Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Ital
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 03, 2019 15:27

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

Pokud jde o terén, vždy preferuji stroj, který projede prakticky všude, kde se na motorce jakžtakž dá, kromě trialových pasáží (po zdi jezdit nemusím, i když by mě to možná bavilo, ale motorka musí být už hodně specifická). Nemusím "terénní" motorky nebo tzv. "endura", s kterými je jasné, že do skutečného terénu nemohou, případně jen plížením plazením vpřed (ještě jen dočasu) a jen s velmi velmi dobrým jezdcem. Cestovní enduro přišlo jako motorka daleko před auty podobného ražení (SUV) a je míněno, podobně jako u SUV, možnost sjet z asfaltu. Pokus o terén je vzhledem ke hmotnosti (i podvozku) na zlámání všech hnátů. Podvozek to může mít i špičkový (KTM), pak se nějak dá jet (ne všude), ale proč jako? Aby se dokázalo, že to také jde? Já jsem se vždycky rád dobře svezl a v tomhle jsem opravdu nebyl sebemrskač, ačkoliv Jerry by řekl, že v jiných věcech určitě jsem :P . Zasportovat si, to ano, ale proč se strojem, se kterým jezdec danou věc fyzicky nezvládne a kloudně by to nezvládla ani ta motorka kdyby jela sama?
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Ano máš pravdu. Nemá to cenu. Ustupuji :D

Ale je hezký, jak si plynule přešel od jádra věci k těm endurům, o kterých to v podstatě na začátku nebylo. Ale svoji energii radši vynaložím jinde. Tam, kde to bude alespoň trochu užitečné.

S těmi endury máš v nečem pravdu a jsou skutečně silniční endura dělaný na rovný a zpevněný cesty bez asfaltu, ale taky takový, který toho zvládnou fakt moc ...

A pro mě je lepší jezdit na velkým enduru v terénu po Albanii, Rumunsku atd, než nesmyslně kroužit na nečem lehkým po trati dokola.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Durex píše:Skloňoval si hmotnost a přiměřený výkon. Jestli chceš,tak tě ocituju,ale myslím,že to musíš uznat.
Honzo obdivuji Tvoji trpělivost :)
Ital píše:....abych stanovil parametry opravdu dobré motorky. Stačí se u silničních motorek podívat na údaj o hmotnosti a už je to špatně, netřeba více informací. U terénních motorek je hmotnost OK jen u malých objemů a to jsou zas točáky, které nechci. Zkrátka motorku podle mých parametrů nikdo nenabízí. Pak bychom se teprve bavili o pružení a dalším. Nejblíže jsou špičkové terénní stroje, možná že tovární speciály už jsou hmotnostně tam, kde je potřeba, ale to se já nedovím. Parametry do terénu jsou do 95 kg bez benzinu (abych nebyl moc náročný), min. 45 k, otáčky max. výkonu 9000 rpm nejvíce (možná by splnily na hraně některé cross speciály 250 ccm 2T, problém je ta hmotnost). Na silnici hmotnost bez benzinu do 150 kg (abych jako nebyl moc náročný), min. 80 k, rpm stejné.
Je to jak s tím autoolejem do 4T motorek ale je to marný, je to marný, je to marný....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Pitrisi děkuji. To bylo přesně to,na co jsem reagoval. Ale jak sem psal. Už na to tu energii taky nemám a vlastně se už Jerrymu nedivím :lol: Ale co, alespoň není okurková sezóna :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Ital
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 03, 2019 15:27

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

Ale že jsme si zas jednou hezky popovídali... :D


Durexi, když jsi toho tolik sjezdil a jsi taky samá noha, máš zkušenost s novou MT-07 nebo Dukem 390? Na původní verze obou se nevejdu. Nebo s Dukem 690? Na toho se vejdu. To by snad mohly být motorky alespoň trochu podle mého gusta (z toho co je k mání). Dokonce za únosnou cenu.
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Tak si jednu z nich kup, nebo obě. Na tu dálku můžeme těžko posoudit, jestli na nich sedíš jako vosa na bombóně, nebo ne.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Na MT-07 jsem jel, poněvadž z ní dokonce dostanu na zem. Moje hodnocení? Jakože prakticky nemám téměř žádné srovnání, tak to raději žádnou motorku, než tuhle.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Pedro, už i Angel ST v mé velikosti jsou made in China.
Ital
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 03, 2019 15:27

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

A to proč?
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Nepříjemný (po všech stránkách) projev motoru, divný chování v zatáčkách, minimální ochrana jezdce (nedá se na tom jet rychle), divná přístrojovka...
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Ital píše:Durexi, když jsi toho tolik sjezdil a jsi taky samá noha, máš zkušenost s novou MT-07 nebo Dukem 390? Na původní verze obou se nevejdu. Nebo s Dukem 690? Na toho se vejdu. To by snad mohly být motorky alespoň trochu podle mého gusta (z toho co je k mání). Dokonce za únosnou cenu.
Když přemýšlet o nějakém MT, když tedy pominu 10, tak MT09. MT07 ne. Duke 390 je mrtvý. Fakt to nejede. Je to sice lehký,ale na mě malý a od toho motoru sem čekal prostě víc. Má to super displej a vypadá to dobře,ale motorově pro mě velký zklamání. Na druhou stranu tam byl namontovanej atrapovič z ali,tak je možný, že ten se na tom podepsal taky ....

Na 690 Dukovi jsem nejel. Ale po motorový stránce to bude ok. Ale ta motorka se mi nelíbí. Když bych měl být pro nějakýho Duka, tak jednoznačně 1290 :twisted: To se mi líbilo. Ale s tou motorkou se nedá jet v klidu. To prostě nejde :D

Musí být vyloženě nová?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tohle je fakt něco,co by nevadilo ani mě. A ten zvuk ...

Ale neprojde to přes tvoje kriterium váhy .... a pak taky mi napíšeš,že to mám moc najeto a že už z principu by sis to kvůli tomu nekoupil :)
https://www.tipmoto.com/motorky/yamaha/ ... ybava.html
Naposledy upravil(a) Durex dne stř čer 12, 2019 7:00, celkem upraveno 1 x.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Ital
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 03, 2019 15:27

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

Aha, divná motorka, beru na vědomí. Ale zas, nejsem já taky divný? Třeba by mi seděla...Od r. 2018 se prodává nový model. Trochu "větší" a s upraveným podvozkem. Původní verze je opravdu kritizována za horší podvozek.
Ital
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 03, 2019 15:27

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Ital »

Tak děkuji za reference, ragazzi. Pro mě byl Duke 390 zklamání už když jsem na něj sedl v krámu. Teď je v prodeji facelft, podobně jako nová MT 07 je prý "větší". Moc věrohodně na mě nepůsobil ani podvozek. Motor nevím, nějaké koně má, ale asi, pravda, by to výkonové brzy přestalo bavit. Navíc to má snad 2 svíčky ( nebo víc? :shock: ). Takové vymoženosti moc nemusím. No tak indického Duka jsme vyloučili :roll: . Takovou vylučovací metodou vyloučíme všechny a je klid.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Ty bereš 2 svíčky na válec jako vymoženost? :lol: :lol: :lol: V tom případě, co řekneš na elektronický podvozek, plyn Ride by wire, kontrolu trakce a takhle bych mohl pokračovat dlouho :lol: V tom případě jsou pro tebe už nový motorky tabu :lol: max teda koupit si Pedrem doporučený čínský skútr. Tam nic z toho nebude :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět