Millers Oils

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Millers Oils

Příspěvek od lengy60 »

murko píše:Dobrý deň chcem sa spýtať možem tento olej CFS 5w40 NT+ NANODRIVE používať aj na bežne jazdenie ? lebo je v popise písane že skôr na pretekarske účeli. Jedná sa o motor 2.0tsi 169kW
Mám ho na léto v Catusu 1.2 PureTech 81 kW a motor si jen ševelí,zvlášť při cestách na jih nebo fofru po dálnici. :lol: :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
murko
Příspěvky: 30
Registrován: ned říj 08, 2017 14:55

Re: Millers Oils

Příspěvek od murko »

a ešte otázočka je kvalitnejšie tento CFS 5w40 NT+ NANODRIVE v porovnani s mobil1 fs 0w40 ? aký rozdiel je v týchto olejoch keď ho chcem použiť v tom motore 2.0tsi. Oplati sa investovať do toho millersu ? viem že ten mobil je viac eko olej už ale aj tak je velmo kvalitný ale je zrovnatelný zas z tym CFS 5w40 NT+ NANODRIVE ? či millers je dalej omnoho kvalitativne ?
ĎAKUJEM za odpovede :wink: :wink:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Milers CFS NT+ je výkonnější a základový olej má i kvalitnější než Mobil1 FS.
Ale jestli je to dvakrát tolik (jako cena), to asi ne.... Ten Mobil1 je taky kvalitní olej.
Ovšem pro motor je lepší olej za "stovku" měněný po 10-ti tkm, než tam nechat olej za "dvě stovky" 20 tkm....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jessie
Příspěvky: 22
Registrován: pon led 21, 2019 11:05

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jessie »

Pitris píše:Milers CFS NT+ je výkonnější a základový olej má i kvalitnější než Mobil1 FS.
Ale jestli je to dvakrát tolik (jako cena), to asi ne.... Ten Mobil1 je taky kvalitní olej.
Ovšem pro motor je lepší olej za "stovku" měněný po 10-ti tkm, než tam nechat olej za "dvě stovky" 20 tkm....
Myslím, že tazatel to nemyslel tak, že by dvakrát tak drahý olej nechával v motoru dvakrát tak dlouho. Řekl bych, že se samozřejmě bude jednat u obou o výměnu ve stejném intervalu.....
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Já se taky nehádám :P Chci jen varovat - bo vím že někteří počítají, že když drahý olej, že tam můźe zůstat 30 tkm :(
Jasně že pokud to CFS-ko dá na 10 tkm, motor si bude jenom vrnět :)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

Byť po 7-8 tis. km ztratí vlastnosti, pro které si ho člověk vybral.
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2267
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Millers Oils

Příspěvek od tonny »

Jerry3 píše:Byť po 7-8 tis. km ztratí vlastnosti, pro které si ho člověk vybral.
Tohle mohu jen potvrdit. Řadu EE měním do 8tkm a je znát ten rozdíl.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Millers Oils

Příspěvek od kornel »

čo, resp. aké zmeny (prípadne až citeľné zmeny) sa s CFS NT udejú po 8tkm posúdiť nemôžem/neviem.. totiž dlhšie ako 8-9tkm som ho v motore nikdy nenechal a do tej doby sa chová ako nová nezdegradovaná náplň. (krátke trasy pod 15km na 1 štart, ale prakticky vôbec nejazdím)
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Millers Oils

Příspěvek od Jerry3 »

Ani já nejezdím krátké trasy, ale protože měním "až" po 10 tis. km, nemohl jsem tu změnu v cca 8 tis. km nezaregistrovat.
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1754
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Re: Millers Oils

Příspěvek od kornel »

zrejme pri častom poskakovaní mestom a krátkych trasách s neplno zahriatým motorom.. prípadne opačný pól: pri neustále ostrej jazde "do červeného-brzda" s intenzívnym vyšším teplotným a tlakovým zaťažovaním motora/oleja,.. by tie zmeny mali byť postrehnuteľné aj podstatne skôr (odhadujem tak 4-5tkm..) to by už ale použitie tejto kategórie "nano" olejov bolo podľa mňa ekonomicky dosť neefektívne v súvislosti s tým aké benefity poskytujú.. to už radšej niečo lacnejšie ale v podobnej kategórii PAO-Ester olejov (Ravenol, Yacco a pod.)
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

kornel píše:....niečo lacnejšie ale v podobnej kategórii PAO-Ester olejov (Ravenol, Yacco a pod.)
Já, pokud bych tedy nehledal (sice) TOP CFS-ko (ale za 500 peněz litr), tak za asi půlku ceny (téměř) stejně kvalitní Yacco Galaxie 5w30, 5w50, nebo Ravenol RSE 10w50, které jsou taktéž PAO+ester :wink:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Millers Oils

Příspěvek od lengy60 »

Já ho měl v motoru cca 8.000 km a nepozoroval jsem nic,ale třeba nemám tak vyvinutý pozorovací talent.Nicméně po výměně oleje(byť předepsaný Total) bylo oživení znát,ale zase se zvýšila hlučnost,která u MO nebyla.Tak jako tak,v dubnu do motoru půjde opět MO.Příští rok možná zkusím Yacco Galaxie 5W-40. :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
hexagonal
Příspěvky: 43
Registrován: pát pro 09, 2016 16:09

Re: Millers Oils

Příspěvek od hexagonal »

Na stránkách Millerů píšou v "listárni":
"Millers Oils:
Dobrý den, profesionálně sestavený olej 5w30 s normou 504.00/507.00 musí obsahovat jistou část PAO (Polyalfaolefiny) jako základový olej."

To jako fakt? Přijde mi divné, že to do specifikací nikdo nepíše. Přece jen PAO složka je pro marketingové účely výrazná posila.
Namátkou:
http://www.olejecz.cz/q8-formula-vx-long-life-5w30-(4l)
https://www.oleje.cz/p/mol-dynamic-gold ... 4-l--21167
https://www.millersoils.cz/xf-longlife-5w30

Edit:
Původně jsem tam měl odkaz na e-shop Madoil s 1 l balením Q8 formula VX 5W30, který ale nějak blbě fungoval. Tak jsem tam dal 4 l, ale to nefunguje taky. A když jsem hledal na Pemě, tak jsem zjistil, že ti to tam mají :lol:
https://www.oleje-pema.cz/motorovy-olej ... 69979.html
Opel Astra Caravan F 1,4 16V 66 kW - MO CFS 10W50 NT
Peugeot 607 2,7 HDi 24V 150 kW - Mobil 1 ESP Formula 5W30 (alt. Yacco LUBE DE 5W30, MO EE LL 5W30)
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27474
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Millers Oils

Příspěvek od Pitris »

Mě to taky přijde jako ne zcela dobře formulované - firemní normou definovaný základový olej :?
Některé oleje VW 504/507 mohou být (s) PAO, jiné třeba ne....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
hexagonal
Příspěvky: 43
Registrován: pát pro 09, 2016 16:09

Re: Millers Oils

Příspěvek od hexagonal »

Pak ale dle nabídky Pemy je Q8 FVX 5W30 za necelých 700,-/4 l vzhledem obsahu PAO bombastický produkt. :lol: :wink:
Opel Astra Caravan F 1,4 16V 66 kW - MO CFS 10W50 NT
Peugeot 607 2,7 HDi 24V 150 kW - Mobil 1 ESP Formula 5W30 (alt. Yacco LUBE DE 5W30, MO EE LL 5W30)
Odpovědět