Motorky a o motorkách všeobecně

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Tak jsem si trošku naběhl, že :?: :lol: :(
Mastnák i Misojogi zmínili gelovku, tak jsem se už nedíval přesně na typ. Je to jako u aku pro auta - neotevíratelná / bezúdržbová nemusí být nutně gelovka.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Je asi fakt, že Yuasa je špička, ale (téměř) stejnou službu udělá i Varta, a je levnější http://www.pneu-kvalitne.cz/autobaterie ... utobaterie
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Netvrdil bych, že Yuasa je špička. Jen je to v drtivé většině prvobaterie v jap. motorkách. Nicméně já jezdím už několik let Varty na různejch motorkách a naprostá spokojenost. Dokonce je i dražší než Yuasa-jak kde a jaká ... Jsou to naprosto srovnatelné firmy s dlouhou tradicí a dobrou kvalitou
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

Pitris,o nic nejde,já nejsem machr cez baterie a nejen ně,prostě v ní nic nešplouchá,tak jsem myslel. A asi blbě myslel. Měl jsem spíše na mysli,jak si odfukuje,když je plně zavřená,při dobíjení,nebo abych něco nezkur...,nikdy jsem takovýto typ neměl,mě je vcelku fuk jestli je to klasika nebo g,hlavně že je zánovní a po vyndání ukazuje 14,1. Né po jízdě,to už asi letos nebude,stačila mi poslední cesta z K.H. :(
Durex,dík za info.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

mastnák píše:Pitris,o nic nejde,já nejsem machr cez baterie....
Ani já ne..... :lol: :(
mastnák píše:....Měl jsem spíše na mysli,jak si odfukuje,když je plně zavřená....
....ale co vím, tak údajně je ve víčku nějaký labyrint, který zajišťuje odvětrávání, ale přitom zajistí neúbytek elektrolytu - jak to ale dělá, nevím.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

V autě mám bohužel BÚ baterku. Má ve víčku odvětrání a elektrolyt se odpařuje i odplyňuje, probíhá-li klasický provoz s H2SO4. U jiných druhů nevím.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Pitris píše:Je asi fakt, že Yuasa je špička, ale (téměř) stejnou službu udělá i Varta, a je levnější http://www.pneu-kvalitne.cz/autobaterie ... utobaterie
http://www.bateria.cz/produkty/olovene- ... 12-18.html
Dá se koupit za 650,- Kč!
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

To mastnák: Nic se neděje. Já jsem rád,že v tomto autařském fóru se začíná motorkařit a tím pádem mohu v této oblasti dost poradit - alespoň doufám :lol:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

Zapnul jsem ji a už po pár minutách začal nabíjecí proud klesat až skoro na 0 ,
Před zapojením změřeno 14,2 V. Že by to drželo tolik? Mašina dobíjí při zapnutém osvětlení a zvýšených otáčkách (H4,2x5W,2x 2W,1x 1W) 14,2 V.
Že by byla tak nabušená?. Je pravda,že přes den jezdim bez H4,jen s na obrysovky s předním diodovym světlem. Ale poslední cesta byla i s H4. Právě z K.H.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Jo 14V je naprosto normálních. Máš zdravou baterku i dobíjecí soustavu :wink:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

mastnák píše:Jo a Pitris,prosím,hoď nám něco jako UNIverzální téma o motorkách do OSTATNÍCH,tady je to olejích,ať to tady neni zaplevelené. Jsi chlap moudrý,název si vymysli dle potřeby. Né tělesné.....
Řekl bych, že se dá UNIverzálně bavit o motorkách tady :wink: Může být :?:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Příspěvek od Pedro »

Pitis-Jsi člověk na pravém místě,grácia.
Itall- 650,na litru bych se asi zabil. U mě je tento typ osobní srdeční záležitost,ohledem na použitou techniku a použitelnost v nízkejch ot,a tvar rámu,z doby kdy jsem se mohl na motky jen koukak,pro jiné,většinu, šedý průměr nezajímavosti. Ale to je mi fuk.
Moto 2V forever....,už i bejvalka byla. A další bude na 99% taky. Existuje pouze jedinná vyjímka.
Ale dáááááááááleko tomu.
Itall

Příspěvek od Itall »

mastnák: Další shoda v našich názorech :) . Já jsem z cestovních motorek k jinému závěru nedošel, než SV 650. Hmotnost, výkon, otáčky (do 9000 akceptuji), cena. Až mi kolena vůbec nedovolí terénní motosport, tak bych si něco takového možná koupil :P . Štěkací čtyřválce se mi nelíbí a véčko má navíc lépe rozloženou hmotnost (no, teoreticky :roll: ). Polokapota se mi zamlouvá nejvíc, páč na hlavu nemá fučet, kdežto na motor jo :lol: .
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Na to, že je to jen 650 tak jede pekelně. To naopak mě zklamalo SV 1000. Měl jsem ho pučený na pár kol v Hořicích a nic moc. Spíš slabota …
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Itall

Příspěvek od Itall »

Také jsem slyšel, že velkoobjemový dvouválec při ubrání plynu na nižší kvalt není nic moc :? . V Hořicích jsem si to projel jen autem :oops: . Na tom hupu nad městem jsem si říkal, tady asi bude ten problém. Taky jo :? . Ale na motorce to nemusí být špatné :wink: (pokud člověk zůstane na silnici :roll: ).
Odpovědět