pravda je, ze obdivuji a uznavam, ze se o kvalitni stroj poctive ery, nekdo stara. Respektive ze se o jeho servis postara.
Ostatní nekomentuji. Rozdil generace je v necem znat. Oboustrane do plusu i minusu. Jen znovu opakuji, ze moto neni me hobby na vrcholu, jen relax od volantů. Divil by ses, kolik lidi nechce byt profi, jen naucit zachazet se svym strojem. A ktery jejich stroj nezvladnu ja, poslu je jinam ze sorry.
Vedi ze jizda v desti, meste, parkovani,rozjezdy do kopce.. , taky to po me nechtej motoplastaci. Ani ttonaznici.
Protoze i bus, nakl, oso, couvani, razeni, zpetna vazba, slyset techniku. ..to mi ba, .., chtej i moto a skutr. A kazda dvacka obcas dobra.
Vsem u moto rikam, e nejsem profi a radim spis prakticnost a dojeti. A jak si to mezi sebou reknou...
Ucit rychlost zlepsovat se atd, to u me nee.
Pravda je, ze obdivuji a uznavam, ze se o kvalitni stroj poctive ery, nekdo stara. Respektive ze se o jeho servis postara.
Ostatní nekomentuji. Rozdil generace je v necem znat. Oboustrane do plusu i minusu. Jen znovu opakuji, ze moto neni me hobby na vrcholu, jen relax od volantů. Divil by ses, kolik lidi nechce byt profi, jen naucit zachazet se svym strojem. A ktery jejich stroj nezvladnu ja, poslu je jinam ze sorry.
Vedi ze jizda v desti, meste, parkovani,rozjezdy do kopce.. , taky to po me nechtej motoplastaci. Ani ttonaznici.
Protoze i bus, nakl, oso, couvani, razeni, zpetna vazba, slyset techniku. ..to mi ba, .., chtej i moto a skutr. A kazda dvacka obcas dobra.
Vsem u moto rikam, e nejsem profi a radim spis prakticnost a dojeti. A jak si to mezi sebou reknou...
Ucit rychlost zlepsovat se atd, to u me nee.