Se nekdy mrkni do zrcadla jak vypadas v prilbe a kombineze..a jak vypadaji ostatni motorkári Jako ufóni,tož ni?Pitris píše:To co tu napsal Durex je velká pravda Ale toho kopřivnickýho kluka s ufonem taky nechápu
Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A je neco co bys nezvladl?Bohuzel takoveho jsem znal..Jerry3 píše:Však já psal o výkonu. Objem mu sice napomáhá, ale těch 75 kW již hravě zvládám a někdy bych uvítal víc.
Obecne..s chvástáním se akorat clovek znehodnotí v očích druhých.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A to ja střídám. Par svych, další půjčený. Po bouracce jsem s pujcovanim radsi skoncil.Hombre píše:To já měl jednoduchý, mě ten bawec byl asi souzen a neměnil bych.
Moto vybiram dle typu a co nabizi, co mu můžu dat ja a je ochotno dat. To same auto. Znacka az na druhym miste.
Ted zas musim podekovat vynalezci D-iridium a chlapovi, co mi kdysi do nich popostrcil. Cestou do Phy, 30km Alpsky lijak. To by odtokovy kanalek predniho valce nedal a svice by zas vynechavala, jako pred lety v lijacich. Diky tomu jsem tehda pak dal privalovy deste v Alpach bez jediného cuknuti.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Proč chvástání? Někdo se (něco) (na)učí rychle. Vždyť stačí přijít na ten grif a nebát se. Výlet do RO a pouhých 3600 km mi díky rozmanitosti podmínek ten grif poskytly. Musel jsem na něj ovšem přijít sám. Teprve po návratu jsem si pustil některá "výuková" videa a nestačil se divit, co všechno údajně dělám blbě, nicméně některé věci prostě již měnit nehodlám, neboť přinejmenším u mě nefungují. Např. před horskou vracečkou nyní zásadně používám zadní brzdu, což se prý určitě nemá, neboť použití přední mi motorku rovná/staví, a já ji pak už do zatáčky nedokážu včas sklopit (dle instruktážního videa tomu má být přesně naopak). Ty správné věci, na které jsem rovněž musel přijít sám, teď ponechávám stranou.
A co si o mně myslí ostatní, to je mi srdečně jedno. Nepotřebuji být součástí stáda, abych se cítil v pohodě.
Jinak těch 102 PS je na tak těžkou motorku se mnou v sedle a něco zavazadly za určitých situací opravdu málo. Zároveň však uznávám, že co do jízdního stylu jsem pravým opakem třeba Pedra.
P.S.: Motorku jsem si pořídil ke skútru jenom proto, abych nemusel řešit "rozpočet na předjíždění". A tento účel stále beze zbytku naplňuje, navzdory tomu, co jsem napsal výše.
P.P.S.: RO pro mne bylo celkově vzato v pohodě - ve srovnání trasou 330 km po převzetí motorky při teplotách 4 - 6 st. C, napřed za mírného mrholení a návazně, po setmění, za prudké vichřice, kdy jsem na motorce, a k tomu ještě takovéto, seděl od autoškoly vlastně poprvé v životě. A také jsem to zvládl!
A co si o mně myslí ostatní, to je mi srdečně jedno. Nepotřebuji být součástí stáda, abych se cítil v pohodě.
Jinak těch 102 PS je na tak těžkou motorku se mnou v sedle a něco zavazadly za určitých situací opravdu málo. Zároveň však uznávám, že co do jízdního stylu jsem pravým opakem třeba Pedra.
P.S.: Motorku jsem si pořídil ke skútru jenom proto, abych nemusel řešit "rozpočet na předjíždění". A tento účel stále beze zbytku naplňuje, navzdory tomu, co jsem napsal výše.
P.P.S.: RO pro mne bylo celkově vzato v pohodě - ve srovnání trasou 330 km po převzetí motorky při teplotách 4 - 6 st. C, napřed za mírného mrholení a návazně, po setmění, za prudké vichřice, kdy jsem na motorce, a k tomu ještě takovéto, seděl od autoškoly vlastně poprvé v životě. A také jsem to zvládl!
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Taky, od určité doby, je mi fuk co si kdo mysli a ze ve spoustě veci nezapadam do stadoidnich mantinelu? A co ma bejt. Kdo mi zna vi, kdo chce bere, kdo ne, jeho problém a hledani podpory ve stade normalnovcu.
A jelikož mam hodne, ale fakt hodne km v sedle kola, zejména v horach po cely rok, rovněž jsem naucen pouzivat pri snizene adhezi, pomale jizde ve, nejen vraceckach, zadni brzdu. A ze to neni mororkarsky? I jine veci delam na motce jinak a taky ji jinak používám. Nejsem tedy skatulkovy motorkář. Jsem free rider a jezdici s vystraznyma znakama na hadrech. Tedy nejsem motorkář ale motocyklista. Nikdo mi nic neucil, a po daaaaavnem jezdeni na CZ praseti, jsem začal v nove dobe skutrovat, pujcovat a uz to slo. Ucil se sam, neco dokoukal, neco predelal. Takže Jardo, neco si nech poradit, pujde li to lip, ok. Ne? Udel a natrenuj po svym.
A jelikož mam hodne, ale fakt hodne km v sedle kola, zejména v horach po cely rok, rovněž jsem naucen pouzivat pri snizene adhezi, pomale jizde ve, nejen vraceckach, zadni brzdu. A ze to neni mororkarsky? I jine veci delam na motce jinak a taky ji jinak používám. Nejsem tedy skatulkovy motorkář. Jsem free rider a jezdici s vystraznyma znakama na hadrech. Tedy nejsem motorkář ale motocyklista. Nikdo mi nic neucil, a po daaaaavnem jezdeni na CZ praseti, jsem začal v nove dobe skutrovat, pujcovat a uz to slo. Ucil se sam, neco dokoukal, neco predelal. Takže Jardo, neco si nech poradit, pujde li to lip, ok. Ne? Udel a natrenuj po svym.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Na instruktážní videa jsem se raději ani nedíval. Zadní brzdu vůbec nepoužívám ( jen na semaforu, když chci sundat ruky z řiditek). Vše brzdím předkem a zbytek doladí kardan s motorem. Jezdím tak, jak mě motorka sama naučila co je pro ní optimální. A na každou se musí jinak. Jak podotkl Jarda, z patnácti mašin bylo 4x boxer, 1x myslí že 750 BMW, zbytek Hondy , Tiger, ducka, To bude vědět Jarda. Já jel první, navigoval a udával tempo. Zatáčkovitéma partiema jeli mou stopu a každá mašina ve stejných podmínkách( neřeším váhu) se chovala Jinak, což Jarda ze zadní pozice hezky viděl. Některé pomalu šly do krizovky. Co se týče toho, že ježděním jaksi mašina ztrácí výkon, to je i u mne několikrát jsem tam kopal šestku, která tam není.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pitris píše:To co tu napsal Durex je velká pravda Ale toho kopřivnickýho kluka s ufonem taky nechápu
A co vidíš v zrcadle TyNOVON píše:Se nekdy mrkni do zrcadla jak vypadas v prilbe a kombineze..a jak vypadaji ostatni motorkári Jako ufóni,tož ni?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
BohaPitris píše:Pitris píše:To co tu napsal Durex je velká pravda Ale toho kopřivnickýho kluka s ufonem taky nechápuA co vidíš v zrcadle TyNOVON píše:Se nekdy mrkni do zrcadla jak vypadas v prilbe a kombineze..a jak vypadaji ostatni motorkári Jako ufóni,tož ni?
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
....jeho
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tyger by se mi rozhodně líbil. A nepopírám, že ten tříhrnek má něco dosebe
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Asi jsem se zamiloval
https://www.tipmoto.com/motorky/triumph ... -1050.html
Otázečka, je 800 ccm a 90 PS málo, nebo je fakt vhodnější ten litr a 115 PS? Bo, pěkná je i ta osmistovka...
https://www.tipmoto.com/motorky/triumph ... viska.html
Asi litr, co?
Motka je, jak psal Durex sice dražší, ale vypadá hodně k světu Co servis, dostupnost dílů? Neni to exot, hm? Dosahuje kvalit Hondy, Suzuki?
https://www.tipmoto.com/motorky/triumph ... -1050.html
Otázečka, je 800 ccm a 90 PS málo, nebo je fakt vhodnější ten litr a 115 PS? Bo, pěkná je i ta osmistovka...
https://www.tipmoto.com/motorky/triumph ... viska.html
Asi litr, co?
