Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Čekám na dodání Maxxisek a mezitím mě napadlo koupit i nové duše. Trochu lítám v palcových rozměrech duší a ještě víc ve značení ventilků.
Nedaří se mi vygooglit rozdíl mezi TR4 a TR6. Našel jsem samostatně prodejný ventil TR6 a u něj bylo udáno průměr 7,5mm což je shodné se současným namontovaným. Ale možná TR4 má stejný průměr a liší se něčím jiným...

Taky nerozumím palcovým rozměrům duší, kdy do pneu 100/90 je doporučovaná 3,25-3,50
a do 130/90......5,00-5,10. Hlavně mě mate, že ten druhý rozměr podle palcovýho značení, které používá většina prodejců nikde není a já si převodní tabulkou jejíž konkrétní rozměry jsem tady uvedl nejsem vůbec jist. Díky pokud mi to někdo dovede upřesnit.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

A tam / to nejsou bezdušovky :?: :shock:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Gumy jo, ale ráfky asi ne :mrgreen: . Stažený manuál hovoří o ráfcích s duší...

Ještě doplním rozměry ráfků:
2,50" x 18"
3,50" x 16"
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Tak to teda čučím :shock: a ty duše nevím :roll:
Ale Jan rytíř z Říkova bude vědět :) :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Rytíř z Říkova bojoval s Germány a i se zemí vycházejícího slunce. Proto posílá zprávu holubem až nyní :lol:

Podle mě v tom moc ležíš. Třeba co se ventilků týká,tak poláci to značí zase úplně jinak. A tím nemyslím Poláky z Brna :lol: Ty rozměry duší jsou standard a běžně k sehnání. Radím ti,nech si to udělat v pneuservisu a oni ti tam duši dají. Já osobně moc nerad přezouvám dušový pneu. A to zrovna mám jednu dušovou potvoru doma. A jako naschvál potřebuje pneu s dost tvrdou patkou,která je bezdušová,takže opravdu chuťovka :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Svého holubáře z šatů oškubej a v kleci po tři dny a noci očím poddaných nech ulpěti. A za jeho prostořekost navíc jen krmi holubí do jeho útrob dovol vpraviti :mrgreen: .

V servisu mi to chlápek přezuje, ale řekl abych si duši dodal sám. Motorky přezouvá jen jako bokovku a sortiment duší nedrží...
Těch různých ventilků jsem si všiml náhodně a když nevím, co to znamená, tak nechci kupovat a doma řešit, že se třeba nedostanu do otvoru v ráfku...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Ventilek do otvoru v rafku si radeji nestrkej.
Zkusil jsem to a skoncil na chire...
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

A tak si ho má nechat kde? :lol: Jinak abych tedy i poradil,tak rytíř ví. Rozdíl mezi TR4 a TR6 není ve ventilku jako takovém. Průměr i délka je stejná. Liší se pouze ve velikosti zavulkanizované plochy.

Tedy u předku koupíš TR4 a zadek bude už TR6 a nebo i TR4. Oboje ti tam půjdou ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Jo rozumím, ten talířek kde se to napojuje :wink:
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

přesně tak :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

Jen taková vsuvka...Sice mě to už netrápí, protože jde moto pryč..Ale. Yamaha R1 litrový vykon 186 koní...V manualu , že se ma měnit olej po 10 tis km a oil filtr po 20ti....Ja teda udělal olej a filtr po roce a 1 měsíci a cca 4150km. Jako dříve u každé moto co jsem měl. Toto jsou podle mě intervaly, které ten motor musí popravit. .Co vy na to? Nebo když se udělá oil filtr po 8 tis km, bude pruser ? Když se bude olej měnit po 4 tis. Protože s tim filtrem to ma většina japoncu v manualu. Ten filtr ma lepší filtraci, protože ma uz něco za sebou ?
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

O výměně filtru ob jednu výměnu náplně se tu, myslím, už někde psalo dřív a nejen u japonců, nic nového pod sluncem a asi to tak funguje. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Bramborak3 »

U aut to asi určitě neplatí...tam je motor poměrně o dost větší, tudíž vzniká vice bordelu a kov mini šupinek..d Navíc se mění olej později...
Ja jen jestli se to nepojebe...když se tam oil filtr nechá a po 4-5 tis udělá olej a vymění se filtr až po dalších 4 tis. I tak se interval 2x zkrátí. Nejde Tady vubec o peníze...kn oil, nebo hiflo filtro Rc stoji 250kc...To se neřeší. Ale zajímá mě jestli ten filtr nefunguje naopak lip, když ma něco za sebou.
Ja musim R1 pustit do světa, kvuli zakladu na hypoteku co musim vysolit na ruku...
Naposledy upravil(a) Bramborak3 dne stř kvě 22, 2019 10:14, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27485
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Nevím. Já teda posledně při výměně oleje filtr neměnil. Bylo to tam rok a půl, ale jen asi 1500 km.
10 tkm oilfiltr na 4T moto asi dá, ale 20 tkm mě na to že se v oleji 'koupe' i spojka a kolečka v převodovce zdá MOC :!: :( :evil:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Olej vyměněn po 6 tisících, v pátek vyrážím na čtrnáct dnů směr Korsika. Mašinu jsem naglančil,ale po těch deštěch je zase zasraná, pojedu tak,na pucování již dlabu.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Odpovědět