Mobil 1 New Life 0W-40
Moderátor: Colommbo
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Jasne, ale nebavime se o 5w40 Starline napr. primo APR doporucuje Motul a to bud racing 300V nebo civilni x-cess a kratky interval. uvidime neco z toho mozna vyzkousim
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
No tak víc "racing" než Motul 300V moc olejů neníb8rline píše:Uplne racing oleje nechci....
A 5w40 X-CESS? Jo, dobrý. Ale osobně bych pro ten motor vybral (když už v 5w40) spíš Ravenol VST nebo RST, nebo Galaxii od Yacca. To už tady ovšem off topic....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Tady je jasně vidět "odbornost" úpravce.b8rline píše:Jasne, ale nebavime se o 5w40 Starline napr. primo APR doporucuje Motul a to bud racing 300V nebo civilni x-cess a kratky interval. uvidime neco z toho mozna vyzkousim
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
lefortlefort píše:Tady je jasně vidět "odbornost" úpravce.b8rline píše:Jasne, ale nebavime se o 5w40 Starline napr. primo APR doporucuje Motul a to bud racing 300V nebo civilni x-cess a kratky interval. uvidime neco z toho mozna vyzkousim
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
jinak co se odbornosti týká, ať si udělá každý obrázek sám:
https://www.goapr.com/
v Německu, některé autorizáky nabízejí jejich softwarové úpravy i se zárukou... to moc diletanti nebudou. S Motulem spolupracují a ani se tím netají, tak je logické, že nabízejí jejich produkty - které mimochodem snad nekvalitní nejsou. Zase jeden německý úpravce HGP doporučuje Mobil A nebyla žádná jejich podmínka nebo co to tady padlo, pouze doporučení. Kdybych to měl úplně odcitovat, tak "pokud lze přejít na VW502/505 tak je snad vše lepší než LL", ale že většina je spokojena s viskozitou 5w40. A ono je to spíš i moje motivace zkusit zase jiný olej.
Ale zpochybňovat odbornost APR nemůže snad ani ten nejzaritější fanda jiných značek popř. úpravců... jedinou výjimku má lefort, kdyby tenhle tvor změnil rétoriku, bylo by s našim světem už fakt něco hrozně špatně
PS. APR = úpravce jen koncernových značek
https://www.goapr.com/
v Německu, některé autorizáky nabízejí jejich softwarové úpravy i se zárukou... to moc diletanti nebudou. S Motulem spolupracují a ani se tím netají, tak je logické, že nabízejí jejich produkty - které mimochodem snad nekvalitní nejsou. Zase jeden německý úpravce HGP doporučuje Mobil A nebyla žádná jejich podmínka nebo co to tady padlo, pouze doporučení. Kdybych to měl úplně odcitovat, tak "pokud lze přejít na VW502/505 tak je snad vše lepší než LL", ale že většina je spokojena s viskozitou 5w40. A ono je to spíš i moje motivace zkusit zase jiný olej.
Ale zpochybňovat odbornost APR nemůže snad ani ten nejzaritější fanda jiných značek popř. úpravců... jedinou výjimku má lefort, kdyby tenhle tvor změnil rétoriku, bylo by s našim světem už fakt něco hrozně špatně
PS. APR = úpravce jen koncernových značek
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Téměř vždy lze přejít na olej VW502/505, a VŽDYCKY je to lepší než "LL".pokud lze přejít na olej VW502/505 tak je snad vše lepší než LL....
To zase chapci pravdu mají
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
No u novych benzinu s filtrem to uz tak lehke neni, ale snad i oleje co jsou i v C3 a zaroven 502/505 budou ok i s filtrem... napr Mobil 1 0w40 ESP
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Ano. On benziňák s filtrem pevných částic bude zřejmě "chtít" olej C3, ale určitě nebude muset olej a interval "LL".
Bohužel to ale bude "smrdět" i žbrďolou 0w20, nad kterou slintaj zelení ekomagoři
Bohužel to ale bude "smrdět" i žbrďolou 0w20, nad kterou slintaj zelení ekomagoři
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
APR je vo svojom obore naozaj špička (majú vlastný komplexný vývoj a následne testovanie svojho SW..) tu by som akékoľvek pochybnosti o kvalite/odbornosti a pod. vylúčil. Samozrejme APR ako firma, asi nedokáže a nemôže tak úplne ručiť za každé jedno slovo a odporúčanie, ktoré vysloví niekto zo zamestnancov z pridružených firiem po celom svete, ktoré oficiálne ponúkajú ich produkty alebo pôsobia pod ich značkou (ako SW tak aj komplexné úpravy).