Motka je, jak psal Durex sice dražší, ale vypadá hodně k světu Co servis, dostupnost dílů? Neni to exot, hm? Dosahuje kvalit Hondy, Suzuki?
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Mně,jako motocyklovému analfabetovi se víc líbí ta 800.A asi by to chtělo zjistit hmotnost strojů,ta dělá svoje,takže se snadno může stát,že osmikilčo pojede lépe než litr.
P.S.A pak že lidi nemaj prachy.
P.S.A pak že lidi nemaj prachy.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ono o tom jezdeckém stylu a jak vlastně jezdit je složitější,ale vlastně né zase tak tolik. Ale bylo by to nadlouho a navíc text nedá to,co osobní zkušenost na letišti,kde mám možnost taky školit Popřípadě stačí trochu volnýho placu a pak jen soustředěnost žáků
Ta 800 jede sakra moc dobře (rozumějte na 800 kubíků) a pro tento styl úplně stačí. A to,co předvádí ten motor v otáčkách je prostě libový. Ale chce to mít laďák. Origo je nic moc. Ta 1050 nejede taky vůbec špatně. Je pravda,že sem to čekal jiný,ale šlo spíš o trojúhelník stupačky/sedlo/řidítka. Ta motorka,ačkoliv vypadá velká,tak zase tak velká není. Alespoň pro mě. Jinak motorově na začátek víc než dobrý. Ale nevyděsí a normální ježdění paráda.
Jen je potřeba počítat s tím,že okufrovat takovou motorku je cca 20 000 kč ... A to nemluvím o přídavném padacím rámu a přídavných světlech atd Takže pokud možno koukat na moto s doplňkama.
Každopádně zkus obě a pak si vyber A exot už to takovej není. Triumph poslední dobou frčí a s dílama problémy nejsou,alespoň co se běžného spotřebáku týká
Ta 800 jede sakra moc dobře (rozumějte na 800 kubíků) a pro tento styl úplně stačí. A to,co předvádí ten motor v otáčkách je prostě libový. Ale chce to mít laďák. Origo je nic moc. Ta 1050 nejede taky vůbec špatně. Je pravda,že sem to čekal jiný,ale šlo spíš o trojúhelník stupačky/sedlo/řidítka. Ta motorka,ačkoliv vypadá velká,tak zase tak velká není. Alespoň pro mě. Jinak motorově na začátek víc než dobrý. Ale nevyděsí a normální ježdění paráda.
Jen je potřeba počítat s tím,že okufrovat takovou motorku je cca 20 000 kč ... A to nemluvím o přídavném padacím rámu a přídavných světlech atd Takže pokud možno koukat na moto s doplňkama.
Každopádně zkus obě a pak si vyber A exot už to takovej není. Triumph poslední dobou frčí a s dílama problémy nejsou,alespoň co se běžného spotřebáku týká
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No skocit do litru, coz je asi dnes povinné a 250+kg k tomu..., asi jo.
Nejsem zrovna Jawak, nicmene základní návyky by si kazdy mel vojet na necem, co neublizi jemu ani okoli.
A Jardo promin, poznamka Jirky, ma urcity smysl, poentu.
Nejsem zrovna Jawak, nicmene základní návyky by si kazdy mel vojet na necem, co neublizi jemu ani okoli.
A Jardo promin, poznamka Jirky, ma urcity smysl, poentu.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Je to i manipulaci na miste, zvednout spadly ze stojanku nebo skarpy...
Honzo, chapu Tve mysleni, nicmene, nech bazanty obecne, rozjezdit. A nechat si prvni motku na furt? ?
Co poradit na rok treba KLE, a podobné. At si to, nejen Libor, vohmata.
Sice nevim, presne o koho se jedná
Kdyz se tady, všeobecně kritizuje,... mladici si hned po ridicaku koupi autoraketu a udelaji pruser.........
Honzo, chapu Tve mysleni, nicmene, nech bazanty obecne, rozjezdit. A nechat si prvni motku na furt? ?
Co poradit na rok treba KLE, a podobné. At si to, nejen Libor, vohmata.
Sice nevim, presne o koho se jedná
Kdyz se tady, všeobecně kritizuje,... mladici si hned po ridicaku koupi autoraketu a udelaji pruser.........