Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

08 mám na GS. Dával sem je tam před cestou do GaPa na BMW Motorrad Days. Ujeto cca 1600 km. Z toho i něco dost na vodě a neklouzly teda ani jednou. A že jako kochací turista fakt nejezdím ... Když bych měl Mitasům něco vytknout,tak je to občas boj se ztrátou tlaku. Ale taky je to o stavu ráfku ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Pedro píše:Dekuji za uznani. Nudim se v praci a pisu obecne. Jasne,mlceti zlato...
U autopneu jen ctu a nechapu,ziram. A vim jak mam snadny zivot,v tomto smeru. :wink:
Ne, ne, ne. Mlčeti toliko k hovnu dobré jest. Já jsem rád i za obecné postřehy. Když nenajdu rozměr, přejdu na dalšího kandidáta...
Durex píše:
rousini píše:Přední 100/90-18, 56H Zadní 130/90-16, 67H
Tak já bych vybíral mezi Maxxis M-6102 a Pirelli Sport Demon. Ostatní vzorky trága. A tady ty budou směsově měkčí
Sport Demony tam jsou teď, ale nemám zkušenosti k jejich posouzení a navíc jsou olítané a to tak, že přední má na bocích pilu.
Maxxis 6102/03 jsem omrknul, jsou za dobrou cenu. Zařadím ji do výběru a asi upřednostním. Motorka má nějaké masařky a prvně se potřebuju dílčími opravami ujistit, že bude sloužit delší dobu. Do té doby tam nechci investovat do spotřebáku. S ježděním počítám na suchu, jen kdyby náhodou někdy přeháňka překvapila...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Chápu,že gumy jsou větší výdaj. Ale někdy to udělá neskutečně moc v ovladatelnosti a u tebe sem přesvědčen,že to poznáš. Hlavně u toho předku s vlněním řídítek … Navíc zase to není taková raketa. A maxxis bych možná taky upřednostnil. A těch masařek tam zas tolik nemáš. Jeden koupil GS 1150 za 110 a už do toho 60 000 zahučel a pořád není u konce. A vlastně ani nikdy nebude. V tomto kontextu si koupil dobře. To,že máš prasklý lanko sytiče a že drnčí plech na výfuku jsou drobnosti. Moto jezdí dobře. Jen to rozkmitání řídítek. Jinak ta motorka tu bude dlouho ….

PS: A vody se s těma maxxisama bát nemusíš. Zvládnou i brod :twisted:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Já vím, že jízda je hlavně o gumách a nesnažil bych se účelově šetřit, ale když jsi mi ty Maxxisky doporučil, tak to beru jako bezproblémovou gumu na moje rozježdění a když tomu začnu trochu vládnout a budu umět posoudit případné neduhy, tak budu hledat nástupce.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Myslím,že v tomto případě tě začne dřív limitovat podvozek a celková koncepce moto,než pneu maxxis ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Potom není o čem... Díky :wink:
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Zkušenost mám jen čtyřkolovou, ale řekl bych, že dobré (slušné) NOVÉ gumy budou dycky mnohem lepčí než staré na hranici životnosti. Což se poznat dá dost rychle. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Jsem zpět, ne naposled :mrgreen: , pro další radu. Na baterce VARTA YB14L-A2 (dolévací) je nad každým článkem zátka bez závitu + nějaká centrální zátka uprostřed.
K čemu slouží centrální zátka a mají být všechny zátky zašpuntované na doraz (dosud nebyly...)? Domnívám se, že ano protože k odvětrání článků slouží boční nátrubek.
Jinak všechny články jsou různě přelité, ale zde předpokládám vhodnou metodu nechat odpařit destilku a pak udržovat mezi ryskami. Jsem zvědavý kolik toho ta baterka za 750 Kč dá. Dával ji tam prodejce údajně novou.

Edit: už jsem našel jakýsi návod k zprovoznění suchých aku Varta. Je tam psáno, že špunty zašpuntovat :P
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Já kupoval na začátku sezóny aku Kyoto - byla suchá s elektrolytem v "nalívacím" balení - "píchlo" se to do baterky a samo si to nateklo, a pak jsem to zašpuntoval.
Snad se k Tvému dotazu vyjádří i Honza, ale pokud dával prodejce novou baterku, nechápu tu rozdílnou hladinu v článcích.

PS: Dnes jsem absolvoval STK - i s laďákem, a bez problémů. Technik byl asi motorkář :) a já mám na 4 roky pokoj :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Jojo uz sme si volali. On ma zaplavenou klasiku. Rozdilna hladina bude jen neduslednosti pri zalivani. Tady totiz obsah flasky neni roven objemu v aku. Kdezto Pitrisova aku je agm a tam elektrolit v plastove piksle presne odpovida naplni aku.

Jinak clanky zaspuntovat a dolivat jen destilku. Pripadne zkontrolovat dobijeni
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Snad jsem trefil správné vlákno... :? https://zvraceny.cz/content/84265-tunel
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Navážu sem postřehy z vlákna o moto oleji, kde jsem trošku odbočil... a vrátím se k poznatkům po zásahu do seřízení škrtících klapek.
Uvedená 1/4 otočka šroubu, který mění vzájemnou pozici L a P klapky o chlup zvedla volnoběh a dnes po velice krátké jízdě jen na vyzkoušenou vůbec nedošlo k cukání studeného motoru a mám pocit, vlastně mi to došlo až po jízdě, že jeho tvrdý projev zmizel. Doufám, že nafurt :mrgreen: . Vůbec to nepovažuju za nějaké finální seřízení, ale při vcítění do stroje vím, že mu je lépe.
A protože je fakt na houbes počasí, tak jsem rozebral L skříňku s elektroovladači na řidítku a zprovoznil světelnou houkačku. Kontakty byly dost zaoxidovaný. To mi moc neva, horší je protahovat (měnit :mrgreen: ) přeskřípnutý drát.

Ať už svítí slunko, já se chci projet :twisted:

Edit: ještě jednu pozitivní věc musím zmínit. Ve výchozím stavu byl motor citlivý na kraťoučké a prudké cuknutí s plynem a okamžitým pustěním, kdy jen sotva poskočily otáčky a už byla zavřená klapka a motor občas chcípnul. To už je taky minulost... :wink:
Mám z toho všeho radost a dobrý pocit.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

No nechci ti kazit radost, ale ma to být citlivý na ťuknutí do plynu. To je známka dobrého seřízení. To, ze se ti zvednul volnoběh, tak to jen jeden valec může táhnout ten druhý... Neříkám, že to nemůžeš mít líp seřízený, ale můžeš to mít i horší.

Jinak busa už neucvrkává. A dal sem si krásných 300 km. V pátek sem si projel už vypytlovanou trať v Hořicích a pak Krkonoše. Dnes z Krkonoš do Jizerek a zpět přes Železný Brod na 300 zgh a dom. Busa má zase čistý laufy :-D
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

:twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1888
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od rousini »

Durex píše:No nechci ti kazit radost, ale ma to být citlivý na ťuknutí do plynu. To je známka dobrého seřízení. To, ze se ti zvednul volnoběh, tak to jen jeden valec může táhnout ten druhý... Neříkám, že to nemůžeš mít líp seřízený, ale můžeš to mít i horší.
Asi jsem to blbě napsal. Citlivost - reakce zůstala, ale tendence chcípnout po prudkém vrknutí se zlepšila. Možná je to posunem volnoběhu.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Odpovědět