Karle, přibalil bych vesla Pršet bude od Jadranu po BaltHombre píše:....v pátek vyrážím na čtrnáct dnů směr Korsika....
Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No mají to tak v manualu...taky se mě to zda moooc. Ob jednu výměnu oleje po 8-9 tis km chápu..Pitris píše:Nevím. Já teda posledně při výměně oleje filtr neměnil. Bylo to tam rok a půl, ale jen asi 1500 km.
10 tkm oilfiltr na 4T moto asi dá, ale 20 tkm mě na to že se v oleji 'koupe' i spojka a kolečka v převodovce zdá MOC
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Blbý, ale chápu. Já kdysi (po svatbě) "vyměnil" Jawu 350/639 za skříně a postele do ložniceBramborak3 píše:....ja musim R1 pustit do světa, kvuli zakladu na hypoteku co musim vysolit na ruku...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Koupit zase nějakou mám po pár letech v plánu. Ale nějakýho zabavného naháče...Pitris píše:Blbý, ale chápu. Já kdysi (po svatbě) "vyměnil" Jawu 350/639 za skříně a postele do ložniceBramborak3 píše:....ja musim R1 pustit do světa, kvuli zakladu na hypoteku co musim vysolit na ruku...
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A bude to nějaká specialitka....Streetfighter 1098 od Ducati, nebo moto morini corsaro 1200 apod....Co bude málo jezditBramborak3 píše:Koupit zase nějakou mám po pár letech v plánu. Ale nějakýho zabavného naháče...Pitris píše:Blbý, ale chápu. Já kdysi (po svatbě) "vyměnil" Jawu 350/639 za skříně a postele do ložniceBramborak3 píše:....ja musim R1 pustit do světa, kvuli zakladu na hypoteku co musim vysolit na ruku...
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Není to moc. A ten motor to nepopraví. Ale je pravda, že pořád ctím pravidlo 6000 km. Jsou ale motory a nebo podmínky, kde i to je moc. Představ si, že ktm 1190 má přes 160 koní v enduru ve 2 hrnkách a servisní interval po 15 000 km ... Ten motor je na tom podstatně hůř jak tvoje R1.Bramborak3 píše:No mají to tak v manualu...taky se mě to zda moooc. Ob jednu výměnu oleje po 8-9 tis km chápu..Pitris píše:Nevím. Já teda posledně při výměně oleje filtr neměnil. Bylo to tam rok a půl, ale jen asi 1500 km.
10 tkm oilfiltr na 4T moto asi dá, ale 20 tkm mě na to že se v oleji 'koupe' i spojka a kolečka v převodovce zdá MOC
Co se výměn filtru ob jednu či dokonce ob 2 výměny oleje týká,tak já to na Haye praktikuju už léta. Navíc když na moto někdo najede třeba 2000 ročně, tak ten filtr tam je možno nechat treba 6 výměn...
Zákazníkům měním i s olejem když najedou km. Když málo a chtějí, tak jim měním taky ob ...
A jinak to hiflo rc je stejný jako ne rc, akorat je tam matice ...
Jinak sem teď po cca 2 hodinách doladil synchro podtlaků na bmw. To je spíš info pro jednoho zdejšího guzzistu. I když jsou jen 2 hrnky, tak to setřídit tak, aby to fungovalo na volnoběh, pak ve 3500 ot a zaroven reagoval sytič je někdy fakt opruz. 3 lanka, 2 dorazy klapek, 2 obtokače a co to udělá neplechy
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Neboj, pohraješ si...Durex píše:Jinak sem teď po cca 2 hodinách doladil synchro podtlaků na bmw. To je spíš info pro jednoho zdejšího guzzistu. I když jsou jen 2 hrnky, tak to setřídit tak, aby to fungovalo na volnoběh, pak ve 3500 ot a zaroven reagoval sytič je někdy fakt opruz. 3 lanka, 2 dorazy klapek, 2 obtokače a co to udělá neplechy
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Odešel další Pan závodník
https://www.sport.cz/moto/motocykly/cla ... tml#hp-sez
https://www.sport.cz/moto/motocykly/cla ... tml#hp-sez
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Joo ktm 1190 enduro a 15tis km je moc. Jezdi v jinem prašnějším prostředí. To samé kdyz budu s R1 často na okruhu. Tam by těch 10tis bylo taky mooc. Ok dobře, tak budu u motorek měnit filtr ob 2 výměny. Olej po 4-5 tis max jako po staru.Durex píše:Není to moc. A ten motor to nepopraví. Ale je pravda, že pořád ctím pravidlo 6000 km. Jsou ale motory a nebo podmínky, kde i to je moc. Představ si, že ktm 1190 má přes 160 koní v enduru ve 2 hrnkách a servisní interval po 15 000 km ... Ten motor je na tom podstatně hůř jak tvoje R1.Bramborak3 píše:No mají to tak v manualu...taky se mě to zda moooc. Ob jednu výměnu oleje po 8-9 tis km chápu..Pitris píše:Nevím. Já teda posledně při výměně oleje filtr neměnil. Bylo to tam rok a půl, ale jen asi 1500 km.
10 tkm oilfiltr na 4T moto asi dá, ale 20 tkm mě na to že se v oleji 'koupe' i spojka a kolečka v převodovce zdá MOC
Co se výměn filtru ob jednu či dokonce ob 2 výměny oleje týká,tak já to na Haye praktikuju už léta. Navíc když na moto někdo najede třeba 2000 ročně, tak ten filtr tam je možno nechat treba 6 výměn...
Zákazníkům měním i s olejem když najedou km. Když málo a chtějí, tak jim měním taky ob ...
A jinak to hiflo rc je stejný jako ne rc, akorat je tam matice ...
Ps u toho Hiflo filtro RC měli na netu keci lepší filtrační nebo vic papíru. Možná jen reklama
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Měnit olej a filtr ne, to tedy nechápu. Ještě u motorky, kde je společná náplň s převodovkou. Jestli někdo mění olej pořád dokola (třeba po 2000 km), tak snad. Kdekdo tu řeší nejlepší olej pro svého nejlepšího miláčka a pak nevymění olejový filtr. Snad víte, jak ten olej po 5000 km vypadá. Navíc filtr, při těch vašich top olejích stojí jako půl litru oleje, ne? Tak proč?
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Myslím, že to tu může být: https://www.sport.cz/moto/motocykly/cla ... tion-artcl
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Itale,tak od tebe bych tento rýpanec nečekal. Tedy čekal ve smyslu si moci rýpnout,ale né v tom,že by se jednalo vlastně o šetření nákladů,na které ty si přeborník.
Já mám předpis na výměnu filtru po 18 000 km a na olej 6000 km. Měním ob. I když teď najedu sotva 3000 km za rok, mohl bych ho tam nechat i dýl.
Jinak víš,že třeba vzduchový filtr filtruje líp trochu použitý,než zcela nový? Jinak ano, je společná náplň pro převodovku a spojku,ale pokud se jezdí normálně,tak je to ok. Pokud bych něco honil přes spojku a bral přes zuby,tak je jasný,že nebudu měnit filtr ob.
A třeba vím o 2 stejných motorech (ano,pár změn tam je,ale né podstatných),který u jednoho výrobce má předpis 6000 km a druhý 12 000 km. Takže vlastně výměnou filtru ob se u prvního výrobce dostaneš na stejnou četnost,jako v případě u druhého producenta.
Já mám předpis na výměnu filtru po 18 000 km a na olej 6000 km. Měním ob. I když teď najedu sotva 3000 km za rok, mohl bych ho tam nechat i dýl.
Jinak víš,že třeba vzduchový filtr filtruje líp trochu použitý,než zcela nový? Jinak ano, je společná náplň pro převodovku a spojku,ale pokud se jezdí normálně,tak je to ok. Pokud bych něco honil přes spojku a bral přes zuby,tak je jasný,že nebudu měnit filtr ob.
A třeba vím o 2 stejných motorech (ano,pár změn tam je,ale né podstatných),který u jednoho výrobce má předpis 6000 km a druhý 12 000 km. Takže vlastně výměnou filtru ob se u prvního výrobce dostaneš na stejnou četnost,jako v případě u druhého producenta.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
tonny může,ale už to sem hodil Pitris. I když se o starou dobu moc nezajímám (teď sem tak trochu začal), tak vím,že to byl pan závodník.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Nevšiml jsem si, že už to tu je. Každopádně Staša byl Pan závodník.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A Stašův slavný den v roce 1971
https://www.garaz.cz/clanek/zemrel-bohu ... lanky-home (od 3. odstavce)....
https://www.garaz.cz/clanek/zemrel-bohu ... lanky-home (od 3. odstavce)....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF