Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Libore, z tý Afriky téměř určitě nedostaneš na zem. Ber to tak, že jsem hledání motorky pro mne věnoval fakt dost času. Pravda, přál jsem si kardan, ale od něho bych nakonec i upustil. A výsledek? Dostanu jedině ze sporťáků a chopperů (ani jedno jsem nechtěl), a pak z "mikro" cestovních endur (nevýkonné hračky pro holky anebo CF Moto ). Zbývá kategorie cesťáků, ale tam není zrovna velký výběr. Navíc jsou to stroje těžké a málo obratné, tedy snad kromě toho mého, který je kompaktnější a obratnější než cestovní skútr. Ale k tomu nechť se vyjádří Durex, jel na něm.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jelo se mi na tom fakt dobře. Je to přesně ten druh motorky,kdy když ráno vstaneš a máš chuť na výlet,tak vyjedeš a večer si dáváš pizzu na pláži v Chorvatsku a nejsi vůbec vyřízenej. Motor sice není žádnej dravec,ale vzhledem ke svý konstrukci toho předvádí opravdu dost a má to krásnej zátah. Je to překvapivě točivej motor a tak se ručička poměrně rychle vyšplhá na svůj vrchol alespoň co se prvních kvaltů týká.
Podvozkově nemám co vytknout. Je to těžší motorka,ale po rozjetí kila mizí. Má kardan,takže s tím se musí počítat a nemůže se tam zbrkle odkvaltovat o 2 níž s tím,že prostě jen pustím spojku a natož v zatáčce nebo na vodě.
Brzdy jsou taky ok,alespoň co si pamatuju,ale hodně toho ubrzdí motor.
Když to shrnu,tak celkově hodně vyvážená a povedená motorka. Ale na nějaký hodnověrnější závěry sem se povozil krátce a tak nemůžu hodnotit vadnutí brz, účinnost světel ve tmě, nějaký rušivý vibrace při delší cestě. To už musí majitel
Snad můj subjektivní názor není úplně mimo
Podvozkově nemám co vytknout. Je to těžší motorka,ale po rozjetí kila mizí. Má kardan,takže s tím se musí počítat a nemůže se tam zbrkle odkvaltovat o 2 níž s tím,že prostě jen pustím spojku a natož v zatáčce nebo na vodě.
Brzdy jsou taky ok,alespoň co si pamatuju,ale hodně toho ubrzdí motor.
Když to shrnu,tak celkově hodně vyvážená a povedená motorka. Ale na nějaký hodnověrnější závěry sem se povozil krátce a tak nemůžu hodnotit vadnutí brz, účinnost světel ve tmě, nějaký rušivý vibrace při delší cestě. To už musí majitel
Snad můj subjektivní názor není úplně mimo
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Blahopřeju a tiše závidím, takový jsou úplně nejvíc nejlepčí...!Jerry3 píše:...To ta "moje" žádné nemá, zato je zrzečka.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Že by dle hesla: Čím rezatější střecha,tím vlhčí sklep?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Durex:
To byl jen takový povzdech, náznak moto orgasmu, když človek dočetl poslední kapitolu toho textu Ač jsem Hondofil, tohle moto bych si nekoupil, i k vůli rozpočtu a dalšimu apektu, viz níže. Škoda, že ta kvalita pokulhává(vala), neboť než představili tento model, měli na jeho vývoj a tecnický postup výroby řadu let.
Jerry3:
Jo, to máš recht. Sedlo je skoro o 8 cm výš, než na Tigerovi, a to je už pořádný kus délky. Afrika není pro pidižvíky a lidi s omezeným rozpočtem, bez debat. A bylo by mi docela líto (pokud bych na to měl money a výšku) s tím, co by novici, střelit někde o šotolinu Vybral jsi to, co Ti slouží dle představ, kéž budu mít to štěstí také i já.
To byl jen takový povzdech, náznak moto orgasmu, když človek dočetl poslední kapitolu toho textu Ač jsem Hondofil, tohle moto bych si nekoupil, i k vůli rozpočtu a dalšimu apektu, viz níže. Škoda, že ta kvalita pokulhává(vala), neboť než představili tento model, měli na jeho vývoj a tecnický postup výroby řadu let.
Jerry3:
Jo, to máš recht. Sedlo je skoro o 8 cm výš, než na Tigerovi, a to je už pořádný kus délky. Afrika není pro pidižvíky a lidi s omezeným rozpočtem, bez debat. A bylo by mi docela líto (pokud bych na to měl money a výšku) s tím, co by novici, střelit někde o šotolinu Vybral jsi to, co Ti slouží dle představ, kéž budu mít to štěstí také i já.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To pak člověk i brzdí víc než je potřebaHombre píše:Cítil jsem i přes páteřák jen ty její čtverky.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Díky, Honzo!
Jinak doplním:
- svítí skvěle (po správném seřízení světel, jsou tam čtyři!);
- ochrana jezdce před větrem a deštěm (pokud tedy zrovna nepanuje přímo průtrž mračen, kdy už voda valí přes nádrž do rozkroku) výborná;
- ideální posez (pro mne);
- ale topí do rozkroku (zpod sedla);
- brzdy nevadnou, ovšem po vyschnutí po dešti přední skřípe a stává se kousavou, zadní je málo účinná (lepší se to až po důkladném ohřátí používáním v horách);
- nevhodně umístěný chladič oleje těsně za předním kolem (zanáší se blátem);
- bohužel je to jeden velký vibrátor (chce to přinejmenším vhodné rukavice);
- má plastovou nádrž (to vylučuje použití magnetických tankbag-ů) a vzhledem ke spotřebě příliš malou (na cesťák);
- PP si co do průměrné spotřeby vymýšlí až o 1,5 litru (při indikované spotřebě 4,9 jedu v reálu za 7,0; piánko ve skupině jsem jezdil za 9, ideální rychlost z hlediska spotřeby 140-160);
- pro mne po setmění nečitelná přístrojovka (jantarové podsvícení mi před očima vytvoří "jeden velký flek");
- na omezovač jsem zatím nenarazil, ale v jistém momentě motor prostě zvadne a už nemá smysl ho déle držet pod krkem;
- "hlásiče" náklonu na stupačkách jsou naprd, opakovaně jsem už dřel hlavním stojanem, a to mi ještě pár mm "poserproužku" zbývalo;
- schopnost zrychlovat je z mého pohledu impozantní, zejména pak "nahoře" (tachometrově; deklarovaný údaj z 0 na 100 za 4,6 s).
Pro Libora: Jestli doporučuji? Ne, neboť osmiventilovou verzi za přijatelný peníz neseženeš a čtyřventilová je dost odlišná - v negativním slova smyslu.
Jinak doplním:
- svítí skvěle (po správném seřízení světel, jsou tam čtyři!);
- ochrana jezdce před větrem a deštěm (pokud tedy zrovna nepanuje přímo průtrž mračen, kdy už voda valí přes nádrž do rozkroku) výborná;
- ideální posez (pro mne);
- ale topí do rozkroku (zpod sedla);
- brzdy nevadnou, ovšem po vyschnutí po dešti přední skřípe a stává se kousavou, zadní je málo účinná (lepší se to až po důkladném ohřátí používáním v horách);
- nevhodně umístěný chladič oleje těsně za předním kolem (zanáší se blátem);
- bohužel je to jeden velký vibrátor (chce to přinejmenším vhodné rukavice);
- má plastovou nádrž (to vylučuje použití magnetických tankbag-ů) a vzhledem ke spotřebě příliš malou (na cesťák);
- PP si co do průměrné spotřeby vymýšlí až o 1,5 litru (při indikované spotřebě 4,9 jedu v reálu za 7,0; piánko ve skupině jsem jezdil za 9, ideální rychlost z hlediska spotřeby 140-160);
- pro mne po setmění nečitelná přístrojovka (jantarové podsvícení mi před očima vytvoří "jeden velký flek");
- na omezovač jsem zatím nenarazil, ale v jistém momentě motor prostě zvadne a už nemá smysl ho déle držet pod krkem;
- "hlásiče" náklonu na stupačkách jsou naprd, opakovaně jsem už dřel hlavním stojanem, a to mi ještě pár mm "poserproužku" zbývalo;
- schopnost zrychlovat je z mého pohledu impozantní, zejména pak "nahoře" (tachometrově; deklarovaný údaj z 0 na 100 za 4,6 s).
Pro Libora: Jestli doporučuji? Ne, neboť osmiventilovou verzi za přijatelný peníz neseženeš a čtyřventilová je dost odlišná - v negativním slova smyslu.
Naposledy upravil(a) Jerry3 dne pát črc 13, 2018 9:05, celkem upraveno 1 x.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Hele, na rozdíl od aut nemám vůbec žádné osobní stovnání. Mým hlavním požadavkem bylo dostat, a pak ten kardan...Libor píše:...Vybral jsi to, co Ti slouží dle představ, kéž budu mít to štěstí také i já.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jerry3: to já mám v papírech 4.3 na stovku. U mne to bude kratšíma kvalty a menší maximálkou. V RU jsem jezdil za 4,5 litru, a nyní se zase pod pět nemohu dostat.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
U mne je problém s příliš dlouhou jedničkou a nespoluprací motoru pod 3 000 ot./min., což si často odnáší spojka, k tomu zřejmě trochu poddimenzovaná.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To potom i ve městě žádná hitparáda. To musíš pokaždé od semaforu vystřelit, aniž by jsi chtěl.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jerry,jestli tě to potěší,tak to rozhodně není tak hrozný,jako na ktm. U tebe je to i použitelný ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo, potěšils! Rozjezd na skútru od světel je rozhodně příjemnější. A to blikání kontrolky protiprokluzu k tomu...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak to jsem netušil,že jste chlapci na zrzky. No já nemusím závidět ani žádnou vozit a doufat,bo mám svou vlastní doma.Colommbo píše:Blahopřeju a tiše závidím, takový jsou úplně nejvíc nejlepčí...!Jerry3 píše:...To ta "moje" žádné nemá, zato je zrzečka.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak proto na olejsrazu nechceš nikdy přespat.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50