Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Nejdu proti proudu, ale i s ním. Odřít výfuk přes omezení stupaček,to nezvládne teoreticky ani i 3D na PC.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tady bych se připojil, nápodobně, a jsem i překvapen.Jerry3 píše:Je mi líto, že jsem zavdal příčinu...
- Colommbo
- Příspěvky: 9922
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jste oba na omylu, přátelé, příčinou jsem já. Jedenkrát jsem vybočil z davu a už je to tady...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
P.S.: Jako první zareagoval motocyklista Colommbo. Proč?
Protože to nebylo o faktech, ale o osobách.
1)Kdybych reagoval na stejný příspěvek jiné osoby, taková reakce by se nestrhla
2)Kdyby na stejný příspěvek reagoval někdo jiný stejnými slovy jako já, opět by se pravděpodobně taková reakce nestrhla.
Colommbo, vím, že jsi přemýšlivý, zkus se nad tím jenom malou chviličku zamyslet.
Jinak ale OK, zde to není o psychologii, ale o motorkách.
Protože to nebylo o faktech, ale o osobách.
1)Kdybych reagoval na stejný příspěvek jiné osoby, taková reakce by se nestrhla
2)Kdyby na stejný příspěvek reagoval někdo jiný stejnými slovy jako já, opět by se pravděpodobně taková reakce nestrhla.
Colommbo, vím, že jsi přemýšlivý, zkus se nad tím jenom malou chviličku zamyslet.
Jinak ale OK, zde to není o psychologii, ale o motorkách.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Hombre, 3D na PC neznám, ale výfuk jsem s povolenou zadní pružinou odřel určitě. Doufám, že na svém oři nemáš nesklopné stupačky jako na kejvačce. Ono se nedá zjistit "nasucho" kam a na co se motorka složí, přestože jsem to zkoušel, páč to na místě nepropružíš. Já jsem to také zjistil až v té zatáčce, když motorka v náklonu tvrdě narazila. Až mě ten drbanec lekl. Doma jsem koukal, kde je šrám. Byl na hraně výfuku, on je to pořádný válec. Páčka brzdy klade jen menší odpor, stupačky jsou sklopné, a nálitek na stojanu zleva se dá ohnout, pak nevadí. Vlevo dobrý, vpravo bohužel.Hombre píše:Nejdu proti proudu, ale i s ním. Odřít výfuk přes omezení stupaček,to nezvládne teoreticky ani i 3D na PC.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jak to popisuješ je známka toho, že konstrukčně tu mašinu někdo odrbal. Je jedno, jak je pérování tvrdé, ale v rozsahu zdvihu, nesmí nic narážet.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já bych řekl, že SV se povedlo. Výfuk je velká a těžká báně a někam ho dát museli. Zas ne moc vysoko kvůli těžišti a nějak to také má vypadat. Pro mě skvělý a příjemný byl zvuk. Určitě bych nedával žádný jiný výfuk. S pružinou naměkko se stejně nedá jezdit rychle v zatáčkách. Při výjezdu pod plynem se propruží k dorazu a vznikají větší rázy do zad než když je to natvrdo. Navíc se motorka houpe a je nestabilní. Jedině tam mohla (a měla) být lepší a v širším rozsahu nastavitelná přední vidle, pak by k pokusům o sladění měkkého předku a tvrdého zadku vůbec nedošlo a výfuk by byl ušetřen rány. Byl to jen pokus, jsem zvyklý si pružení předek-zadek sladit nebo se alespoň pokusit. Na aktivní jízdu to ovšem změkčovat nejde. Takže - konstruktéry chválím, byla to dobrá motorka.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Částečně máš pravdu. Je to fakt o tobě. Serou mě tvoje přiblblé připomínky v příspěvcích. Zkušenosti si měj jaké máš, ale ty přípodotky jsou víc než trapné...Ital píše:....to nebylo o faktech, ale o osobách....
A to je to poslední co ti napíšu protože ses začal zase chovat jako v minulém přihlášení. Pak začnu reagovat jinak AdminItal píše:Milý Colommbo, zde s tebou budu souhlasit, abys mě nepomlouval, že mám stále a just jiné zkušenosti než všichni ostatní borci zde. Když jsem doléval olej do referenčního motoru VW 1,4 16V, dolil jsem od spodní rysky k horní přesně 1 litr. Tak vidíš, že to se mnou není tak hrozné. Taky mám zkušenost, že 1 litr. No, ještěže tak, kdyby to bylo jinak, ani bych to sem nemohl napsat...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
P.S.: Byv dostatečně jízliv a jsa unavený blbostmi mne těší hlomoz zbraní zpovzdálí, nikoli přímo u mé hlavy.
- Colommbo
- Příspěvky: 9922
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ital: V kterémkoli z vláken tohoto fóra bude "lidský prvek" přítomen vždy, příteli, ať chceš nebo nechceš. A po těch (v mém případě víc jak sedmi) letech obzvlášť. Na druhou stranu můžeš zkusit podívat se na to z té lepčí stránky - pokud je mi někdo naprosto ukradený, nad jeho příspěvky jen mávnu rukou, popř. si něco pomyslím, v případech některých jedinců mi to prostě nedá a občas zareaguji...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já (už to) vím, Jerry. Možná časem pochopí i někteří další.Jerry3 píše:
P.S.: Byv dostatečně jízliv a jsa unavený blbostmi mne těší hlomoz zbraní zpovzdálí, nikoli přímo u mé hlavy.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Oni to chápou, kterým směrem tyto duševní úvahy vedou. Spíše nechápou, proč je tímto zasíráno vlákno o motorkách.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Kadle, zasah Proto jsem jen rekl nazor, netusic ze budu podezrivan z " naklonene roviny" do Itálie. Tam jakožto uz pravidelne, zacatkem zari.
Mas recht, radeji pro svuj klid na neco, co se odklani od vlakna, nereagovat.
Jinak furt cekam, ze si spise necim skrtnu u skutru nez u motky..., ale ty gumii fakt v teple snesou hodne.
Mas recht, radeji pro svuj klid na neco, co se odklani od vlakna, nereagovat.
Jinak furt cekam, ze si spise necim skrtnu u skutru nez u motky..., ale ty gumii fakt v teple snesou hodne.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ne. Jen mi přišlo že se Ti líbí způsob vyjadřování Itala zde. Jestli ne, sorry....Pedro píše:....netusic ze budu podezrivan z " naklonene roviny" do Itálie....
A já s tím off topicem tady už taky ende.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Co se týče Korsiky,odřený boty, odření policajti na stupačkách, gumy sedraný,rozdrolený jak po okruhu, ale stále 5mm poserproužek. Kufry, výfuk nedřel o asfalt. Mám sundat poserproužek pilníkem, abych byl motorkkář??
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50