Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Libor »

Jeee, taťka od Versyse, dobrá motorka ;-) Tak ať se dílko daří.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Taťka s pesarem :lol: : ten kryt pod motorem je moc povedený! :wink:
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

To víš, doba kdy cestovní endura uměly jezdit i v terénu :mrgreen:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Hlavne ze se haní uni gumii celorocky na auta. Cestovni enduro, nevim proc se to tak jmenuje.
Kle, Strom, stary varos, Talp...., jo to ano.
Dnesni jdou vice mene k smichu, bo na polnacku nikfo nevjede, bo by si to mohl uspinit ci poskrabat. UVidimN to dost caso okolo sebe. Ja projedu lomem, spinavou vodou, protože je na ceste plus loukou, no trochu to klouze a frajer radsi deset km okolo, po asfaltu s cestovnim gs s kuframa a hadrama za xxxtkc. Aby se pak mohl pokochat pohledem na to, jak v nedalekem motorestu, mu dela dobre pohled na nastrojeny stroj a pohledy jinych, kdyz kraci se Subrtou na kafe.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

A co je špatného na čisté silničce nebo enduru :?: Ne každý chce být z motorky jak čuně :(
Ano, v tomto jsem cukrář :)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

U silničky to pochopím, u endura to už je s otazníkem...

Á propos, právě jsem nahrubo dovařil kapotu. Zítra to doladím a budu moct připravovat na lak :wink:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Pedro, to máš tak: Člověk,co si koupí GS,multošku a pod za půl mega je prachatej chlápek,co se nechce umazat a nechce si to zničit. Ostatně asi jako každej. Naproti tomu mladej rapl,co by to potahal tam,kde by se ta motorka vyjímala nejlíp by nezaplatil ani první garančku ...

Navíc hanit ty motoky je trochu mimo. Prodávají se jako housky na krámě ... Takže lidi se nemaj špatně. A jsou to lidi,co pro ně je důležitý cestovní komfort, rádoby off podvozek,kterej zdolá zpomalovací prahy a dokonce dojede po louce na břeh alpskýho jezera i s paničkou. A co si budem povídat. Dělá jim dobře,že ostatní vidí znak vrtule na nádrži.

Tak přesně pro výše jmenované sem si svoje GS nekupoval...
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5CB254EC

Navíc dnešní cestovní endura jsou právě o pohodlném cestování po alpách a častokrát po dálnici. Takže proto to má 150 a víc koní,silniční pneu a kolikrát i dráty v kolech marně hledat.

Na druhou stranu se začínají vyrábět menší modely kolem 800 kubíků,které jsou do offu určeny daleko víc a i cena je poloviční (někdy :D) a pak to lze vidět i od bláta.

V neposlední řadě vidět moto od bláta je stále těžší,pokud není řepná kampaň,protože zajezdit si někde legál off je prostě scifi

Takže v tomhle světle je docela překvapující,že se tomu vlastně divíš ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Jako majitel cesťáku musím uznat, že cestovní enduro je univerzálnější.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

To je sice pravda,ale neznamená to,že jakmile jedu do Rumunska,tak potřebuju cestovní enduro. A nebo opačně. To,že někde jezdím s GS ještě neznamená,že tam bez ztráty kytičky neprojedu taky s MG ...

Takže automaticky na cestování i v lehčím terénu nepotřebuji nutně GS a zvládnu to i s Hornetem (třeba cesta na Žampach,což je pro některé už neskutečnej off - brát to ale tak,že to projedu a vyjedu,ale opatrně a neužiju si to tak,jako skákat s endurem a drtit to pod plným ve stupačkách). A protože tohle nikdo moc nectí,tak proto je všude přeendurováno. Na druhou stranu posez a projev motoru s podvozkem je to nejlepší na dnešní stav silnici a i hustej provoz ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

A abych nezapoměl. Cestovní enduro je praktický i v oblasti mytí. Silnice,choppery i naháče prostě mají být čistý. když né,tak je člověk prase :D

U endura dává ale bláto a prach vlastně body do plusu a majitel není prase,ale dobrodruh :lol: :lol: :lol:
A když je to už fakt moc,tak se to občas umýt musí,ale stylově :twisted:
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5CA7CB66
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

:P :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Libor »

Modní vlna SUV a crossoverů taky v mnohém postrádá logické vysvětlení na důvod koupě. Kolikrát se majitel SUV podívá mimo asfalt? Prostě je to velké, je z toho dobrý výhled (bezpečnost při nárazu je diskutabilní) a je to moderní.
Podobně to vidím i u motorek. Cendura jsou jakousi paralerou k autům a trendům s nimi spojenými.

Durex ;-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

proto taky cendura dnes jsou víc cestovní než endura :)
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Libor »

To bez pochyb ;-)
Zdvihy se u Versyse, oproti KLE zmenšily (předek -70 mm, zadek -50 mm), pneu rozšířili, přidali plastíky, toho zcivilnění je hafo.... Asi bych třeba s uvedeným Versysem do terénu nevyrazil, KLE je určitě fakt víc "SUV".

Globální změny jsou patrné třeba u nové Vitary. Z offroadu se stal crossover, zmizel žebřinový rám, přibyl rádoby módní kabát... Naštěstí se na terénní ambice výrobci jak automobilů, tak i motorek úplně nevykašlali.

Takže cendura vidím jako jakousi genezi, paralelu automobilovému průmyslu. A pak tu máme skupinku borců, kterým patří můj obdiv, tedy čest výjimkám, kteří se ta cendura nebojí prohnat i mimo asfalt...

Z tohoto úhlu pohledu se mi hodně zamlouvá nová Yamaha 700 Tenere, která postavila velice zajímavý stroj, který se kategorii cenduro
velmi vymyká ;-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1854
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od BigBang »

ta Tenerka vypadá sakra dobře :wink:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Odpovědět