kvalita benzinu
Moderátor: Colommbo
Re: Kvalita benzinu
V podvodech se nevyznám, ale dát minimální marži je chytrý způsob, jak vydělat. U benzinové pumpy to jde. Je jasné, že mnoho aut tam pak tankovat bude (s výjimkou nafty, pokud je moc velká daň, nákladní tranzit tam tankovat stejně nebude). A aut jezdí moc a moc. Výtoč pump ONO je patrně z říše snů. Proto i ostatním už dochází, že by bylo dobré nějak reagovat. Dát cenu stejnou s ONO je opět chytré, páč u renomovaných značek je takřka jisté, že řidiči si natankují radši tam, přestože, podle mě, ten benzin není stejný, jako ten dříve dražší (však má také spec. označení - u Shellu nebo Agipu). Benzina má asi stále stejný benzin. Jem zvědav, jak to dopadne. Zda-li se ONO dále bude šířit (a bude šířit i nižší cenu benzinu) nebo to skončí spíše vítězstvím velkých, kteří pak zas budou šroubovat ceny nahoru.
Re: Kvalita benzinu
Hele, Návštěvníku, jestli víš koho volit, aby se něco hnulo k lepšímu (což je vždy jak pro koho, já mám teď na mysli většinu), tak mi to laskavě sděl.
Re: Kvalita benzinu
Minimální marži mít nemusíš, když to máš bez spotřební daně Ty můžeš mit stejnou marži jako ten kdo to prodává se spotřební daní za 35,50kč a ty to můžeš dávat např. za 33kč a marži máte stejnouItall píše:V podvodech se nevyznám, ale dát minimální marži je chytrý způsob, jak vydělat. U benzinové pumpy to jde. Je jasné, že mnoho aut tam pak tankovat bude (s výjimkou nafty, pokud je moc velká daň, nákladní tranzit tam tankovat stejně nebude). A aut jezdí moc a moc. Výtoč pump ONO je patrně z říše snů. Proto i ostatním už dochází, že by bylo dobré nějak reagovat. Dát cenu stejnou s ONO je opět chytré, páč u renomovaných značek je takřka jisté, že řidiči si natankují radši tam, přestože, podle mě, ten benzin není stejný, jako ten dříve dražší (však má také spec. označení - u Shellu nebo Agipu). Benzina má asi stále stejný benzin. Jem zvědav, jak to dopadne. Zda-li se ONO dále bude šířit (a bude šířit i nižší cenu benzinu) nebo to skončí spíše vítězstvím velkých, kteří pak zas budou šroubovat ceny nahoru.
Re: kvalita benzinu
Tak jsem natankoval N95 u Shellu, který je mezi dvěma pumpami ONO. Samozřejmě za 32,90 Kč . Jede to dobře, lépe než na ONObenzin. Jen jsem si nevšiml, zda benzin byl označen FuelSave.
- Colommbo
- Příspěvky: 9926
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: kvalita benzinu
Byl to Fuel Save, akorátže dnešní cena není (a min. už od úterý) 32,90Kč... http://www.ceskybenzin.cz/aktualni-ceny ... i/Shell/4/
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: kvalita benzinu
Čeká mě cesta daleká,okružní,s Almou,350 km,z toho 180 po dálnici směr LB a zpátky.
Vdechnul jsem jí do prázdné nádrže (2-3L) za 800 kč omváckého Maxe 100.
Jsem fakt zvědav,zda li se to projeví,alespoň na něčem...
Vdechnul jsem jí do prázdné nádrže (2-3L) za 800 kč omváckého Maxe 100.
Jsem fakt zvědav,zda li se to projeví,alespoň na něčem...
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1790
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: kvalita benzinu
Tak PRIM mě poprvé dost zklamal... Natankoval jsem plnou do motorky a najednou se začala dusit, změnila zvuk a nešla do otáček ... Tento benzín jsem odčerpal a nalil do auta, do motorky jsem vzal OMV MaxxMotion 100 a hnedka jede jak má ...
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: kvalita benzinu
....do dědové SX-4 Ta to ve spojitosti s dočerpáním do plné "schroustá". A dostala k tomu i VIFinuPitris JUNIOR píše:....benzín jsem odčerpal a nalil do auta....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: kvalita benzinu
Článek:
http://www.novinky.cz/auto/379501-motor ... alivo.html
Každopádně zajímavá informace, že se v motoru vyskytuje jakýsi prášek. Kde se tam vzal (z benzínu, i kdyby s ethanolem) a jak je možné, že dochází k (značně) vyšší teplotě spalování...? Jedno hjondé jaro nedělá, čtu prvně... jenže jaký asi byl servis (a motor), když ojnice údajně vyskočila z motoru...Já osobně bych jen palivo nevinil, spíš olej a díl s výrobní vadou. I motory bez oleje po určitou dobu běží, než se zadřou, ale že by se něco lámalo,....
http://www.novinky.cz/auto/379501-motor ... alivo.html
Každopádně zajímavá informace, že se v motoru vyskytuje jakýsi prášek. Kde se tam vzal (z benzínu, i kdyby s ethanolem) a jak je možné, že dochází k (značně) vyšší teplotě spalování...? Jedno hjondé jaro nedělá, čtu prvně... jenže jaký asi byl servis (a motor), když ojnice údajně vyskočila z motoru...Já osobně bych jen palivo nevinil, spíš olej a díl s výrobní vadou. I motory bez oleje po určitou dobu běží, než se zadřou, ale že by se něco lámalo,....
Re: kvalita benzinu
Je vidět, že o problematice biopaliv toho mnoho nevíš. A přitom stačí projít si zdejší vlákno věnované E85. Abych ti ušetřil práci: onen "prášek" pochází z "přepálené" hliníkové slitiny, ze které se vyrábějí písty, a ona vyšší teplota spalování pochází od práce motoru na chudou směs vlivem vysokého podílu biosložky.bouchy píše:... informace, že se v motoru vyskytuje jakýsi prášek. Kde se tam vzal (z benzínu, i kdyby s ethanolem) a jak je možné, že dochází k (značně) vyšší teplotě spalování...?
Re: kvalita benzinu
Ono je to tam i zmíněno. A nejen proto je vhodné používat do paliva "něco", co tu biosložku eliminuje.Návštěvník píše:....onen "prášek" pochází z "přepálené" hliníkové slitiny, ze které se vyrábějí písty, a ona vyšší teplota spalování pochází od práce motoru na chudou směs vlivem vysokého podílu biosložky.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Kvalita benzinu
... po čase zdravím, pánové.
Po více než roce "intenzivního" sledování benzinu a následného chování automobilu
jsem dospěl k názoru, že kromě vyloženě tzv. "nesympatických" benzinek je uplně jedno, kde tankuji. Obě moje auta jezdí na základní standard natural 95 kupovaný ponejvíc u Benziny, MOLu, EuroOilu a Globusu (podle toho kudy jedu kde pípne hladový oko... a nepozoruji žádnej rozdíl. Nemám dalších slov, svědek je váš....
Po více než roce "intenzivního" sledování benzinu a následného chování automobilu
jsem dospěl k názoru, že kromě vyloženě tzv. "nesympatických" benzinek je uplně jedno, kde tankuji. Obě moje auta jezdí na základní standard natural 95 kupovaný ponejvíc u Benziny, MOLu, EuroOilu a Globusu (podle toho kudy jedu kde pípne hladový oko... a nepozoruji žádnej rozdíl. Nemám dalších slov, svědek je váš....
Re: kvalita benzinu
Já střídám MOL a ONO (+VIF) a rozdíl je taky asi jen cenový....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF