Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Durex: Máš zkušenost s Ultra lehkýma baterkama Exide Li -lon co váží 0,8 kg ? Kolik to může vydržet na R1 ? 2 -3 roky ? Sem si říkal když, tak už toto. Uspora váhy pod sedlem 2.2 kg musí být cítit. Nebo to neřešit a vzít obyčejnější Exide za 1200kč ?
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Zkušenost mám já. Probereme to v pondělí.
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
V první řadě je dobrý na to mít nabíječku,i když je pravda,že dobíjecí proces na moto je pořád stejnej a vůbec nebere v potaz koncepci baterky ...
Ta váha a rozměry jsou hlavním a v podstatě jediným pádným argumentem,proč to pořídit,ale jen za předpokladu,že stavím závodničku a nebo stavbu (třeba cafíčko nebo scramblera a nechci mít nikde hnusnej kastlík na aku). U klasický silnice mi to přijde trochu zbytečný a ty 2 kila určitě nepoznáš ...
Životnost se bude odvíjet podle regulace dobíjení a podle max. napětí. Osobně sem pro klasiku,která je levnější,má větší kapacitu a vydrží v průměru 4-5 let. Kde neskutečně poznáš snížení i malého procenta váhy je na kolech. Takové kované marchesini … ale to sme cenově úplně někde jinde
Ta váha a rozměry jsou hlavním a v podstatě jediným pádným argumentem,proč to pořídit,ale jen za předpokladu,že stavím závodničku a nebo stavbu (třeba cafíčko nebo scramblera a nechci mít nikde hnusnej kastlík na aku). U klasický silnice mi to přijde trochu zbytečný a ty 2 kila určitě nepoznáš ...
Životnost se bude odvíjet podle regulace dobíjení a podle max. napětí. Osobně sem pro klasiku,která je levnější,má větší kapacitu a vydrží v průměru 4-5 let. Kde neskutečně poznáš snížení i malého procenta váhy je na kolech. Takové kované marchesini … ale to sme cenově úplně někde jinde
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Honzo slyšel jsem že u Rossiho v týmu potřebují mechanikaDurex píše:Ohlednutí za dubnem ....
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B9384AD
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Adame neřeš dvě kila na motorce, ta R1 je uveze
A kdyby si byl na srazu, tak o ty dvě kila víc máš po tom víkendu i Ty na váze, a taky by to odvézt musela
A kdyby si byl na srazu, tak o ty dvě kila víc máš po tom víkendu i Ty na váze, a taky by to odvézt musela
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No já najezdím za rok max 4-5 tis km. Převážně jedu v neděli okolo 10 hod, kdy je na silnici klid a jednou v týdnu na večer. Ta váha je pěkná, ale musí to sebou nést i o mnoho menší výdrž. Centralizace hmoty a to že je baterka u nádrže má svůj význam. Váha co nejblíž středu motorky, takže to musí být lehce poznat. Ale na to moje ježdění nemá cenu řešit baterku za 3200kč, ale ušetřené 2000kč si uspořit na gumy olej.Durex píše:V první řadě je dobrý na to mít nabíječku,i když je pravda,že dobíjecí proces na moto je pořád stejnej a vůbec nebere v potaz koncepci baterky ...
Ta váha a rozměry jsou hlavním a v podstatě jediným pádným argumentem,proč to pořídit,ale jen za předpokladu,že stavím závodničku a nebo stavbu (třeba cafíčko nebo scramblera a nechci mít nikde hnusnej kastlík na aku). U klasický silnice mi to přijde trochu zbytečný a ty 2 kila určitě nepoznáš ...
Životnost se bude odvíjet podle regulace dobíjení a podle max. napětí. Osobně sem pro klasiku,která je levnější,má větší kapacitu a vydrží v průměru 4-5 let. Kde neskutečně poznáš snížení i malého procenta váhy je na kolech. Takové kované marchesini … ale to sme cenově úplně někde jinde
Marchesini fakt řešit nebudu...d
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ok děkuji.Jerry3 píše:Zkušenost mám já. Probereme to v pondělí.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
S výdrží problém není, ale s kapacitou ano.
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Poznat lehce to půjde na váze (zařízení),ale při jízdě to nepoznáš. Asi tak,jako by si měl v nádrži 6 nebo 12 litrů … jasně,plná a prázdná poznat jde,ale za normálních okolností to prostě nepoznáš a jedeš … Já třeba poznám 2 kila v batohu na zádech a to jen proto,že se mi s tím batohem blbě jede a že se s ním blbě hýbeš. Ta aku by měla smysl,když by si třeba měnil svody a koncovku,kde u některé moto ušetříš i 10 kg. Pak aku,kola a světla pryč. To se uspoří fakt moc a je to pak znát,ale sme zase u závodničky
Co na jízdě neskutečně poznáš,tak je quick shifter – to bude mít na rychlost větší význam,než ona aku
Co na jízdě neskutečně poznáš,tak je quick shifter – to bude mít na rychlost větší význam,než ona aku
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No a quick shifter zas více opotřebuje převodovku a je zásadně na okruh. Motáme se pořád okolo okruhovky. Nicméně už ta moje motorka je psychopat, který není moc na silnice. Zabere v 5 tis ot ( promněnlivý sání a přívěra) a okolo 7 je propad. V 7500-8000 to škubne jako že to pojede a pak tě to může vyrvat ramena z kloubů... Takže když si hraju s prvníma 4 kvaltama do 11-12 tisíc otáček, tak už ale pak jedu hoodně nad 200..A lidi v autech jsou z toho dost v p... a neztíhají. Proto chci jezdit převážně když je malý provoz.
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No a teď si představ,že existují ještě zlobivější motorky A to já rád Jinak 90% dopravních prostředků nebude stíhat moto,to není nic nového pod sluncem. Znám ale pár aut a jejich řidiče,které by pak nestíhala tvoje R1. Ale to je takovej extrém,kterej nepotkáš na silnici často.
Pokud je QS dobře nastavenej a funkční,tak pro převodovku nemá až takovej vliv. Má fatální následky,pokud z nějakého důvodu najednou přestane chodit a ty to tam pošleš pod plným bez vypnutí zapalka
Jinak jízda s tím je opravdu návyková a nemusíš jezdit ani na okruhu a mít okruhovou motorku. Proto taky dnes v tak hojné míře je to na klasických seriovkách,které nemají s okruhovkou vůbec nic společnýho ...
Pokud je QS dobře nastavenej a funkční,tak pro převodovku nemá až takovej vliv. Má fatální následky,pokud z nějakého důvodu najednou přestane chodit a ty to tam pošleš pod plným bez vypnutí zapalka
Jinak jízda s tím je opravdu návyková a nemusíš jezdit ani na okruhu a mít okruhovou motorku. Proto taky dnes v tak hojné míře je to na klasických seriovkách,které nemají s okruhovkou vůbec nic společnýho ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Musí to být práce snů,ale nejsem si jistej,zda by byla pro mě. Je to úplně jiná liga. neříkám,že nepracuju ve stresu,ale tohle musí být úplně jiný. Jasně,rád cestuju,ale tohle je kočovnej život aneb poznávácí zájezd okruhů a navíc bych se ještě nesvezlPitris píše:Honzo slyšel jsem že u Rossiho v týmu potřebují mechanikaDurex píše:Ohlednutí za dubnem ....
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B9384AD
Takže radši zůstanu doma v dílně v relativním klidu s tím,že se pojedu občas projet a že projedu vše,co dělám. To by mě u Yamahy určo nehrozilo
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Vnímáš to zcela správně, Honzo. Např. já procestoval kus světa, že by mi mnozí mohli závidět. Jenže co vlastně? Že jsem poznal cestu z letiště do hotelu a na místo jednání, a pak hned zpět... V životě je totiž vždy něco za něco a je na každém, aby si zvážil, co je pro něj důležité, resp. důležitější.
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já to myslel, že nestíhájí z důvodu, že jedu mnohem rychleji než si myslí a plandají se mě před cestu a nedají přednost...Ne že bych chtěl závodit. To na silnici nedělám a dělat nechci. Je mě jasný, že 95% aut mě vůbec nestačí. Chci dojet domů. QS jsem nikdy nezkusil. Ale myslím si, že by mě to nutilo jezdit ještě rychleji. Dá se to nastavit, aby to fungovalo už od 5-6 tis otáček ?Durex píše:No a teď si představ,že existují ještě zlobivější motorky A to já rád Jinak 90% dopravních prostředků nebude stíhat moto,to není nic nového pod sluncem. Znám ale pár aut a jejich řidiče,které by pak nestíhala tvoje R1. Ale to je takovej extrém,kterej nepotkáš na silnici často.
Pokud je QS dobře nastavenej a funkční,tak pro převodovku nemá až takovej vliv. Má fatální následky,pokud z nějakého důvodu najednou přestane chodit a ty to tam pošleš pod plným bez vypnutí zapalka
Jinak jízda s tím je opravdu návyková a nemusíš jezdit ani na okruhu a mít okruhovou motorku. Proto taky dnes v tak hojné míře je to na klasických seriovkách,které nemají s okruhovkou vůbec nic společnýho ...
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Aha,tak to sme se pak malinko nepochopili,ale ok.
Jinak s QS zrychlíš v každém případě,protože odpadne mačkaní spojky a navíc se o to víc můžeš soustředit jen na průjezd zatáčkou. Teď nemyslím jen na max. rychlost,ale obecně. Výjezdy ze zatáček s následným řazením jsou taky lepší.
To nastavování nezáleží na otáčkách. Nastavuje se pouze čas v milisekundách,na jak dlouho se má vypnout zapalování. Takže řadíš klidně ve 3000 ot.
Bez toho qs se dá žít,ale pokud si ho někdy vyzkoušíš,tak je pak těžký žít bez něj. Já teda vcelku odolávám dost dlouho,ale svezení na moto s qs si nikdy nenechám ujít. Ale pokud jezdíš sportovně,baví tě zatáčky a taháš první 4 kvalty k omezovači,tak s touhle věcičkou tě to bude bavit zase o kus víc
Jinak s QS zrychlíš v každém případě,protože odpadne mačkaní spojky a navíc se o to víc můžeš soustředit jen na průjezd zatáčkou. Teď nemyslím jen na max. rychlost,ale obecně. Výjezdy ze zatáček s následným řazením jsou taky lepší.
To nastavování nezáleží na otáčkách. Nastavuje se pouze čas v milisekundách,na jak dlouho se má vypnout zapalování. Takže řadíš klidně ve 3000 ot.
Bez toho qs se dá žít,ale pokud si ho někdy vyzkoušíš,tak je pak těžký žít bez něj. Já teda vcelku odolávám dost dlouho,ale svezení na moto s qs si nikdy nenechám ujít. Ale pokud jezdíš sportovně,baví tě zatáčky a taháš první 4 kvalty k omezovači,tak s touhle věcičkou tě to bude bavit zase o kus víc
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis