Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Jinak perlička ze včera. Přijela Honda Goldwing na přezutí zadní pneu. Tak jen se sundáním obou výfuků,povolením bočního kufru,demontáží zadní osy a vypuštění pneu nešla sundat. Musí se povolit horní kufr,úplně sundat sedlo,demontovat boční kryty i se zadní stupačkou, vyjmout boční kufr (všude samej kabel a světýlka :lol: ) a pak už jen povolit zadní tlumič, demontovat brzdič a už se může vesele jít přezouvat ...

Tohle se Soichiru moc nepovedlo :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2260
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od tonny »

Kluci jim to rádi odpustí. Není to každý den.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27405
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Honzo dík za tip :wink:

A ten Goldwing - nepatří tam platinová pneu na 200 tkm :?: U této motky bych se ani nedivil :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

No kluci jim to odpustí,ale zaplatí to v dost zvýšených nákladech při přezouvání.

Servisní kluci jim to neodpustí

A to se nebavím o defektu na silnici. S tím nic prostě neuděláš a čekáš na odtahovku pro auta. I výměna kola u kamionu je jednodušší a to i v případě,že si zapomeneš nářadí :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Libor »

Tak to je teda dobré peklo, rozebrat de facto celý "zadek", abys sundal kolo. Dobře jsis máknul ;-)
Tak to už Golďáka na stáří nechci, kdybychom náhodou s klukama z práce vyhráli ve sportce :D
Shodou okolností jsem se včera díval na kanál moto youtubera CODA, který Golďáka (2018) testoval, neskutečný stroj. Už jen prolouskat nastavení v menu vyžaduje asi týdenní seminář po večerech v garáži.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Na stary kolena urco skutr typu Tmax. A k tomu nakyho malyho.
Honzo, kdyby sis dal vymenu tuplaku na Lize, jedno kolo prorazeny, druhy roztrzeny u zapeceny, nerouhal by ses. Dnes je to na servisni auto, bohužel kdyz ja kdysi, jo mladej, ale nic mi nezbylo než to udelat.. .. A ne jednou :evil:
Jarku, tyhle Dunky mozna na +30 a kvalitní asfalt. Nedej buh, cestou zaprset.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

A k čemu to je, takovy menu a motka. Asi vhodné pro majitele, kteří vlasni SUV. Coz je nutnost, bo na to mam. Ze s tím neumim, co už...
Letos jsem sledoval vic nez jindy, složení aut a moto parku ve str. Italii.
Pche..., maj uplne jiny mysleni, na nic si nehrajou.
Ale to patří jinam.
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Libor »

To byla ironie, Pedro. Jsem rád, když na místě "umanipuluji" Versyse, natož motku, co má skoro 300 kg, a to mi je 46 let a nejsem žádné tintítko. Za 10, 15, 20 let to bude fakt už jen ten scooter :-)

800.000 Kč za Goldwing se darda neskutečná, co si budeme povídat, ale ono se to prodává. Když je poptávka... A to je ještě prd. Když jsem koukal do ceníku Kawy, objevil jsem tam úplný cenový extrém, Ninju H2R, za tu chtějí 1.4 milionu. Šílené, ale budiž.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Hombre
Příspěvky: 1879
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Libor píše: Jsem rád, když na místě "umanipuluji" Versyse, natož motku, co má skoro 300 kg, a to mi je 46 let a nejsem žádné tintítko. Za 10, 15, 20 let to bude fakt už jen ten scooter :-
To abych si koupil nějakou oplechovanou malorážku s variátorem. Věk na to již mám :P
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Libor »

Ty jsi vysoký, my menší, se s tím trápíme mnohem víc :-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Joo, trochu jsem to pochopil, co naznačujes.
Ja nikdy nemel rad, auto, moto, tezkotonazniky. Spíše ještěrky.
Obcas jezdim na m.j., VTX 1300,1800 a chvili jo. Neco styl OCC.
Ale nesmis chtít masturbovat jinde nez na rovině.
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Libor »

Vidím to stejně, 250kg bestie je asi dobrá na rychlou jízdu v přímce, ale na každodenní žití, proplétání v provozu, universálnost už asi moc ne. A co teprve pro novice, už těch 216 kg a 840 cm vysoké sedlo nad zemí je pro mě tak tak. Ženě se líbí cruisery, dalo mi práci ji vysvětlit, že Versys bude "universálnější", než třeba Vulcan.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Libor »

DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

No tohle pro me vubec neee.
Stejne jako BMW gs B2.

Uz se úcis radit bez spojky?
A taky zdravit se s motorkarema?
... Ja uz několik let nezdravim...., nevnimam
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Libor »

Je to takový Triumph, křižený s Afrikou a Bawem, no. Ale když mi se střední cesťáky tak nějak líbí...

Řazení je pro mě oříšek, ale fakt. Řadím, jak bych měl, tzn. rychle uzavřít plyn, spojka, kvalt, přesto to dává docela rány z převodovky, když řadím nahoru. Při klidných jízdách. Když řadím nahoru a jedu svižně, tak to rány nedělá, pozoruji to fakt jen při klidných jízdách. Shlédl jsem snad všechna videa, jak správně řadit. Nevím, novou motorku jsem nikdy neměl, možná, než si to sedne? U podřazování (s meziplynem samozřejmě) je ticho, samet.
Přece nebudu muset jezdit pořád kotel, aby byla převodovka při řazení tichá, hm? To mě docela štve. A docela pě překvapuje silný brzdný účinek při zavření plynu, ale to se mi daří vychytávat. Holt, novic :-)

Zdravím, tady zatím každý mávl, tak se přizpůsobuji. V zatáčkách mi to ale ještě dělá problémy.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Odpovědět