Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Bramborak3
Příspěvky: 1245
Registrován: ned zář 24, 2017 8:08

Re: Millers Oils

Příspěvek od Bramborak3 »

Pitris píše:Ani já nepotřebuji nano. Ale zajímal by mne ten (tri)ester.
Kamarad měl odemě ten millers oil cfs 10w50 v Bmw 325i e46 a předtím tam měl total 10w50. No a říkal, že navýšení vykonu chut do otáček fakt poznal. I reakce na plyn. MO Cfs 10w50 NT+ musí být znát ještě víc. Ale musí se ten motor fakt využívat a nejezdit drcky. A kámoš snad nejezdí v provozu pod 3500 ot....d
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Pitris píše:Ani já nepotřebuji nano. Ale zajímal by mne ten (tri)ester.
lengy60 píše:Já myslel,že ho v motoru máš. :shock: Tedy pokud se bavíme o MO....
Mám, ale právě ještě to "jen" CFS-ko - bez NT. https://www.millersoils.cz/cfs-10w40 - za cca 140,- litr :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2268
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Millers Oils

Příspěvek od tonny »

Colommbo píše:Lidičky, co furt máte s tím nanoolejem...? Je nejlepčí ze všech...? A proč tedy je Miller's jediným (pokud vím) výrobcem, který se na tuto kosmickou technologii zaměřil...? Proč po tom neskočí i další výrobci, když je to tak geniální...? :)
Proč po tom neskočí ostatní výrobci nevím ale u mne je návykovej a už se těším, až ho tam opět budu mít.

Dříve jsem si o nich četl na zahraničním fórech a mezi soutěžními jezdci byli také zastánci a odpůrci. Někdo tam i tvrdil, že mu nano zadřelo motor při vysokém zatížení ap.

Ale ještě jsem nevyzkoušel Yacco. Třeba změním názor.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Jozef
Příspěvky: 71
Registrován: sob úno 09, 2019 21:39

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jozef »

Celkom ma zaujalo že Martin Prokop dáva na Dakar do závodného auta CFS 5w40 NT+ :wink:
https://www.instagram.com/p/B4Z_xNDAzTM ... t3ixqwsvm7

Keď tak rozmýšľam má zmysel dávať v našich podmienkach 5w50 alebo 10w60 keď volakdo jazdí ostrejšie, keď oni davaju na Dakar 5w40? Ale zas oni asi menia po každej etape.
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2519
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Millers Oils

Příspěvek od lefort »

Taky jsem se toho všiml, myslím že dříve jezdil na 10W50 NT.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2268
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Millers Oils

Příspěvek od tonny »

Tady u MO https://www.millersoils.cz/reference píší na Dakaru 2017 F-150 CFS 10W-50 NT+ a Fiesta píší od 2010 třicítku, šedesátku, jak kdy a v čem.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Millers Oils
Příspěvky: 74
Registrován: pon bře 02, 2009 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Millers Oils

Příspěvek od Millers Oils »

Ano u Martina Prokopa již letos celou sezonu po Dakaru 2019 a na Dakar 2020 přecházejí na méně viskozní oleje v motoru i transmisích. Důvodem je zejména další snížení odporu a ztrát výkonu. CFS 5w40 NT+ a CRX LS 75w90 NT+.
Obrázek
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2268
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Millers Oils

Příspěvek od tonny »

Zjistilo se že to umaže, tak proč toho nevyužít.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

Millers Oils píše:Ano u Martina Prokopa již letos celou sezonu po Dakaru 2019 a na Dakar 2020 přecházejí na méně viskozní oleje v motoru i transmisích. Důvodem je zejména další snížení odporu a ztrát výkonu. CFS 5w40 NT+ a CRX LS 75w90 NT+...
Už to tady padlo - není-li to "výrobní tajemství", jak často je olej v motoru měněn...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Millers Oils
Příspěvky: 74
Registrován: pon bře 02, 2009 13:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Millers Oils

Příspěvek od Millers Oils »

Dobrý den,
na Dakaru se z preventivních důvodů mění olej v motoru i transmisích každý den po etapě.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27480
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

A proto to ta "čtyřicítka" CFS-ko v pohodě dá. Kromě toho má HTHS skoro 4 mPa.s.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9926
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Millers Oils

Příspěvek od Colommbo »

A my děkujeme za informaci (jejíž obsah jsme vlastně i předpokládali)...! :wink:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

8) :lol:
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2268
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Millers Oils

Příspěvek od tonny »

Do Camry 2,4 2002 412tkm (v motoru u Explorera jsem s EE 10W-40 nadšen) jsem zkusil do převodovky dát EE 75w90 a nadšen jsem taktéž. Nyní mne baví vyřazovat pár set metrů před křižovatkou, přejezdem, obcí, kdy auto minimálně zpomaluje a ještě musím dobržďovat. Prostě opět nadšení. :wink: Využil jsem předvánočních slev na ESCAPE6 a k převoďáku jsem vzal i aditiva a čističe.
Už si tu připadám jak jejich dealer. :D
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
rosso
Příspěvky: 513
Registrován: čtv zář 27, 2018 21:48

Re: Millers Oils

Příspěvek od rosso »

Marně čekám opět na akci 2+1 zdarma, jelikož už mám poslední balení EE 10W40, se kterým jsem taktéž maximálně spokojen :wink:
Naštěstí mám v záloze Ravenol TSI 10W40, takže příští rok jsem ještě v klidu :lol:
Odpovědět