Mazací tuk do 15,000 ot. vretena

Fórum o průmyslových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
kaskader

Mazací tuk do 15,000 ot. vretena

Příspěvek od kaskader »

Zdravím chlapi, poprosil by som poradiť ohľadom náhrady tohoto maziva.

http://maziva.heureka.cz/kluber-isoflex-nbu-15_1-kg/

Je to do vretena CNC obrábacieho centra s pracovnými otáčkami 15,000 / min, vybavené keramickými ložiskami. Výrobca predpisuje toto mazivo, cena je ale masaker. Ak by bol ekvivalent,stál by za zváženie. Nechcem ale príliš experimentovať, nové vreteno stojí 9000 eur...

Díky vopred za rady
kaskader

Re: Mazací tuk do 15,000 ot. vretena

Příspěvek od kaskader »

bio, ďakujem pekne, ale toto zvládnem aj ja. Ja by som radšej skúsenosti.. Nerád by som, aby tú vazelínu po pol roku vytlačilo a vreteno sa zadre. Mám tu jedno také, naviac sa nedá rozobrať. Pána vyšiel tento experiment na skoro 10 000 €
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Mazací tuk do 15,000 ot. vretena

Příspěvek od Brembo »

Castrol Longtime PD1? Otáčkový faktor 1,000,000. Predáva ho ale len jediný shop v CR alebo objednat z nemecka. Používam ho na mazanie ozubení v uhlových bruskach a krovinorezoch,ale je určené na mazanie ložísk. Má nižšiu konzistenciu,tak sa može trochu strácat.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
vincek

Re: Mazací tuk do 15,000 ot. vretena

Příspěvek od vincek »

Ahoj, MOLYDUVAL SUPRAVIT 92 LP opravdu funguje. Je to odzkoušeno v mnoha vřetenech. A kilovka stojí 1382 Kč bez DPH.
ja.mc

Re: Mazací tuk do 15,000 ot. vretena

Příspěvek od ja.mc »

Dobrý den,

můžu doporučit přímou náhradu Lubrilog Speed GB 2.
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Mazací tuk do 15,000 ot. vretena

Příspěvek od Misojogi »

vreteno sa zadre. Mám tu jedno také, naviac sa nedá rozobrať.
skus zaniest vo VUZ v BA, maju vela skusenosti s podobnymi vecami a vedia aj nieco take opravit

napr ja by som to zmrazil a vrchny diel rychlo zahrial autogenom a dal dolu
nasledne by som naniesol na vreteno vrstvu frkaneho kovu a opracoval (velmi dobre drzi olej pretoze je to porezna vrstva)
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Odpovědět