Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jinak perlička ze včera. Přijela Honda Goldwing na přezutí zadní pneu. Tak jen se sundáním obou výfuků,povolením bočního kufru,demontáží zadní osy a vypuštění pneu nešla sundat. Musí se povolit horní kufr,úplně sundat sedlo,demontovat boční kryty i se zadní stupačkou, vyjmout boční kufr (všude samej kabel a světýlka ) a pak už jen povolit zadní tlumič, demontovat brzdič a už se může vesele jít přezouvat ...
Tohle se Soichiru moc nepovedlo
Tohle se Soichiru moc nepovedlo
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Kluci jim to rádi odpustí. Není to každý den.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Honzo dík za tip
A ten Goldwing - nepatří tam platinová pneu na 200 tkm U této motky bych se ani nedivil
A ten Goldwing - nepatří tam platinová pneu na 200 tkm U této motky bych se ani nedivil
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No kluci jim to odpustí,ale zaplatí to v dost zvýšených nákladech při přezouvání.
Servisní kluci jim to neodpustí
A to se nebavím o defektu na silnici. S tím nic prostě neuděláš a čekáš na odtahovku pro auta. I výměna kola u kamionu je jednodušší a to i v případě,že si zapomeneš nářadí
Servisní kluci jim to neodpustí
A to se nebavím o defektu na silnici. S tím nic prostě neuděláš a čekáš na odtahovku pro auta. I výměna kola u kamionu je jednodušší a to i v případě,že si zapomeneš nářadí
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak to je teda dobré peklo, rozebrat de facto celý "zadek", abys sundal kolo. Dobře jsis máknul
Tak to už Golďáka na stáří nechci, kdybychom náhodou s klukama z práce vyhráli ve sportce
Shodou okolností jsem se včera díval na kanál moto youtubera CODA, který Golďáka (2018) testoval, neskutečný stroj. Už jen prolouskat nastavení v menu vyžaduje asi týdenní seminář po večerech v garáži.
Tak to už Golďáka na stáří nechci, kdybychom náhodou s klukama z práce vyhráli ve sportce
Shodou okolností jsem se včera díval na kanál moto youtubera CODA, který Golďáka (2018) testoval, neskutečný stroj. Už jen prolouskat nastavení v menu vyžaduje asi týdenní seminář po večerech v garáži.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Na stary kolena urco skutr typu Tmax. A k tomu nakyho malyho.
Honzo, kdyby sis dal vymenu tuplaku na Lize, jedno kolo prorazeny, druhy roztrzeny u zapeceny, nerouhal by ses. Dnes je to na servisni auto, bohužel kdyz ja kdysi, jo mladej, ale nic mi nezbylo než to udelat.. .. A ne jednou
Jarku, tyhle Dunky mozna na +30 a kvalitní asfalt. Nedej buh, cestou zaprset.
Honzo, kdyby sis dal vymenu tuplaku na Lize, jedno kolo prorazeny, druhy roztrzeny u zapeceny, nerouhal by ses. Dnes je to na servisni auto, bohužel kdyz ja kdysi, jo mladej, ale nic mi nezbylo než to udelat.. .. A ne jednou
Jarku, tyhle Dunky mozna na +30 a kvalitní asfalt. Nedej buh, cestou zaprset.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A k čemu to je, takovy menu a motka. Asi vhodné pro majitele, kteří vlasni SUV. Coz je nutnost, bo na to mam. Ze s tím neumim, co už...
Letos jsem sledoval vic nez jindy, složení aut a moto parku ve str. Italii.
Pche..., maj uplne jiny mysleni, na nic si nehrajou.
Ale to patří jinam.
Letos jsem sledoval vic nez jindy, složení aut a moto parku ve str. Italii.
Pche..., maj uplne jiny mysleni, na nic si nehrajou.
Ale to patří jinam.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To byla ironie, Pedro. Jsem rád, když na místě "umanipuluji" Versyse, natož motku, co má skoro 300 kg, a to mi je 46 let a nejsem žádné tintítko. Za 10, 15, 20 let to bude fakt už jen ten scooter
800.000 Kč za Goldwing se darda neskutečná, co si budeme povídat, ale ono se to prodává. Když je poptávka... A to je ještě prd. Když jsem koukal do ceníku Kawy, objevil jsem tam úplný cenový extrém, Ninju H2R, za tu chtějí 1.4 milionu. Šílené, ale budiž.
800.000 Kč za Goldwing se darda neskutečná, co si budeme povídat, ale ono se to prodává. Když je poptávka... A to je ještě prd. Když jsem koukal do ceníku Kawy, objevil jsem tam úplný cenový extrém, Ninju H2R, za tu chtějí 1.4 milionu. Šílené, ale budiž.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To abych si koupil nějakou oplechovanou malorážku s variátorem. Věk na to již mámLibor píše: Jsem rád, když na místě "umanipuluji" Versyse, natož motku, co má skoro 300 kg, a to mi je 46 let a nejsem žádné tintítko. Za 10, 15, 20 let to bude fakt už jen ten scooter :-
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ty jsi vysoký, my menší, se s tím trápíme mnohem víc
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Joo, trochu jsem to pochopil, co naznačujes.
Ja nikdy nemel rad, auto, moto, tezkotonazniky. Spíše ještěrky.
Obcas jezdim na m.j., VTX 1300,1800 a chvili jo. Neco styl OCC.
Ale nesmis chtít masturbovat jinde nez na rovině.
Ja nikdy nemel rad, auto, moto, tezkotonazniky. Spíše ještěrky.
Obcas jezdim na m.j., VTX 1300,1800 a chvili jo. Neco styl OCC.
Ale nesmis chtít masturbovat jinde nez na rovině.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Vidím to stejně, 250kg bestie je asi dobrá na rychlou jízdu v přímce, ale na každodenní žití, proplétání v provozu, universálnost už asi moc ne. A co teprve pro novice, už těch 216 kg a 840 cm vysoké sedlo nad zemí je pro mě tak tak. Ženě se líbí cruisery, dalo mi práci ji vysvětlit, že Versys bude "universálnější", než třeba Vulcan.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No tohle pro me vubec neee.
Stejne jako BMW gs B2.
Uz se úcis radit bez spojky?
A taky zdravit se s motorkarema?
... Ja uz několik let nezdravim...., nevnimam
Stejne jako BMW gs B2.
Uz se úcis radit bez spojky?
A taky zdravit se s motorkarema?
... Ja uz několik let nezdravim...., nevnimam
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Je to takový Triumph, křižený s Afrikou a Bawem, no. Ale když mi se střední cesťáky tak nějak líbí...
Řazení je pro mě oříšek, ale fakt. Řadím, jak bych měl, tzn. rychle uzavřít plyn, spojka, kvalt, přesto to dává docela rány z převodovky, když řadím nahoru. Při klidných jízdách. Když řadím nahoru a jedu svižně, tak to rány nedělá, pozoruji to fakt jen při klidných jízdách. Shlédl jsem snad všechna videa, jak správně řadit. Nevím, novou motorku jsem nikdy neměl, možná, než si to sedne? U podřazování (s meziplynem samozřejmě) je ticho, samet.
Přece nebudu muset jezdit pořád kotel, aby byla převodovka při řazení tichá, hm? To mě docela štve. A docela pě překvapuje silný brzdný účinek při zavření plynu, ale to se mi daří vychytávat. Holt, novic
Zdravím, tady zatím každý mávl, tak se přizpůsobuji. V zatáčkách mi to ale ještě dělá problémy.
Řazení je pro mě oříšek, ale fakt. Řadím, jak bych měl, tzn. rychle uzavřít plyn, spojka, kvalt, přesto to dává docela rány z převodovky, když řadím nahoru. Při klidných jízdách. Když řadím nahoru a jedu svižně, tak to rány nedělá, pozoruji to fakt jen při klidných jízdách. Shlédl jsem snad všechna videa, jak správně řadit. Nevím, novou motorku jsem nikdy neměl, možná, než si to sedne? U podřazování (s meziplynem samozřejmě) je ticho, samet.
Přece nebudu muset jezdit pořád kotel, aby byla převodovka při řazení tichá, hm? To mě docela štve. A docela pě překvapuje silný brzdný účinek při zavření plynu, ale to se mi daří vychytávat. Holt, novic
Zdravím, tady zatím každý mávl, tak se přizpůsobuji. V zatáčkách mi to ale ještě dělá problémy.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40