Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ty, a nepotřebuje Brumla "jen" jinou tepelnou hodnotu té svíčky?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Asi ano, na jaro a na podzim by byla třeba jiná tepelná hodnota, plus i 10W40 místo 20W50. To je jedno k druhému. Na podzim zkusím jinou tepelnou hodnotu.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já bych vyzkoušel celoročně o jedno studenější svíčku. A olej 15w50 nebo 10w60. Máš výhodu, že nemusíš 4T.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
...?Pitris píše:...Máš výhodu, že nemusíš 4T.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Brumla má (mám pocit) suchou spojku. Stačí "autoolej"....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9935
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dík, už tomu trochu chápu.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Vyšší hodnota by dělala problém v létě, když bych tomu osolil. Pro léto je hodnota v pohodě, ale v zimě nejsou válce krytý tak, jako v autě. Tam pomůže jen ta "15-17" tepelná hodnota. Laborování se svíčkama není moc nákladné. Cena za kus se pohybuje 70-110 Kč, což se dá doladit. Výměna obou za pět minut, tak není co řešit.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já bych 10w60 a pod do tohoto motoru nedoporučoval.Tomu motoru udela nejlip 20w50. Vyzkousel sem toho hodne a vratil se zpet k 20w50. A ano. Muze se bez jaso ma. Se svickama sem taky laboroval a opravdu nejlip sedel brisk.Pitris píše:Já bych vyzkoušel celoročně o jedno teplejší svíčku. A olej 15w50 nebo 10w60. Máš výhodu, že nemusíš 4T.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak letos prvních 400 km Brno-Říkov-Brno. (Nejen) na pneuservis. Z Battlax 016 na Hypersport S22. Ty "šestnáctky" byly gut, ale rozdíl k lepšímu je sakra znát.... Jde až neskutečně lehce do zatáčky
Jen doufám že to někde nepřepísknu
Jen doufám že to někde nepřepísknu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mam na ,,novem,, skutru 1500km (druha vymena oleje a uz i s filtrem a zabeh dokoncen+ kontrolni samodomo servis)
a na ukradenem bylo letos taky 1500.
SV jsem jeste neozivil a ani nebudu. Zustane zakonzervovana na budouci casy nebo ji fakt dam k prodeji. Nejak mi to prestalo bavit. Do mesta na prd a cestovani je mi pohodlnejsi skutrmo.
Podle mozne zmeny bydliste pristi rok uvazuju nad Beverly 500 bez plega.
a na ukradenem bylo letos taky 1500.
SV jsem jeste neozivil a ani nebudu. Zustane zakonzervovana na budouci casy nebo ji fakt dam k prodeji. Nejak mi to prestalo bavit. Do mesta na prd a cestovani je mi pohodlnejsi skutrmo.
Podle mozne zmeny bydliste pristi rok uvazuju nad Beverly 500 bez plega.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Minulý týden jsem dal do mašiny DR15TC. V tomto počasí jdou sakra znát. Při kontrole jak pálí, jsou šedé, bez usazených černot. Mají potřebnou samočistící schopnost. Kus za 54Kč, tak nic nákladného. Svíčky čisté, motor přestal střílet, jen si při deceleraci hluboce zabrumlá. I za plynem, ikdyž není ještě na požadované teplotě, jde lépe. Koncovka výfuku je taky znatelně čístější. Chvilku to bude ještě svinit, nalil jsem dvakrát do plnné nádrže čistič-aditivum ecolube pro 60 litrů, do 26 litrů. Má to razantnější účinek po chladných měsících špatného spalování.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ty jmenované Hombrém by měly být tyto:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Obojí posouvají moment zážehu. Jinak řečeno, k zážehu nedochází v momentě určeném ŘJ, ale podmínkami ve válci. A ještě jinak, nefungují-li Denso, je někde problém.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Taky si myslím. Tyhle vicebodovky se mi opravdu moc neosvědčili. Je pravda,že ani origo dvou-elektrodový ngk v serii nic moc. Tenhle motor sice není moc náročnej na svíčky,ale při laborování je znát změna. Osobně pokud jsou dobře seřízený a těsný ventily,tak zda sedí TPS popřípadě zda nemají vůli klapky na hřídelce. Popřípadě seřídit bovdeny na klapkách. Dělá to někdy hrozně moc,i když se může zdát,že je to ok
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis