Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Ona je i poslední,protože pak se začaly motorky omezovat na 299 Jinak ZZR 1400 žádnej zázrak není. pocitově to je mnohem hodnější a navíc je cestovnější. ZX12 je peklo,ale moc sportovní (ale né tak,jako lehký litry). Tam to není na víkendovou cestu do alp ve dvou. Prostě Busa je ideál
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3940
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel jsem na tom nejel. Ale jedna jezdí kolem našeho baráku. Má tam laděný Arrowy a to je mazec. Hrnce padaj z police Jinak to bude pohoda. Většina motorek po rozjetí svou váhu ztratí. Táta má HD FLHTCU 1600 Ultra Electra Glide Classic a váží bezmála 4 metráky. Když se rozjedeš,tak je to ukrutně ovladatelný. Horší je,když v 0-lový rychlosti s tím chceš hejbat. To je pak posilovna
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Jednou bych ji chtěl zkusit,ale nejdřív bych se na ni musel projet,třeba mi nesedne,ale rád bych kdyby jo.
Bmw jedině R 800 R cca 1996,to mi sedělo pod zadkem fajnově. Ale to jdu jinam,MT je stroj a je to na něm vidět. A když u Youtubu,se zvukem a kroutákem,celej se naježim. Motor z Warika se nezapře. Znova opakuju,pro mě ideák,kus chopp,kus naked. Technika a vzhled.
650 x ? to neznám.
Ješte bych zapoměl,na Bulldoka 1,1
Bmw jedině R 800 R cca 1996,to mi sedělo pod zadkem fajnově. Ale to jdu jinam,MT je stroj a je to na něm vidět. A když u Youtubu,se zvukem a kroutákem,celej se naježim. Motor z Warika se nezapře. Znova opakuju,pro mě ideák,kus chopp,kus naked. Technika a vzhled.
650 x ? to neznám.
Ješte bych zapoměl,na Bulldoka 1,1
DN-01 http://moto.honda.cz/motocykly/touring/ ... rmace.html
to VFR 800 je "pokračování" sedmpade, ale byl tam poprvé u motorky použit systém VTEC
A solidní cesťák bude i VFR1200 http://moto.honda.cz/motocykly/touring/ ... rmace.html Jenom jestli to není už trošku těžký....skoro 270kilo
to VFR 800 je "pokračování" sedmpade, ale byl tam poprvé u motorky použit systém VTEC
Však ono to VFR-ko je sice čtyřválec - ale do Vémastnák píše:....U toho jediného bych udělal vyjímku a vzal i 4V.
A solidní cesťák bude i VFR1200 http://moto.honda.cz/motocykly/touring/ ... rmace.html Jenom jestli to není už trošku těžký....skoro 270kilo
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
mastnák: Mám GG EC250. Ještě se neobjevila závada způsobující nepojízdnost, tak mám. Budu muset brzy měnit píst a ještě jsem to nikdy nedělal . No, to až za chvíli . Nebo ho prodám, ale to se mi zatím nechce, páč nevím, co bych koupil. 250 2T se šestikvaltem sice už jsou (dříve byl jen GG), ale jsou poněkud drahé (KTM, Husaberg). Takže motivace k prodeji celkem žádná, když to jezdí. Jen ten píst, ale to je běžná údržba, po těch km. Alespoň se něco přiučím .
Je fakt, že těch "raritek" a nebo nových řešení má Honda povícero
Systém VTEC ve VFR, čtyřválec se 32 ventily a oválnými písty v NR, airbag u GoldWingu.....
Systém VTEC ve VFR, čtyřválec se 32 ventily a oválnými písty v NR, airbag u GoldWingu.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF