Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Ona je i poslední,protože pak se začaly motorky omezovat na 299 :lol: Jinak ZZR 1400 žádnej zázrak není. pocitově to je mnohem hodnější a navíc je cestovnější. ZX12 je peklo,ale moc sportovní (ale né tak,jako lehký litry). Tam to není na víkendovou cestu do alp ve dvou. Prostě Busa je ideál :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

No něco co bych v budoucnu mohl. MT-01. Sedlals? Zvládne s ní manipulovat homo (kondicní sportovec 176/80) ? To je totiž pro mě kompromis naked-chopp. Navíc ten design a technika... :wink:
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3940
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Bohužel jsem na tom nejel. Ale jedna jezdí kolem našeho baráku. Má tam laděný Arrowy a to je mazec. Hrnce padaj z police :wink: Jinak to bude pohoda. Většina motorek po rozjetí svou váhu ztratí. Táta má HD FLHTCU 1600 Ultra Electra Glide Classic a váží bezmála 4 metráky. Když se rozjedeš,tak je to ukrutně ovladatelný. Horší je,když v 0-lový rychlosti s tím chceš hejbat. To je pak posilovna :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Příspěvek od Itall »

Durex: Vidíš, já už mám 11ou motorku (teda, počítám i pionýra :lol: ) a zdaleka jsem toho tolik nevyzkoušel. Spíš ty do terénu.
Pitris: No jo, VF šla odspoda krásně až do 11 tis. Ale byl to kus železa.
mastňák: MT-01? Spíš bych bral to BMW 650 X, i když bude asi dražší.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

Jednou bych ji chtěl zkusit,ale nejdřív bych se na ni musel projet,třeba mi nesedne,ale rád bych kdyby jo.
Bmw jedině R 800 R cca 1996,to mi sedělo pod zadkem fajnově. Ale to jdu jinam,MT je stroj a je to na něm vidět. A když u Youtubu,se zvukem a kroutákem,celej se naježim. Motor z Warika se nezapře. Znova opakuju,pro mě ideák,kus chopp,kus naked. Technika a vzhled.
650 x ? to neznám.
Ješte bych zapoměl,na Bulldoka 1,1
Itall

Příspěvek od Itall »

Omlouvám se, jsem si to splet s MT-03 :oops: To je takové to pro dělnickou třídu (což jsem v podstatě já). MT-01 jsem nemyslel, to je monstrum.
Itall

Příspěvek od Itall »

Jo, a GS650Xmoto je cesťák (roadster nebo co) od endura. Celkem mi to přišlo rozumné a právě podobné třídy, jako MT-03 (rozuměj - nikoliv dělnické třídy :P ).
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

Itall-e,co ty přesně máš terazky zač? Na srazu v BR jsi to říkal,GG,platí to ?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

to Durex: nemáš zkušenost s VFR 800 VTEC ? A co říkáš na Hondu DN-01 s "automatem"?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

DN,nějak nevim že to vůbec je... :oops:
VFR 800 je pokračovatelem 750? Ten funguje i v Magně,super motor,super stroj. U toho jediného bych udělal vyjímku a vzal i 4V.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

DN-01 http://moto.honda.cz/motocykly/touring/ ... rmace.html
to VFR 800 je "pokračování" sedmpade, ale byl tam poprvé u motorky použit systém VTEC
mastnák píše:....U toho jediného bych udělal vyjímku a vzal i 4V.
Však ono to VFR-ko je sice čtyřválec - ale do Vé :wink:

A solidní cesťák bude i VFR1200 http://moto.honda.cz/motocykly/touring/ ... rmace.html Jenom jestli to není už trošku těžký....skoro 270kilo :?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

Vim že to véčko,blbo jsem to napsal,opravuji
V4.
Itall

Příspěvek od Itall »

mastnák: Mám GG EC250. Ještě se neobjevila závada způsobující nepojízdnost, tak mám. Budu muset brzy měnit píst a ještě jsem to nikdy nedělal :cry: . No, to až za chvíli :) . Nebo ho prodám, ale to se mi zatím nechce, páč nevím, co bych koupil. 250 2T se šestikvaltem sice už jsou (dříve byl jen GG), ale jsou poněkud drahé (KTM, Husaberg). Takže motivace k prodeji celkem žádná, když to jezdí. Jen ten píst, ale to je běžná údržba, po těch km. Alespoň se něco přiučím :P .
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27400
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Je fakt, že těch "raritek" a nebo nových řešení má Honda povícero :wink:
Systém VTEC ve VFR, čtyřválec se 32 ventily a oválnými písty v NR, airbag u GoldWingu.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět