Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Na T.alpu 650 2005,6 jsem sveho casu jezdil. Pohodlne,ucelove,spolehlive,citelne. U motorek emoce nehledam,ucelnost techniku a vlastnosti ano. Jak vyse pisu,dost se lisim z prumeru. T.alp by mi vyhovoval jizne,pouze na mne vysoky a jako i u jinych endur a Skovych nahacu,moc plastu a pristrojovy panel,svetlo napevno a v tom otacejici se riditka.
Ve dvou jsem na nem nejel. Nikoho jsem nevozil skoro nikdy,a nebudu. To by mi nebavilo. Pritule nejezdi. A kdyby,koupi si svoje...
Polovicni zabava,dvojta zodpovednost a vaha navic + spousta zbytecnych dotazu a pripominek.

Nedavno jsem nekomu kupoval Fazera 6 karbec. Byl z neho nadsen,uz uz aby byl doma. Spousta doplnku,nalesteny,zluty...
Motor za tepla ne a ne jit kulate. Druhy valec mel znatelne chladnejsi svod. Na muj dotaz,zda mozno aspon kouknou na svice,majitel ztratil zajem nam to prodat...,
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9929
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Colommbo »

Jerry: Aby ses nerouhal, woe... Na velký motorce jezdíš půl roku a zcela upřímně - svým vyjádřením jsi mě překvapil... :?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

Jenom jsem konstatoval, že můj pocit "dostatečného výkonu" prostě opadl a nastoupil pro mne zcela standardní pocit "nedostatečného výkonu". Možná proto, že jsem nikdy neřídil nic, kde bych konstatoval, že "tohle už je přemotorované". Tedy jsem se i v případě jedné stopy dostal do mého normálu. Bylo jen otázkou času, kdy to nastane, a i mne samotného překvapilo, že až tak rychle. A jsem rád jednomu, totiž že ta moje motka kromě ABS nemá žádné elektronické pomocníky, tj. cítím, kdy a že už jsem na limitu. Např. v situaci, kdy po vytočení dvojky si na mokrém nepříliš kvalitním asfaltu hrábla i trojka. Jo a to ABS jsem už také "otestoval".

P.S.: Před cestou do RO jsem se rozloučil s blízkými přáteli, závěť mám řádně notářsky uloženou již od doby mého výletu do míst, kam člověka pouštějí jen na revers. Tím chci říct asi tolik, že jsem si vědom rizik.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pitris »

To co tu napsal Durex je velká pravda :wink: Ale toho kopřivnickýho kluka s ufonem taky nechápu :(
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Pedro »

Je to jen takova rikacka,na tom neni nic k chapani. PROSTE JAKOBY versik :D
Souvislosti s nicim.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

A ty si jako jeho tiskový mluvčí jo? :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Libor »

V podstatě si to napsal dobře a nic jiného, než souhlasit, se s tím dělat nedá. Varadero není žádný brutální stroj a jeho litr by mohl mít potenciál uspokojit i choutky, které by mohly vyvstat po roce, dvou užívání. A nemusel by mě hned ze startu "vyděsit". U Transalpu bych fakt mohl časem mít pocit nedostatečnosti výkonu. Znám se, něco koupím a vymazlím, veškerou techniku, co doma mám. Zbavovat se toho pak záhy... Škoda, nikdo to neocení a ztratím kasu.

Chte se s tím projet, vyzkoušet, zdá se mi vyšší v sedle, než Transalp, ten mi příjde jako compact.

Je dobré, že dokážeš takové věci predikovat, posoudit stroj, a navrhnout dlouhodobé řešení. Motorku bych si chtěl taky vymazlit, určitě ponechat dost let. Nejsem a vím, že ani nebudu závodník, pud sebezáchovy mám i v autě. Bude mě bavit adventure, s ženou výlety, třeba i mimo ČR, v klidu, v mezích předpisů, ale jak píšeš, chce to výkon navíc, k vůli únikovým krizím.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Varan není špatnej,ale existují i lepší motorky. Navíc sehnat Varadero v dobrým stavu bude taky dost těžký,ale lehčí,než starou Afriku :) Existuje třeba ještě Suzuki Vstrom (ano opravdu strom jako strom :lol: ) popřípadě Kawasaki KLV,což je úplně to samý,jen to má jiný logo. Byl to vlastně jeden z prvních pokusů sdílení mezi moto výrobci. A teď o jednom vyvoněným KLV vím a dokonce mnou servisované a všechny potencionální problémy odstraněny.

Dale je taky Aprilia Caponord,ale těch je málo a budou toho mít dost za sebou,ale jede to neskutečně. Nevylučoval bych ani Triumph Tiger. Na BMW a KTM moc nekoukej. Pak je tam cestovnější Yamaha TDM 900.

A předvídat to dokážu na základě mnohaletých zkušeností ze svého okolí. S lidma jezdím celkem pravidelně nakupovat jako technická podpora a s některýma se vídávám dost často. A pak jsou i ti,kterým moto servisuju po koupi a následně před prodejem a mezi těmito dvěma časovými údaji relativně taky neuběhne moc měsíců. A víceméně všechno stejný jmenovatel. Nevhodný výběr už na začátku ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

A proč se nemá na BMW a KTM moc koukat?
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Jerry3 »

V RO nás bylo hafo motorek, tak jsem měl příležitost si je důkladněji prohlédnout a také se o nich pobavit s jejich majiteli. Navíc jsem měl příležitost pozorovat i jejich jízdní projev, byť ne přímo zpoza jejich řídítek. Díky tomu musím uznat, že na těch BMW fakt něco je, byť jsem si donedávna myslel, že je to jen projev jistého druhu "značkařství". Také jsem přestal toužit po "malém" Tigeru, naopak nepřestal toužit po malé Multistradě. Ovšem malé "F" od BMW... :wink:
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

A co by si měl u BMW vybrat? R1200GS je drahý. R1150 GS je taky drahý,starý a nejede resp asi jako ten Transalp. Navic jsou vysoký. Jasně,spousta jich je se sníženým sedlem a i v serii má třeba 1150 polohovatelný sedlo. Ale servisně podvozek a kardan dokáže udělat vítr v peněžence.

A co u KTM? 950 ADV je vysokej a bude mít už po tanečních. 990 jsou pořád drahý,navíc taky dost ojetý a stříkačky jsou ucukaný. Takže radši karbec,ale to sme zase u 950. jednu takovou servisuju. A nasypáno je v ní dost. A pořád nejsme u konce. Protože to každej huntuje a kloudně tomu 3. až x tý majitel moc nedá. Naproti tomu za stejný peníze bude mít vyvoněný KLV,Stroma nebo cokoliv jinýho japonskýho s minimálním servisem a hlavně minimálníma potencionálníma závadama ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

F800 od BMW je pro mě rozporů plný. Někomu vyhovuje,někomu ne. někomu se sype,někomu ne. Za mě osobně radši toho tygra s tím jeho motorem. Ten je super!

Ono to pobláznění GS sem taky nechápal,než sem to zkusil. Je to super. Když to funguje! Alespoň na cestování po asfaltu. A co si budem povídat. Dnešní enduro je o asfaltu a Alpách! GS tě odveze pohodlně na druhej konec světa,nevezme si moc a ještě u toho budeš mít rohlík na tváři. Když je dobrej podvozek,tak je jízda neskutečná ai když to moc nejede,tak není rychlejších motorek. Brzdy super a kardan je na cestování fakt super!

Ale vydechlej podvozek v nejlepší případě stojí cca 25000 kč za hyperpro. Rozsypanej kardan tě zastaví. Záleží,zda jen velký ložisko a gufero, kuželíkový ložiska uložení, přetočenej kříž, sáknoucí hruška a nebo kombinace všeho dohromady ... To pak tisíce lítaj a na Fagaraši to neopravíš. Naopak přetrhlej řetěz spraví spojka za 80 kč (pokud ti teda ten volnej konec neudělá díru do bloku a nebo tě nevezme po zádech :) ) ... A klasický podvozky i USD se dají relativně dobře a levně servisovat ...
Naposledy upravil(a) Durex dne úte črc 10, 2018 13:10, celkem upraveno 1 x.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Libor
Příspěvky: 1625
Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Libor »

Koukám na tipmoto a sehnat Strom(a), to je název :D, v litru, je téměř nemožné, samé 650. Ta Kawa, hm jen dva biky. Varader je na výběr trošku víc.
Chtěl bych něco novějšího, krom stáří i proto, že design adventure motorek se mi líbí víc z roku kolem 2010, než 2000. Druhým aspekterm je i dostupnost ND, vůbec netuším, jaké ceny jsou japončíků a jaké u angličana, nebo rakušana, či itala.
Koukal jsem i na toho Tigera a vypadá fajn, pěkný stroj.
Problém je v tom, že nemám ani ponětí, jak to je vysoké, jak to jezdí, vůbec šajna o říditelnosti. Chci vidět, jak reálné bude tohle všechno detailně vyzkoušet :-)
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Durex »

Tady je to mnou servisované KLV
https://www.motoinzerce.cz/motorky/kawa ... -1000.html

Jinak tiger 800 bude kolem 150 000 kč,rovněž i f800,aby to za něco stálo ... Ale nejlepší bude,když si to objedeš,osedláš a uděláš alespoň předběžnej názor sám
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Hombre
Příspěvky: 1881
Registrován: úte bře 09, 2010 18:37
Bydliště: Zlín

Re: Motorky a o motorkách všeobecně

Příspěvek od Hombre »

To já měl jednoduchý, mě ten bawec byl asi souzen a neměnil bych.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Odpovědět