Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

SVn mi plne vyhovuje. Proto jsem si ji koupil znovu. Prenastavil na sebe,dal vetsi zrcatka a zvysil riditka. Mekke vidle vyhovuji a zadek nastavil na mekko. Vic neni co dodat.

Koho bavi krouzit a mit dobry pocit z lepsich casu a trenovat,proc ne. K nim nepatrim.
Natrenuje si chovani motky coz je dobre. Mam jinou skolu v jinych podminkach. A jezdim uz jen poklidnym tempem. Ale hlavne motky nejsou moje v mych hobby na prvnim miste. Beru je jako zmenu od celozivotniho velkeho volantu (tento obor mi bavi z rizeni nejvic).
Skutr beru jakozto rychle pohybovadlo po Phe,skoro denne letem zimou.
Ty to beres jen s ohledem na motky. Pro me je to jen mala cast stroju,co jsem ridil,ridim a snad jeste budu vcetne jejich kompletni obsluhy. Nyni se chytam obnovit papiry ma velke zemni stroje :wink:
Uz nemam co dodat. :)
Ital
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 03, 2019 15:27

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

Já jsem si také zadek dal naměkko, aby se pružení trochu sladilo. Jenže při aktivnější jízdě se to v zatáčce propruží a když jsem šel už i výfukem o zem, tak jsem nastavení zas vrátil. Stejně jsem před i po něčím brousil, myslel jsem, že jen hlásiče a teprve za čas koukám, že ubývá páčka zadní brzdy... Ty pravé zatáčky zkrátka měly svá omezení. Boty slyšet nebyly, ovšem také ubývaly :D . Jinak motorka dobrá, na lehké zasportování velmi dobrá. Nějaké normální ježdění pro mě spíše nezáživné.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Je mi líto, že mám krátký rozkrok, tudíž výběr motorek, které bych vůbec mohl odzkoušet, je silně omezený.
Ital
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 03, 2019 15:27

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

Ono to úplně o tom není. Když sednu na vysokou moderní terénní motorku typu "koza", tak už také nemohu pohodlně stát oběma chodidly na zemi. Resp. stojím jen taktak. V terénu je to dokonce za jízdy výhoda, neb nohy jsou na chození. Pouze při stylu "jedu, sedím a jdu zároveň", což někteří používají v těžkých (ale rovných) výjezdech na větších 4T, se výhoda nižší motorky užije. Při pouhém zastavení jde spíše o komfort jezdce. Nikde není psáno, že musí dosáhnout oběma chodidly plně (nebo i jen na špičkách) na zem. U těžké motorky je to jistě důležitý parametr, motorka totiž nemá být těžká :D . Ale jde to i bez toho. Zářným příkladem byl motokrosař Petr Kovář. Ten tedy na zem určitě nedosáhl :D . A jak letěl. Nějak zastavit taky musel.
Naposledy upravil(a) Ital dne čtv čer 13, 2019 16:06, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Do tohoto vlákna přispívám jen opravdu minimálně, ale ty si prostě nedáš pokoj a nedáš, viď...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Jo. Je vytrvalej jak červotoč.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Ital
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 03, 2019 15:27

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

Colommbo píše:Do tohoto vlákna přispívám jen opravdu minimálně, ale ty si prostě nedáš pokoj a nedáš, viď...?
Teď tedy nechápu "ducha" tvé poznámky.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

To neva, já už taky leckdy leccos nepochopím na první dobrou. Nemůžu napsat, že je třeba číst mezi řádky, když řádek je jen jeden. Na duchy nevěřím, nicméně myslím, že tentokrát tam někde bude... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Ital dava sve nazory a zkusenosti at jsou jakekoliv. Takovy ma. Jeho vec. Nekdo radsi jde se stadem a nazor nema. A ze jich tu je. Kdyz nekdo neco napise, vyckavaji a kdyz se to hromadne pochvali, pridaji se do davu, aniz by si zjistili, zda to tak je.
To jsou ty "lidi". Oblibene slovo nekolika jedincu, na ostatni populaci.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Pedro píše:Ital dava sve nazory a zkusenosti at jsou jakekoliv....
Ano. A hlavně nahlas. Jako v Jincích....:( A trochu se brácho divím že zrovna Ty kopeš za Itálii :?
To že zůstal ze Tvé strany nepochopen páně Jiřího "duchovní" příspěvek bych já pochopil jen pokud Ty by si nečetl několik posledních zde stran.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Vláďu mám svým způsobem rád a myslím, že si ho jako člověka dokonce můžu vážit, taky mi udělal radost, že se vrátil. Poslední dobou však začínám mít takovej divnej pocit, že tak nějak na všechny příspěvky má dycky nějaký svoje "ale" a jeho vlastní zkušenosti mi přijdou jiný než ostatních. Nevím, jestli (v návaznosti na Petra) to brát jako jistý projev nestádnosti. A to jako když budu souhlasit s jinými, se mám považovat za člena stáda...? Máte pravdu, nikdy jsem neměl potřebu vynikat, odlišovat se, jít za každou cenu proti proudu. Tak jo, asi jsem stádní typ a komu to vadí, může mi tak akorát políbit... Šos! :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Nekopu za nikoho, fotbal a hokej mam na haku. To vis, ne? :D
Jura asi narazel na hmotnost, co se tu tocila. Asi...
Co bylo v Jincich jen z doslechu.
Nikoho se nezastavam, jen jsem napsal nazor. Jinak je mi to fuk, po nedavnych zkusenostech ohledy na okoli beru jen v tom co uznam za vhodné.
Osobni zast zde proti nikomu nemám a jestli nekdo ma proti me, je mi to fuk, stejne tak co si o me mysli.
To uz i v zivote. Bodka.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Pro mě bylo jakousi "poslední kapkou" asi tohle:
Jerry3 píše:Je mi líto, že mám krátký rozkrok, tudíž výběr motorek, které bych vůbec mohl odzkoušet, je silně omezený.
Ital píše:Ono to úplně o tom není. Když sednu na vysokou moderní terénní motorku typu "koza", tak už také nemohu pohodlně stát oběma chodidly na zemi. Resp. stojím jen taktak. V terénu je to dokonce za jízdy výhoda, neb nohy jsou na chození. Pouze při stylu "jedu, sedím a jdu zároveň", což někteří používají v těžkých (ale rovných) výjezdech na větších 4T, se výhoda nižší motorky užije. Při pouhém zastavení jde spíše o komfort jezdce. Nikde není psáno, že musí dosáhnout oběma chodidly plně (nebo i jen na špičkách) na zem. U těžké motorky je to jistě důležitý parametr, motorka totiž nemá být těžká :D . Ale jde to i bez toho. Zářným příkladem byl motokrosař Petr Kovář. Ten tedy na zem určitě nedosáhl :D . A jak letěl. Nějak zastavit taky musel.
Prostě za každou cenu reagovat, ač je ta reakce zcela mimo mísu...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Je mi líto, že jsem zavdal příčinu...
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Za to Ty nemůžeš. Přes dva roky byl od něho klid. Potom potřeboval pomoct z oknama, a vypadalo to že "znormálněl". Ale jen vypadalo, páč už je to zase ten starej známej stejnej....Ital.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět