Cau, mam takovou potiz, nedavno jsem na vleku menil obe dve svetla pred STK (20let stary Agados), a par tydnu zpet me na krizovatce dojel pan, ze mi sviti mlhovka.
Tak jsem to doma zkontroloval a skutecne na vleku sviti mlhovka kdyz je na aute vypnuta, a obracene.
Na aute neni origo zasuvka, pred par lety jsem tam daval nejakou obycejnou, protoze ta z tovarny mela ulomenou krytku. Nevim, jestli ta mlhovka svitila od te doby celou dobu (lampy na vleku byly takovy uz vymlaceny, ze probijely obvody navzajem, mozna taky mela mlhovka prdlou zarovku apod.). Taky jsem na aute vozil novy nosic na kola, kde se mhovka chova uplne stejne, ale bud to zacalo delat nekdy mezi, nebo jsem si toho nikdy nevsiml.
Kazdopadne zasuvku (na aute 7-pin, vlek taktez) jsem rozebral, znovu slozil, vsechno funguje, ale mlhovka se chova stale stejne, ma nekdo tuseni o co by mohlo jit?
Na nekterych schematech jsem si vsiml ze u mlhovky je vyobrazen v zapojeni spinac, ale vubec netusim, o co jde.
Diky za vsechny napady Prozatim vyreseno vyndanim zarovky mlhovky z lampy na vleku, ale za par tydnu bych s tim potreboval na STK.
Mlhovka na přívěsu svítí opačně, než na autě - autoelektrika
Moderátor: Colommbo
Mlhovka na přívěsu svítí opačně, než na autě - autoelektrika
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Mlhovka na přívěsu svítí opačně, než na autě - autoelekt
https://kutiluv-zapisnik.cz/elektricke- ... ho-voziku/
https://tazna-zarizeni.estranky.cz/clan ... suvka.html
su to iba ziarovky medzi kostrou a konektorom... pri 7pin si to neviem predstavit, jedine ze auto by davalo prud do konektoru ked je hmlovka zhasnuta....
https://tazna-zarizeni.estranky.cz/clan ... suvka.html
su to iba ziarovky medzi kostrou a konektorom... pri 7pin si to neviem predstavit, jedine ze auto by davalo prud do konektoru ked je hmlovka zhasnuta....
Běžná sedmipolová zásuvka obsahuje pouze základní ovládání světel, tedy oba blinkry, levé a pravé koncové obrysové světlo, brzdové světlo, mlhovku a ukostření.
Naproti tomu třináctipolová zásuvka má navíc couvací světlo, trvalé napětí + 12 voltů (vnitřní osvětlení karavanu), dobíjecí napětí pro baterii karavanu a dvě ukostření pro dva posledně jmenované kontakty a také jeden kolík neobsazený (většinou se používá pro rozpoznání připojení přívěsu....v tomto případě se při zasunutí zástrčky přívěsu vypne mlhovka na autě, aby za tmy odrazem o stěnu přívěsu neoslňovla řidiče ve zpětném zrcátku)
Zde je třeba upozornit na jednu věc...některé systémy odpojí mlhovku i v případě, že do zásuvky vsunete pouze redukci z třinácti na sedm kolíků, aniž by byl připojen přívěs. Z praxe vím, že někteří řidiči tuto redukci nechávají trvale v zásuvce. Pak se ovšem může stát, že při technické kontrole vozu nebude svítit zadní mlhové světlo
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mlhovka na přívěsu svítí opačně, než na autě - autoelekt
Napadá mě varianta, že je žárovka stále pod proudem a auto přerušuje kostru
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Mlhovka na přívěsu svítí opačně, než na autě - autoelekt
hm, ale to by blbli vsecky svetla ?
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Mlhovka na přívěsu svítí opačně, než na autě - autoelekt
Na oplím fóru řeší kolega něco podobného - v servisu mu sundávali a lakovali dveře řidiče a po zpětné montáži mu při zavřených dveřích svítí stropní osvětlení, po otevření dveří zhasne...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Mlhovka na přívěsu svítí opačně, než na autě - autoelekt
Tak dnes jsem s vlekem byl na STK, proste jsem to hecnul a technik mi uveril, ze na jinem aute to sviti spravne (nezkousel jsem to, ale ve vleku na 99 % problem neni), ale rikal mi, ze tam skutecne je mechanismus, ktery pri pripojeni vleku vypne mlhovku na aute - z toho duvodu, aby to nepralo do odrazky na privesu a neoslnovalo to ridice v zrcatku.
Kde je problem na aute nevim, draty jsou zapojene proste spravne, ale porad nebyl cas se na to podivat, ale ja uz mam proste stejne strach, ze sam na nic nepridu, tak reknu v servisu at na to kouknou, az to povezu na diagnostiku klimatizace.
Na normalni jezdeni jsem zatim na nosici kol i na vleku mlhovku prelepil kusem kobercove pasky, aby to nikoho neoslnovalo.
Kde je problem na aute nevim, draty jsou zapojene proste spravne, ale porad nebyl cas se na to podivat, ale ja uz mam proste stejne strach, ze sam na nic nepridu, tak reknu v servisu at na to kouknou, az to povezu na diagnostiku klimatizace.
Na normalni jezdeni jsem zatim na nosici kol i na vleku mlhovku prelepil kusem kobercove pasky, aby to nikoho neoslnovalo.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Mlhovka na přívěsu svítí opačně, než na autě - autoelekt
Problém s ukostrením
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta