Millers Oils
Moderátor: Colommbo
-
- Příspěvky: 1266
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Millers Oils
Nerikam ze nebude Millers supeer, ale 2000kc za 10w50....
Mam jeste doma 2x 5L Hve ravenol za 1200kc 5l. A o tolik horsi nebude
Mam jeste doma 2x 5L Hve ravenol za 1200kc 5l. A o tolik horsi nebude
Re: Millers Oils
Tonny,nemáš pravdu že EE začne fungovať až po pár 100km.Prave tá ich nano zložka funguje od začiatku a je jedno či je olej prehriaty ,alebo studený. Potvrdené v Millerse a aj u chalanov čo jazdia Európu do vrchu a tam špička používa hlavne M O ,aj keď na autách majú iné reklamy ,napr .LM.A k tej cene ,keď som bral olej do trucku ,chcel som zobrať tú novú radu Performance ,keďže u nás ešte nebola v ponuke ,no cena viac ako70€ za 5litrov ma odrovnala.Dobre som spravil ,u nás som kúpil za 60 a nejaké centy.
Re: Millers Oils
Dříve nebyl, když jsem s ním začínal. Se slevovým kódem by to nebyla tak strašná cena. Myslíš, že by to na 10W-40 nejelo? Já mám raději u starých aut SL.Colommbo píše:M's 5W40 EE je i bez C3, Toníku, ten jediný by připadal v úvahu.
Já když ho tam poprvé dal, tak jel po pár set km lépe a mám takový pocit, že jsem o tom tehdá něco i četl. Nechce se mi to ale hledat ale pokud funguje hned, tím lépe.kater píše:Tonny,nemáš pravdu že EE začne fungovať až po pár 100km.Prave tá ich nano zložka funguje od začiatku a je jedno či je olej prehriaty ,alebo studený. Potvrdené v Millerse...

U nich je opravdu psáno že postupně narůstá ale v poměrně v krátkém čase viz test https://www.millersoils.cz/testy-oleju- ... -nanodrive
V motorsportu jsem našel i odpůrce NANO od MO a bylo jich ve státech docela dost, jsem se divil.
Nenutím ti ho, nechápu tvou reakci. Každý ví, že ti to jezdí na olej. Myslím že i Ravenolu je pro to auto škoda.Bramborak3 píše:Ja zustanu u mych oleju na snizeni spotreby oleje do cca 700kc za 5L. Do 400 tis km motoru ktery zere olej je zbytecny tyto oleje.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 10616
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Millers Oils
I s olejem 10W40 by motor dozajista fungoval, však co se olejového hospodářství týče, doporučené spektrum viskozit je víc než široké. Kupodivu už i 5W20...

Motor olej nebaští, před měsícem jsem po cca 7tis.km. dolil půl litru, jen aby se neřeklo a hladinka na měrce se držela uprostřed mezi ryskami (dva litry.) Na 5W40 je motor navyklý, vyšší viskozity si nechávám v záloze...

Motor olej nebaští, před měsícem jsem po cca 7tis.km. dolil půl litru, jen aby se neřeklo a hladinka na měrce se držela uprostřed mezi ryskami (dva litry.) Na 5W40 je motor navyklý, vyšší viskozity si nechávám v záloze...

W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Millers Oils
Tak CFS (pak je i výkonnější CFS NT+) je srovnatelná s "erkovou" řadou Ravenolu (RCS, RUP, RSE, RSP atd.) jen jedni jedou na wolframu a druzí na triesteru. A není to 2 x tolik -> třeba Ravenol RCS 5w40 je 5 l za + - 1800 a CFS za 2400 a to CFS NT+ za 2800. Ale jo, Millers je dražší, ale třeba je to o toho potápěče co s tím musí přeplavat přes La Manche....Pitris JUNIOR píše: ↑čtv pro 14, 2023 10:05 A teď otázka, čím je CFSko od Millersu tak lepší, že stojí skoro 2x tolik vůči Ravenolu?![]()
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Bridgestone Blizzak LM-005
Léto: Penrite HPR 5 5w40, Bridgestone Turanza 6
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
Rada CFS NT (+) obsahuje (okrem Molybdenu cez 700ppm - MoDTC1-2, trochu Bór ) aj WS2 "disulfid wolfrámu" - nano látka v množstve cez 700-800ppm
Mám za to, že tá NANO - zložka je práve tento WS2, ktorý funguje mechanizmom čosi ako
nano "guločkové ložiská" znižujúce trenie medzi povrchmi a pri medzných podmienkach mazania a strihu oleja pod vysokým tlakom medzi povrchmi - deformujúce sa "nano guličky" a z nich odlupujúce sa vrsty (ako cibulové supky) ktoré vytvárajú v daných kontaktných miestach lokálny ochranný tribofilm vysokej odolnosti.
Mám za to, že tá NANO - zložka je práve tento WS2, ktorý funguje mechanizmom čosi ako

Re: Millers Oils
Inak pozerám, že od nového roka Millersovi posilnujú ľudské zdroje - konkrétne výskum a vývoj.. Prijali nového človek pre pozíciu Hlavný vedúci technického výskumu a vývoja.. k Millersom prestúpil od TotalEnergies z pozície Vedúci globálneho výskumu a vývoja - primárne kovy. Vyzerá to byť podľa CV skúsený špičkový odborník
Re: Millers Oils
Peťo, jak jsi spokojen s MO Nanodrive? Já dlouho jezdil s Explorerem 10W-40 a byl to pro něj nej olej (pocitově z jízdy a šepotu motoru

Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 2046
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Millers Oils
Zatím nijak, v motoruje teď Amsoil EU Car, Nano CFS tam teprve půjde 

Re: Millers Oils
Tak to bude zajímavé srovnání. 

Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 2046
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Millers Oils
Jsem na něj zvědav 
Pokid se osvědčí, vzal bych na další výměnu CFS NT+
Pokid se osvědčí, vzal bych na další výměnu CFS NT+
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 2046
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Millers Oils
Dnes jsem šupnul do kolegové C5 ten Trident 5w40 C3, ven šel Mobil1 ESP 5w30, po 13 000km. Neuvěřitelný, jak motor okamžitě zmlknul 
Re: Millers Oils
Jako po každé s čerstvým olejem motor ztichne ale až tak že seš z něj nadšený? A to je bez NANO. 

Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 10W-40
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 2046
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Millers Oils
Tonny, já ne, šel do kolegového Citroënu C5. Kiuš má ještě tak měsíc čas.
Re: Millers Oils
Ahojte, dá sa EE performance eco 5w30 prirovnať k Amsoil ss 5w30? Keď som tak zhruba porovnal prísady mol.,ca.,mg,zn atď. Sú si dosť podobné... rozdiel bude v použití základoveho oleja? Alebo som úplne mimo s touto myšlienkou? Ide tu o to že spomenutý millers je teraz v cene 50e/5l,, pričom amsoil kozmických 65/3.7l 

[b]Honda CIVIC IX, rv.2015, 1.8ivtec, R18Z4[/b]
Moto olej: [b]Ravenol DXG5W30[/b], ECS0W20, SFE5W20, Mobil1 LV 0W30, FS0W40,
Prevodovka : Honda MTF3
Spotreba: 6.5-6.9l/100km
[b]Pneu[/b] Leto Goodyear Eagle F1 A6 225/45 R17
Zima Goodyear UltraGrip Perf.3 205/55 R16
Moto olej: [b]Ravenol DXG5W30[/b], ECS0W20, SFE5W20, Mobil1 LV 0W30, FS0W40,
Prevodovka : Honda MTF3
Spotreba: 6.5-6.9l/100km
[b]Pneu[/b] Leto Goodyear Eagle F1 A6 225/45 R17
Zima Goodyear UltraGrip Perf.3 205/55 R16