Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Pitris píše:to Durex: nemáš zkušenost s VFR 800 VTEC ? A co říkáš na Hondu DN-01 s "automatem"?
No tak s DN zkušenosti nemám. S VFR ano,ale pouze poslední verze 800 vez VTEC-on to stejně není plnohodnotný VTEC. Nicméně to osmikilo mě příjemně překvapilo. Kdybych si měl koupit cestovní šestistovku,tak bych šel do VFR 800 :lol: Má to spodek,kterýmu můžou 4-vál. řad. šestky tiše závidět. Střed je na cestování ideální no a ve vrchu to jede asi jako CBR 600. Takže je to příjemná motorka. Já jí zkoušel při 3 st. nad nulou a tak vím,že je to hodný,neboť mě nevykopla ze sedla :lol: Majitelé VFR 800 co přešli na VTEC si stěžují,že starší verze byla lepší. Protože dole to jede jen na 2 ventily a od určitých otáček se zapojí ty další 2. Přesnou hodnotu neznám,ale doslechl jsem se,že je to v rozmezí cestovního pásma,kde to trochu cuká. Nicméně jsem na tom nejel,tak nemohu soudit
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Itall píše:mastnák: Mám GG EC250. Ještě se neobjevila závada způsobující nepojízdnost, tak mám. Budu muset brzy měnit píst a ještě jsem to nikdy nedělal :cry: . No, to až za chvíli :) . Nebo ho prodám, ale to se mi zatím nechce, páč nevím, co bych koupil. 250 2T se šestikvaltem sice už jsou (dříve byl jen GG), ale jsou poněkud drahé (KTM, Husaberg). Takže motivace k prodeji celkem žádná, když to jezdí. Jen ten píst, ale to je běžná údržba, po těch km. Alespoň se něco přiučím :P .
Všechno je jednou poprvý :lol: Píst se na 2T dělá jednou rukou a s prstem v nose. Nic na tom není. Každopádně nepodceňovat a měnit poctivě. Jinak máš zaděláno na drahou srandu ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Durex píše:No tak s DN zkušenosti nemám. S VFR ano,ale pouze poslední verze 800 vez VTEC - on to stejně není plnohodnotný VTEC
Dík. To jsme na tom stejně, já tu VTECovou verzi taky nezkoušel. Jen jsem četl, že VTEC "sepne" asi při 6800 otáčkách. Ale VTEC to je - "dole" na 2ventily, a "hore" na 4 na válec.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

No ale on ten systém toho zapojování a odpojování není stejnej jako u aut. Nebo se pletu?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Příspěvek od Itall »

Durex: Není 2T jako 2T, Praga (Jawa vodník) má jehly bez klece. Tam se asi musí vyndat prst z nosu. Také jsem slyšel, jak někdo vyměnil píst a hned ho propálil, takže s výměnou nechvátám. Jen ať tam ten původní je co nejdéle. Samozřejmě, na nikasil myslím, to bude dobrý, zas to nepřeženu :P .
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Psal jsem to obecně o 2T. Když se u 4T kceš dostat na píst,tak je to víc práce :D Kinak bych tu výměnu fakt nepodceňoval. Nikasil se zčubí jen jendnou. Jinak propálení pístu nemuselo vzniknout špatným pístem,ale třeba špatnou bohatostí. Jinak když jsem měl 125 2T 32koní, tak jsem celkem spotřeboval 3 písty (3x se hvízdla a ani jednu jsem za to nemohl :lol: ) Ale když má píst už odsloužíno,tak klidně může i prasknout ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Durex píše:No ale on ten systém toho zapojování a odpojování není stejnej jako u aut. Nebo se pletu?
Jestli je to úplně stejné jako u aut nevím, ale o VTEC-u u VFR jsem našel třeba tohle: cituji
:arrow: Dole je síla mírně zdrženlivější. A to i přesto, že nádherně vrčící motor běží díky lepšímu plnění až do cca 6800 otáček jako dvouventil......Při 6800 1/min zapne systém VTEC dalších, do té doby "odpočívajících" osm ventilů. Se zvukovým doprovodem smyslného řinčení se pak malá V4 dravě žene vstříc konci stupnice otáčkoměru. Přechod z rozvodu dvouventilového na čtyřventilový by člověk při zrychlování cítil i se zavřenýma očima – tak silně přitom Honda VFR 800 změní zvuk a charakter. :arrow:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

Mazivo na řetězy,co mám na moto,používám i na kolo a jeho řadící mechanizmy. Ovšem včera v noci,když jsem byl jezdit, bylo pod -10,mi to vše zamrzlo. Cesta zpět,zejména do kopce,bez možnosti "řazení" ...
Itall

Příspěvek od Itall »

Vidíš, kdybys používal normální olej, jako já, tak nezamrzneš.
Itall

Příspěvek od Itall »

Ty teď jezdíš na kole a ještě v noci? :shock: To jsi teda pěknej...mládí v duši nebo tak něco 8) .
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

Jenže ten časem špiní,mě neba to furt čistit.
Mám zimní výbavu,s klouby a zdravim nehazarduju. Koukaj mi jen oči z pod spec.brýlí. A v noci je klid.
Itall

Příspěvek od Itall »

Mě taky neba furt čistit. Tak to nečistím :? .
Jo tak, koukaj jen oči, to bych Tě nechtěl potkat a ještě potmě :lol: .
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

mastnák píše:Mazivo na řetězy,co mám na moto,používám i na kolo a jeho řadící mechanizmy. Ovšem včera v noci,když jsem byl jezdit, bylo pod -10,mi to vše zamrzlo. Cesta zpět,zejména do kopce,bez možnosti "řazení" ...
Na to "kolo a jeho řadící mechanizmy" - nedal by se použít v zimě silikonový olej ve spreji?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

Kolo se nemusí často mazat,tak jako moto. Ale bylo už nutno,bohužel to vyšlo do doby,kdy se ochladilo.To se mi stalo prvně,že jsem ho použil v takové kose. Jinak teploty kolem 0,no problemo.
- 15 a více,při jízdě ještě víc,tuhne.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

mastnák píše:Mazivo na řetězy,co mám na moto,používám i na kolo a jeho řadící mechanizmy. Ovšem včera v noci,když jsem byl jezdit, bylo pod -10,mi to vše zamrzlo....
Mazivo na řetězy - ale stejně by to "zamrznout" při -10-ti °C nemělo. Jaké používáš?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět