Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Ty, a nepotřebuje Brumla "jen" jinou tepelnou hodnotu té svíčky?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Asi ano, na jaro a na podzim by byla třeba jiná tepelná hodnota, plus i 10W40 místo 20W50. To je jedno k druhému. Na podzim zkusím jinou tepelnou hodnotu.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Já bych vyzkoušel celoročně o jedno studenější svíčku. A olej 15w50 nebo 10w60. Máš výhodu, že nemusíš 4T.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Pitris píše:...Máš výhodu, že nemusíš 4T.
...? :o
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Brumla má (mám pocit) suchou spojku. Stačí "autoolej"....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9935
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Dík, už tomu trochu chápu. :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Vyšší hodnota by dělala problém v létě, když bych tomu osolil. Pro léto je hodnota v pohodě, ale v zimě nejsou válce krytý tak, jako v autě. Tam pomůže jen ta "15-17" tepelná hodnota. Laborování se svíčkama není moc nákladné. Cena za kus se pohybuje 70-110 Kč, což se dá doladit. Výměna obou za pět minut, tak není co řešit.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Pitris píše:Já bych vyzkoušel celoročně o jedno teplejší svíčku. A olej 15w50 nebo 10w60. Máš výhodu, že nemusíš 4T.
Já bych 10w60 a pod do tohoto motoru nedoporučoval.Tomu motoru udela nejlip 20w50. Vyzkousel sem toho hodne a vratil se zpet k 20w50. A ano. Muze se bez jaso ma. Se svickama sem taky laboroval a opravdu nejlip sedel brisk.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Tak letos prvních 400 km :) Brno-Říkov-Brno. (Nejen) na pneuservis. Z Battlax 016 na Hypersport S22. Ty "šestnáctky" byly gut, ale rozdíl k lepšímu je sakra znát.... Jde až neskutečně lehce do zatáčky :wink:
Jen doufám že to někde nepřepísknu :)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Mam na ,,novem,, skutru 1500km (druha vymena oleje a uz i s filtrem a zabeh dokoncen+ kontrolni samodomo servis)
a na ukradenem bylo letos taky 1500.
SV jsem jeste neozivil a ani nebudu. Zustane zakonzervovana na budouci casy nebo ji fakt dam k prodeji. Nejak mi to prestalo bavit. Do mesta na prd a cestovani je mi pohodlnejsi skutrmo.
Podle mozne zmeny bydliste pristi rok uvazuju nad Beverly 500 bez plega.
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Minulý týden jsem dal do mašiny DR15TC. V tomto počasí jdou sakra znát. Při kontrole jak pálí, jsou šedé, bez usazených černot. Mají potřebnou samočistící schopnost. Kus za 54Kč, tak nic nákladného. Svíčky čisté, motor přestal střílet, jen si při deceleraci hluboce zabrumlá. I za plynem, ikdyž není ještě na požadované teplotě, jde lépe. Koncovka výfuku je taky znatelně čístější. Chvilku to bude ještě svinit, nalil jsem dvakrát do plnné nádrže čistič-aditivum ecolube pro 60 litrů, do 26 litrů. Má to razantnější účinek po chladných měsících špatného spalování.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od pepoh »

Obrázek
:?: :?:
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Ty jmenované Hombrém by měly být tyto:
Obrázek
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Obojí posouvají moment zážehu. Jinak řečeno, k zážehu nedochází v momentě určeném ŘJ, ale podmínkami ve válci. A ještě jinak, nefungují-li Denso, je někde problém.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Taky si myslím. Tyhle vicebodovky se mi opravdu moc neosvědčili. Je pravda,že ani origo dvou-elektrodový ngk v serii nic moc. Tenhle motor sice není moc náročnej na svíčky,ale při laborování je znát změna. Osobně pokud jsou dobře seřízený a těsný ventily,tak zda sedí TPS popřípadě zda nemají vůli klapky na hřídelce. Popřípadě seřídit bovdeny na klapkách. Dělá to někdy hrozně moc,i když se může zdát,že je to ok
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět