Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Libore, z tý Afriky téměř určitě nedostaneš na zem. Ber to tak, že jsem hledání motorky pro mne věnoval fakt dost času. Pravda, přál jsem si kardan, ale od něho bych nakonec i upustil. A výsledek? Dostanu jedině ze sporťáků a chopperů (ani jedno jsem nechtěl), a pak z "mikro" cestovních endur (nevýkonné hračky pro holky anebo CF Moto :mrgreen: ). Zbývá kategorie cesťáků, ale tam není zrovna velký výběr. Navíc jsou to stroje těžké a málo obratné, tedy snad kromě toho mého, který je kompaktnější a obratnější než cestovní skútr. Ale k tomu nechť se vyjádří Durex, jel na něm.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Jelo se mi na tom fakt dobře. Je to přesně ten druh motorky,kdy když ráno vstaneš a máš chuť na výlet,tak vyjedeš a večer si dáváš pizzu na pláži v Chorvatsku a nejsi vůbec vyřízenej. Motor sice není žádnej dravec,ale vzhledem ke svý konstrukci toho předvádí opravdu dost a má to krásnej zátah. Je to překvapivě točivej motor a tak se ručička poměrně rychle vyšplhá na svůj vrchol alespoň co se prvních kvaltů týká.

Podvozkově nemám co vytknout. Je to těžší motorka,ale po rozjetí kila mizí. Má kardan,takže s tím se musí počítat a nemůže se tam zbrkle odkvaltovat o 2 níž s tím,že prostě jen pustím spojku a natož v zatáčce nebo na vodě.

Brzdy jsou taky ok,alespoň co si pamatuju,ale hodně toho ubrzdí motor.

Když to shrnu,tak celkově hodně vyvážená a povedená motorka. Ale na nějaký hodnověrnější závěry sem se povozil krátce a tak nemůžu hodnotit vadnutí brz, účinnost světel ve tmě, nějaký rušivý vibrace při delší cestě. To už musí majitel :wink:

Snad můj subjektivní názor není úplně mimo :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Jerry3 píše:...To ta "moje" žádné nemá, zato je zrzečka. :mrgreen:
Blahopřeju a tiše závidím, takový jsou úplně nejvíc nejlepčí...! :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Že by dle hesla: Čím rezatější střecha,tím vlhčí sklep? :D
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Libor »

Durex:
To byl jen takový povzdech, náznak moto orgasmu, když človek dočetl poslední kapitolu toho textu :-) Ač jsem Hondofil, tohle moto bych si nekoupil, i k vůli rozpočtu a dalšimu apektu, viz níže. Škoda, že ta kvalita pokulhává(vala), neboť než představili tento model, měli na jeho vývoj a tecnický postup výroby řadu let.

Jerry3:
Jo, to máš recht. Sedlo je skoro o 8 cm výš, než na Tigerovi, a to je už pořádný kus délky. Afrika není pro pidižvíky a lidi s omezeným rozpočtem, bez debat. A bylo by mi docela líto (pokud bych na to měl money a výšku) s tím, co by novici, střelit někde o šotolinu :-) Vybral jsi to, co Ti slouží dle představ, kéž budu mít to štěstí také i já.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

Hombre píše:Cítil jsem i přes páteřák jen ty její čtverky.:P
:P To pak člověk i brzdí víc než je potřeba :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Díky, Honzo!

Jinak doplním:
- svítí skvěle (po správném seřízení světel, jsou tam čtyři!);
- ochrana jezdce před větrem a deštěm (pokud tedy zrovna nepanuje přímo průtrž mračen, kdy už voda valí přes nádrž do rozkroku) výborná;
- ideální posez (pro mne);
- ale topí do rozkroku (zpod sedla);
- brzdy nevadnou, ovšem po vyschnutí po dešti přední skřípe a stává se kousavou, zadní je málo účinná (lepší se to až po důkladném ohřátí používáním v horách);
- nevhodně umístěný chladič oleje těsně za předním kolem (zanáší se blátem);
- bohužel je to jeden velký vibrátor (chce to přinejmenším vhodné rukavice);
- má plastovou nádrž (to vylučuje použití magnetických tankbag-ů) a vzhledem ke spotřebě příliš malou (na cesťák);
- PP si co do průměrné spotřeby vymýšlí až o 1,5 litru (při indikované spotřebě 4,9 jedu v reálu za 7,0; piánko ve skupině jsem jezdil za 9, ideální rychlost z hlediska spotřeby 140-160);
- pro mne po setmění nečitelná přístrojovka (jantarové podsvícení mi před očima vytvoří "jeden velký flek");
- na omezovač jsem zatím nenarazil, ale v jistém momentě motor prostě zvadne a už nemá smysl ho déle držet pod krkem;
- "hlásiče" náklonu na stupačkách jsou naprd, opakovaně jsem už dřel hlavním stojanem, a to mi ještě pár mm "poserproužku" zbývalo;
- schopnost zrychlovat je z mého pohledu impozantní, zejména pak "nahoře" (tachometrově; deklarovaný údaj z 0 na 100 za 4,6 s).


Pro Libora: Jestli doporučuji? Ne, neboť osmiventilovou verzi za přijatelný peníz neseženeš a čtyřventilová je dost odlišná - v negativním slova smyslu.
Naposledy upravil(a) Jerry3 dne pát črc 13, 2018 9:05, celkem upraveno 1 x.
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Libor píše:...Vybral jsi to, co Ti slouží dle představ, kéž budu mít to štěstí také i já.
Hele, na rozdíl od aut nemám vůbec žádné osobní stovnání. Mým hlavním požadavkem bylo dostat, a pak ten kardan... :mrgreen:
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Jerry3: to já mám v papírech 4.3 na stovku. U mne to bude kratšíma kvalty a menší maximálkou. V RU jsem jezdil za 4,5 litru, a nyní se zase pod pět nemohu dostat.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

U mne je problém s příliš dlouhou jedničkou a nespoluprací motoru pod 3 000 ot./min., což si často odnáší spojka, k tomu zřejmě trochu poddimenzovaná.
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

To potom i ve městě žádná hitparáda. To musíš pokaždé od semaforu vystřelit, aniž by jsi chtěl.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Jerry,jestli tě to potěší,tak to rozhodně není tak hrozný,jako na ktm. U tebe je to i použitelný ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Jo, potěšils! Rozjezd na skútru od světel je rozhodně příjemnější. A to blikání kontrolky protiprokluzu k tomu... :lol:
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od lengy60 »

Colommbo píše:
Jerry3 píše:...To ta "moje" žádné nemá, zato je zrzečka. :mrgreen:
Blahopřeju a tiše závidím, takový jsou úplně nejvíc nejlepčí...! :wink:
Tak to jsem netušil,že jste chlapci na zrzky. :shock: No já nemusím závidět ani žádnou vozit a doufat,bo mám svou vlastní doma. :lol:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

Tak proto na olejsrazu nechceš nikdy přespat.:P
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Odpovědět