moment... >90% predanych novych aut je na firmu, takze toto tvrdenie je mimo misu.lengy60 píše:A kdo si nechá auto od nova 200.000 km?
nepotrebuju nove auto furt, skor len odpisovat dane atd.
japonci su preslaveni slabou odolnostou na plyn vseobecneJerry3 píše:A stále jezdí! Dorostly v něm mé děti, tak proč by nemohlo odvozit také vnoučata - jakože i k tomuto účelu dnes věrně a dobře slouží. Ovšem kdyby v něm bylo LPG, už je dávno v prd...
sledujem isty cas, ze tvoje nazory mi pasuju.skodovkar píše:Ty to zřejmě nebudeš, ale je nějaký důvod abych si ho tak dlouho nenechal pokud mi nabízí něco unikátního? Proč bych nemohl najet ročně 20-30tKm a auto si nechat 10 let?
Jsou tací (a dokonce i zde na foru je jeden), kteří měli důvod dokonce pro rozsáhlou investici do takto jetého auta.
proste sa tu zvrhla negativna nalada na plyn vseobecne, pretoze je lacnejsi, a ludia su nasraty pretoze oni nadalej tankuju draho. a nemaju vnutornu silu a presvedcenie aby isli tiez do toho..
benzinaci by mali nadavat skor na naftakov, ze dotuju naftu, lebo platia najvyssie dane.
(vo vyspelom svete nafta je drahsia, toto je tu iba lokalna eu deformacia trhu )
sk-cz trh je velmi drobny.
taliani ,poliaci, atd tam je vysoke % plynu. bodaj by nie..
typicke klise na plyn: V6/V8 "sprznit plynom" (protiargument:naco je auto ktore nejazdi ???)
nemozes do garaze (preboha ako casto tam priemerny sofer chodi ??)
zere a nejde (staci vymenit "plynoinstalatera" za odbornika) toto je nazor kvalitnych firiem, ktore sami hovoria ze nespokojnost vznika zo neodbornych montazii.
je to sice draha novinka, ale je mozne mat lpg v tekutej fazi - priamovstrek motory. tam je to bez straty vykonu.Durex píše: Proti LPG nic nemám a pokud by někdo postavil přímo motor na LPG,který by byl jednoduchej (což jde) a jel by, tak s tím nemám nejmenší problém a je to podle mě jeden z mála způsobů alternativního paliva ve smyslu cena/bezpečnost/hustota čerpaček/rychlost doplnění paliva/emise
(napr stacionar motory vyrobene cisto na plyn maju lepsie parametre, ako 2palivove.)