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
To tvrzení mi přijde jako "lijte tam Special 91 nebo N98, ale musí to být od Shellu".
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
sice starší téma ale tohle jsou zajímavé stránky, nevím jestli to tady už nebylo:
http://www.lubebase.com/cgi-bin/ctl/act ... 95&id=5352
Nejlepší viskozitní index má Shell, jen nevíme to TBN.. přes 10? (A3/B4)
http://www.lubebase.com/cgi-bin/ctl/lube?id=429
http://www.lubebase.com/cgi-bin/ctl/act ... 95&id=5352
Nejlepší viskozitní index má Shell, jen nevíme to TBN.. přes 10? (A3/B4)
http://www.lubebase.com/cgi-bin/ctl/lube?id=429
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
On ani ten viskozitní index není všechno,
a osobně bych Mobil1 postavil těsně nad Shell. A k té vlastní hodnotě onoho indexu si dovolím citovat z: https://www.oleje.cz/obsah/komentare_odborniku
Většinou platí, že čím je rozdíl zimního a letního čísla větší, tím má olej vyšší viskozitní index. Ten udává jak se mění viskozita oleje s teplotou. Větší rozdíl a vyšší viskozitní index znamená, že změna viskozity s teplotou bude menší. V praxi se u některých spotřebitelů vžil dojem, že čím je tento rozdíl větší, tím je olej lepší, protože lépe maže. Naopak, výroba takového oleje znamená, že se musí použít větší množství polymerních modifikátorů viskozity, které při provozu oleje degradují (střihová nestabilita) a zhoršují se viskozitní vlastnosti oleje....
a osobně bych Mobil1 postavil těsně nad Shell. A k té vlastní hodnotě onoho indexu si dovolím citovat z: https://www.oleje.cz/obsah/komentare_odborniku
Většinou platí, že čím je rozdíl zimního a letního čísla větší, tím má olej vyšší viskozitní index. Ten udává jak se mění viskozita oleje s teplotou. Větší rozdíl a vyšší viskozitní index znamená, že změna viskozity s teplotou bude menší. V praxi se u některých spotřebitelů vžil dojem, že čím je tento rozdíl větší, tím je olej lepší, protože lépe maže. Naopak, výroba takového oleje znamená, že se musí použít větší množství polymerních modifikátorů viskozity, které při provozu oleje degradují (střihová nestabilita) a zhoršují se viskozitní vlastnosti oleje....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Jojo je to možné ale zaujala mě ta křivka v grafu, rozumím tomu tak, že ten Shell má z těch olejů za studena nejnižší viskozitu takže nejlepší čerpatelnost? že by byl na ty krátké pojížďky nejlepší. Budu teď měnit olej tak ho zkusím. Sehnal jsem ho za hezkou cenu. Doufám že má TBN aspoň 8 ale měl by mít nad 10 když je na flašce ACEA A3/B4 ? Měním po 10 tis. tak tu potenciální střihovou nestabilitu tím snad vyřeším ?
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Není střihově nestabilní. Chtěl jsem tím naznačit že se nedá olej hledat jen podle jednoho parametru - je to o celku. Někde trošku míň, jinde o kapku víc. Jak Shell, tak Mobil1 (a k nim třeba i Ravenol a Amsoil) jsou velmi dobré a kvalitní oleje, a pokud bude praktikována výměna po/do 10-ti tkm, je to to NEJ co lze pro motor udělat....
A je v podstatě jedno, který z nich.
A je v podstatě jedno, který z nich.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Chlapi a pokračování je tady olej-rozdily-t7671.htmlJiří píše:Jojo prý Shell dobře čistí tak budu pokračovat v čištění. Předchozí majitelka jezdila málo resp. krátké trasy tak byl motor zašlemovaný po Selenii 10W-40 po 75.000 km. Už jsem najel 10.000 na 5W-30 ale byla C3 a to prý není optimální pro benziňák bez dpf. Takze bude změna.
Od Mobilu 0w40 to trošku uhnulo....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF