Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Libor »

Hodně zajímavý, minimalistický design. Ještě k tomu CP2 motor, vychvalovaný držák...
Vzhledem k výšce sedla (880 mm), určená pouze pro čahouny. Nedávno jsem seděl na Africe Twin AS a z ní jsem kupodivu dosáhl na zem, ale u Tenéré to zřejmě nehrozí. Škoda, tohle bude dobrý bajk.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

V této věci jsou dva úhly pohledu. V prvním jde o módní vlnu, kdy moto na cestování je samostatná kapitola a i cenově ve výškách. Pak něco mezi kozy a to jsou sportovnější , cestovní které mnohdy svéma patvary oku nelahodí. Pak jsou zmiňovaná cendura , která pohledově vždy najdou zákazníka.
Druhý pohled je ten i z vlastní zkušenosti. Většinou na výlety jezdím s kámošem 1200GS. Když je pěkná cesta, tak jsem mu za prdelí. V momentě, kdy je cesta jen zaplátovaná, musím o dost ubrat, abych z cesty neuletěl. Podvozkově cendura zvládnou lépe ten český tankodrom.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

To říkám pořád. Nejrychlejší silniční motorka na rozbitý cestě je GS :lol: :lol: :lol: Sám sem fakt koukal,jaká čína se nechá jet ...

Jinak KTM vytáhla se 790. Zase jdou do módy lehčí a výkonný motorky za relativně rozumný peníze. Jen někdy ten vzhled,ale uvidíme,jak se to bude chovat na živo :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

A jeden konec :oops: Konec LEGENDY a KRÁLOVNY :cry: https://www.novinky.cz/auto/491773-rozl ... konci.html A hádejte proč :?: :evil: Chce se mi napsat něco o zaj*bané ekologii :roll:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Ještě že alespoň někdo ji má a určitě si ji bude o to více hýčkat. Co, Honzo? :)
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

A já jsem moc rád že jsem si na ni mohl sednout :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Mrzí mě to. Na jednu stranu sem uvažoval,že bych tu svoji prodal a koupil novou - tu poslední ze skladovek. Nakonec z toho sešlo. Jednak se mi stará líbí víc a pak peníze byly potřeba jinde (dodávka a budování dílny) a taky je ta moje srdcovka. Busa je krásnej příklad toho,že i když to žádná ikona dlouho už není,tak vlastně pořád je …

A tak,jako se blesk z čistého nebe objevila kawa H2R,tak věřím,že jednou takhle udeří Haya a bude v turbu. Už jen proto,aby ukázala kawě a proto,že Suzuki má s turbem v moto-motoru bohaté zkušenosti z 80. let a pak taky proto,že busa je jednou z nejčastějších turbomotopřestaveb obecně. Udělat to ale civilizovaně bude boj a proto se taky kawa rozhodla pro kompresor,který se dá daleko líp řídit. Každopádně svět už nebude jako dřív a jen mě mrzí,že ačkoliv je lidstvo ve strojírenství schopno vytvořit neskutečný věci,tak co se chrlí je brak …

Tož si teda něco postavíme :D - jen ten čas ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Libor »

Hombre:
Souhlas, vystihl jsi to trefně ;-)

Durex:
Na KTM 790 jsem čuměl s úžasem i Jindra z kanálu "jednoustopou" ji vychvaloval. Krásný bike. Dost se povedla verze Adventure, ovšem poněkud v pasti jsem z umístění těch nádrží. Chápu, pro těžiště to bude good, ale když to člověk položí... Docela ty "plasty" vyčuhují.

Docela jsem zvědavý na normu Euro5, ta teprve zabije spoustu skvělých motorek :-(


Zřejmě ještě nikdo tady Yamahu Niken neřídil, ovšem tohle už musí být úplná "šílenost".
http://www.auto.cz/quadro-qooder-skutr- ... y-b-126361
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Busa je Busa. A navic, Suzuki..., ve znackach si nevybiram, zajimaji mi konkretni modely, jako v destnikach.
U me vsak, Suzuki o 1%vys nez ostatní a Kawa 1,1%.
Zvažoval jsem er6,bo SV jsem jiz kdysi mel. Jeji jizdni, motoricky projev mi nesedl.
Toz znova po bezmala 100k Hornetu, zpet dolu na necelych 80, v serii 72.
A puvodni verzi s trubkama,budikama a karbosema, jak jinak.
Pro ty, co obraceji oci k nebi, nechápavě, dodatek. Plotnu na maly kufr, 30L,jsem pridelal do zadniho sedla. Cely je to prehozeny sitkou, ktera to aretuje k ramu a podel se da nacpat maly Lois. Aspon nikdo nevotravije, ze chce svezt. Pritule nejezdi.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tak je tu pomalu konec roku a já už vidím cíl. Sice se to protáhlo a trvá to dýl,než sem si myslel,ale už se bude za chvilku léčit v novém :D

https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5CAC28ED

https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5CAB2B01

https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5C9641EF

Vím,že to sem úplně nepatří,ale včera,co jsem prvně rozsvítil světla (jasně,kabeláž je provizorně :lol: ), tak sem z toho měl radost jak malej kluk. Už aby to bylo
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Gratuluji, krásný (před)vánoční dárek!
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Hele, já si uvědomuju, že je Země kulatá, ale ty zdi jsou nějaký křivý, prohnutý, to je architektonickej záměr, šetřili jste na matriálu nebo jste měli při stavění moc velkou žížeň...? :lol:
Blahopřeju a věřím, že finální rozsvícení dílny bylo takovej vánoční stromeček pro velkýho kluka... :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Vivat motodílna :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Počítáš k té dílně i s motomotelem pro zákazníky?
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Až uvidíte zázemí,tak si cvrknete :wink: Každopádně je to velkej dárek. A vůbec nevadí,že si ho balím sám s obrovskou tátovou pomocí. Jinak stěny rovně jsou a dovolím si tvrdit,že tak,jak se s tím crcáme,tak takhle by si s tím asi nikdo na komerční úrovni nehrál :lol:

Už zbývá jen epoxid na podlahu,přebrousit sádru,vymalovat,namontovat zásuvky,zapojit to k jističům, ustavit ponk a regály a máme hotovo. Pak mě čeká další pneuservisní koutek,ale ten budu budovat v průběhu.

Však uděláme pak nějakou koulaudačku :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Odpovědět