Millers Oils
Moderátor: Colommbo
Re: Millers Oils
Dalších pár set km tento týden s EE, pro mne maximální spokojenost s chodem motoru, jsem z něj nadšený.
Nebudu nikomu vnucovat ani tvrdit že je nejlepší neboť nemám zkušenosti s jinými špičkovými oleji (jen se spoustou dobrých, plně vyhovujících). Jsem jen rád, že jsem narazil na tohle fórum, bez něhož bych nepochopil, o co vlastně jde a tím, jak se nejen o motor co nejlépe starat.
Moje další čtyři výměny jasné, EE 10W-40 po max 8tkm.
Nebudu nikomu vnucovat ani tvrdit že je nejlepší neboť nemám zkušenosti s jinými špičkovými oleji (jen se spoustou dobrých, plně vyhovujících). Jsem jen rád, že jsem narazil na tohle fórum, bez něhož bych nepochopil, o co vlastně jde a tím, jak se nejen o motor co nejlépe starat.
Moje další čtyři výměny jasné, EE 10W-40 po max 8tkm.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Millers Oils
No jo, nakřečkoval sis zásoby.
Re: Millers Oils
Za dané peníze jsem nakřečkoval též 15l 10W40 EE
Re: Millers Oils
Jardo, určitě ten černý pátek přišel vhod (urychlil rozhodování) ale určitě i tak by peníze nehrály roli. Když už ta akce, mít EE 10W-40 za cenu dobrého "minerálu" je potěšující (700,-/5l), proč ji nevyužit. Jinak ho mají za 950,- u https://www.motostar.cz/spotrebni-mater ... gIiPPD_BwE a to není nic hrozného, + filtr DENSO za 108,-, není co řešit. Ale jede to, jsem spokojen a o to jde.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Millers Oils
Dal som si urobit analýzu a po 23 tisíc bol oleje stále O.K: Olej síce drahý nie je,no o filroch to už neplatí.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Millers Oils
Levnější bylo ten olej vyměnit nežli dělat analýzu.
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Millers Oils
Ale takhle aspoň víme, na čem jsme, což je dobře.
Re: Millers Oils
Mohl by jsi uveřejnit výsledky testu, pro zajímavost. Mazat bude určitě ale co další?
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Millers Oils
kde, ako?Brembo píše:Dal som si urobit analýzu a po 23 tisíc bol oleje stále O.K: Olej síce drahý nie je,no o filroch to už neplatí.
skusil by som moj motul.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Millers Oils
Po jakých jízdních podmínkách (město, dálnice, krátké nebo dlouhé jízdy), v jakém motoru, a co se zjišťovaloBrembo píše:Dal som si urobit analýzu a po 23 tisíc bol oleje stále O.K.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Millers Oils
http://www.intertribodia.sk/itd_sk.htmlpepoh píše:kde, ako?Brembo píše:Dal som si urobit analýzu a po 23 tisíc bol oleje stále O.K: Olej síce drahý nie je,no o filroch to už neplatí.
skusil by som moj motul.
Pošleš vzorku oleja 100 ml-použitý a 100 ml nový i poštou-v zdravotníckych potrebách kupiš kelímky na vzorky. Do obálky dáš kontakt na seba a email,kam pošlu výsledky a fakturu. Požiadaš o zistenie stavu oleja-robí sa analýza na znečistenie a degradáciu+TBN. Možeš požiadat o kompletný rozbor oleja,ten ale stojí nejakých 50€.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Millers Oils
Hlavne okresky 40 km cca tam a po 12 hodinách spat+2 až 3 x mesačne do mesta-motor nevychladne uplne. Turbo diesel 2,0 CDTI.Pri zistení stavu oleja sa zistuje TBN,množstvo znečistujucich látok-sadze,palivo voda a degradácia oleja+porovnanie viskozity. Aspon to sa to robilo pred cca 2 rokmi,či sa to zmenilo neviem.Pitris píše:Po jakých jízdních podmínkách (město, dálnice, krátké nebo dlouhé jízdy), v jakém motoru, a co se zjišťovaloBrembo píše:Dal som si urobit analýzu a po 23 tisíc bol oleje stále O.K.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Millers Oils
Pri pomerne smesnych cena oleju, mi prijde analyza a 23tkm celkove smesne..., Brembo prekvapils. Palec dolu.
Povazoval jsem te tady k "vyssim sferam".
Toz ho nechej tech 30tkm a otevri si branu mezi klienty LL.
Povazoval jsem te tady k "vyssim sferam".
Toz ho nechej tech 30tkm a otevri si branu mezi klienty LL.
Re: Millers Oils
hlavne mi išlo o zistenie možného nájazdu na olej,s minimalizovaním následkov pre motor.Olej je za 48€,filtre cca 70,ked zle kuupiš tak cez 100 +servis. Keby som si to vedel menit doma,neriešim to.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Millers Oils
Chuj s autem, kde si nevymenis olej. A ceny oleje a filtru? Dvakrat chuj.
Do Sediciho olej C3 700kc,filtr 250 1x za rok.
Almera, radsi nezminovat.
Je pravdou, ze k novyn autum, modernim bezpohlavnim, uz člověk nemůže mit vztah, bo je to neosobní, jen ucelove. Cest vyjimkam ala Lefort.
Do Sediciho olej C3 700kc,filtr 250 1x za rok.
Almera, radsi nezminovat.
Je pravdou, ze k novyn autum, modernim bezpohlavnim, uz člověk nemůže mit vztah, bo je to neosobní, jen ucelove. Cest vyjimkam ala Lefort.