Mol Evo 100 a ostatní - složení, zkušenosti ?

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Mol Evo 100 a ostatní - složení, zkušenosti ?

Příspěvek od Pitris »

Mcjochn3 píše:....není potom "čistější" kupovat 95....
Z hlediska negativ pro palivovou soustavu je ale vhodnější brát "devadesátosmičky".
On je rozdíl mezi ETBE v N98 a MTBE v N95.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Mcjochn3
Příspěvky: 88
Registrován: čtv črc 23, 2020 22:35

Re: Mol Evo 100 a ostatní - složení, zkušenosti ?

Příspěvek od Mcjochn3 »

Chápu správně, že ty rádoby "vylepšováky" obsahují MTBE, což je tedy první generace bio srajdy?
ETBE je tedy druhá generace, pro palivovou soustavu lepšejší :-)
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Mol Evo 100 a ostatní - složení, zkušenosti ?

Příspěvek od Pitris »

No :P vlastně i tak by se to dalo říct....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1740
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Mol Evo 100 a ostatní - složení, zkušenosti ?

Příspěvek od kornel »

OMW 100, Slovnaft (Mol) EVO 100, Shell V-power 100, Verva 100... v CT-R s vyše 360ps som nezachytil v skutku pocitovo žiaden rozdiel ani v dynamike ani v kultúre chodu motora a ani v spotrebe (v rozsahu v akom v tomto aute spotrebu sledujem :D )
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27404
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Mol Evo 100 a ostatní - složení, zkušenosti ?

Příspěvek od Pitris »

Osobně si myslím že při jízdě je spíš poznat když chybí 2 koně ze 60-ti, než když by jich 12 chybělo v 360-ti koňovém stádečku :)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9848
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Mol Evo 100 a ostatní - složení, zkušenosti ?

Příspěvek od Colommbo »

Souhlasím! A dokonce se domnívám, že nemusí tak úplně záležet jen na koňském výkonu, jako na motoru jako takovém. Nejsem žádnej závodní či testovací jezdec, ale od roku 2000 jezdím výhradně šestihrnky a co jsem kdy z různých důvodů natankoval extrasuper benzín, rozdíl jsem nepoznal... :)
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Mol Evo 100 a ostatní - složení, zkušenosti ?

Příspěvek od pepoh »

Mcjochn3 píše:Chápu správně, že ty rádoby "vylepšováky" obsahují MTBE, což je tedy první generace bio srajdy?
ETBE je tedy druhá generace, pro palivovou soustavu lepšejší :-)
hlavny pruser s mtbe je ked to unikne. velmi lahko sa to dostane do zeme-vody a potom je chutovo "fujtajbl".
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Odpovědět